Huawei P8 Champagne / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 942 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Rene 05-01-2016

een zeer licht apparaat. Mooie strakke vormgeving met een groot scherm en zeer scherpe foto's. Zeer gebruikersvriendelijk

jaap kees 05-01-2016

Enkele dagen in bezit en wat een super toestel.dun .licht.snel.en geen dag spijt van. paar kleine software foutjes maar mag de pret niet drukken .

erik ter steege 05-01-2016

Mijn vrouw en ik hebben beide een nieuwe telefoon. We hadden een s3 van Samsung. Het is dus even wennen. Wij zijn gewoon niet zo handig met deze dingen. De telefoon ligt voor mij heel fijn in de hand. De kleuren fijn mooi en scherp en het geluid is geweldig. De p8 krijgt van mij een dikke 8.

Ellen 05-01-2016

Gewoon goed. Ziet er mooi uit. Top prijs kwaliteits verhouding. Foto en video is dik-in-orde. App komen uit Android, volledig en veel keuzes.

SE 05-01-2016

7,6
Snel en degelijk toestel. Veel mogelijkheden. Handzame afmeting, niet te groot. Mooi scherm. Goed geluid.

Michael 05-01-2016
  • Product maand in bezit

Op zoek naar een vervangend toestel voor mijn oude HTC ben ik heel wat toestellen tegen gekomen. De ene beloofd nog meer kwaliteit dan de ander, maar de kwaliteit, degelijkheid en mogelijkheden van de Huawei P8 gaan al mijn verwachtingen boven!
Zoals bijvoorbeeld de camera. Je verwacht van een 13mp camera goede foto's, maar dat is voor de P8 een understatement! Iedere foto weer is even strak en scherp en mooi fris van kleur! Helemaal de "lichtteken" stand was met name bij de jaarwisseling een top mogelijkheid voor schitterende foto's!
Ook de mogelijkheid van het wisselen van thema's op de P8 is top! Niet alleen de kleuren aanpassen, maar de volledige opmaak aan icoontjes e.d. is met een druk op de knop (ehh.. touchscreen...) te veranderen en volledig naar eigen stijl in te richten!
Tja, wat moet ik verder zeggen over de Huawei P8.... Het is gewoon een top toestel!!

Merlijn 05-01-2016

het toestel is stevig en mooi vormgegeven het enkele minpunt is de enkele spieker onder in de telefoon, terwijl er twee roosters zijn gemaakt.

Robert-Venray 14-01-2016

Deze tweede rooster is voor de microfoon en koeling bedoeld, om een symmetrie te krijgen is hiervoor gekozen. Als je naar de HTC One A9 kijkt die maar een speaker heeft ziet dit bij de P8 veel mooier uit

EdH 05-01-2016

Degelijk en mooi toestel. Intuïtief qua gebruik, goed geluid; mooi design. Voelt degelijk aan.
Hopelijk gaat de accu lange tijd mee, want die is helaas niet verwisselbaar.

larry 05-01-2016

Met de Huawei P8 koop je een premium telefoon tegen een zeer scherpe prijs. Dat dit vlaggenschip van Huawei zich mag meten met top telefoons als een iphone 6 en een Samsung s6 komt door het fraai vormgegeven ontwerp met gebruik van degelijke en duurzame materialen. Tevens is de P8 out of the box reeds voorzien van een zeer toegankelijke en prettig te bedienen versie van Android. Ook de specificaties doen niet onder voor de grote jongens met een zeer geavanceerde processor, maarliefst 3gb ram, een haarscherp Full HD scherm en een ontzettend goede camera met optische stabilisatie. Dit totaal pakket heeft mij er na 5 generaties iPhones (2 t/m 6) toe doen besluiten eens een Android toestel te proberen. Iets waar ik absoluut geen spijt van heb, ik ben om!

Gernant 05-01-2016

Tot nu toe super toestel. Eenvoudige bediening en ook het instellen gaat eenvoudig. Helder scherm en toestel maakt ook erg scherpe foto's.

Danny 05-01-2016

7,6
Toestel voelt degelijk en stevig aan (metaal). Oogt luxe. De vormgeving is optisch goed echter aan de andere kant niet ideaal om met een hand te bedienen. Het toestel kan bij het bedienen met een hand....als je bovenaan het scherm moet zijn, lastig vast te houden zijn. De kans op vallen wordt daarmee groter.

Bas 05-01-2016

Altijd Samung en Apple gehad, maar nu een P8 van Huawei. Erg fijn en degelijk toestel dat ook nog eens snel is en ontzettend goede foto's maakt!

H Kramer 04-01-2016

Overal een 9, geen 10 omdat niets ter wereld perfect is, maar ook geen 8 omdat dit toestel echt goed is.
Ik had hele sterke twijfels bij Huawei; ik gebruik al jaren 2 toestellen, werk en prive, een Iphone 6 en een HTC One. Maar ik heb dit toestel nu een tijd in gebruik en het bevalt super! Waarom?

- De telefoon is erg snel; met surfen maar ook met games.
- Heel gebruiksvriendelijk en logisch in te delen.
- Accu gaat veel langer mee dan ik gewend ben, meer als een dag terwijl ik hem intensief gebruik.
- Het geluid is mooi, muziek en films worden mooi afgespeeld. Ik geniet van de muziek onder de douche, de kwaliteit ervan is gewoon goed!
- En er zitten vele leuke extra's op; zoals dat je de telefoon kunt roepen als je hem niet kunt vinden, je maakt een screenshot met je knokkels, je kunt vele opties instellen om het je gemakkelijker te maken; net zoals jij het wilt.

Ik raad deze telefoon zeker aan en heb geen enkele twijfel meer bij Huawei. Ik zeg; respect voor de aanstormende marktleider van beste mobiele telefoons!

Robert-Venray 14-01-2016

De Huawei P9 moet een megatopper worden heb ik gehoord, 2 camera's, 4Gb ram de nieuwe Kirin 950 die echt alle Qualcomm snapdragons en Exynos van Samsung doet wegblazen in de Benchmarks. Fingerprintreader,5,2 inch Ful HD scherm van amoled kwaliteit. Huawei word de nieuwe top of the Bill fabrikant achter Apple en Samsung, de nieuwe Mate 8 is al de hemel in geprezen in reviews.

Roy 04-01-2016

Gebruiksvriendelijk, vlot, jammer van de bloatware maar die is er zo vanaf. Telefoonbeheer is een interessante toevoeging die ik nog niet ken, prima camera, vooral in het donker

Jordi 04-01-2016

Erg mooi toestel. Zeer stevig en degelijk design. Toestel reageert zeer snel. makkelijk schakelen tussen apps.

L v winden 04-01-2016

Mooie snelle telefoon met goed scherm. Strak uiterlijk en lekker plat.Alleen jammer dat de knoppen niet onder het scherm zitten.

Robert-Venray 14-01-2016

Dit kun je wijzigen bij de instellingen, dat je ze kunt verbergen en terughalen.Ook is er een screenprotector met touch plus functie. Deze verplaatst de knoppen naar onderen in de balk onder het scherm. Heel handig kijk naar filmpje https://www.youtube.com/watch?v=ZDuyekKSQXg

har 04-01-2016

mooi toestel, Veel mogelijkheden, degelijk.
Met name de grootte van het scherm is goed gekozen.
De maten van het toestel zijn geen probleem, hij past nog goed in mijn broek zak.

Ekon 04-01-2016

Goede makkelijke telefoon met geweldige camera (opties)! Scherm is helder, mooie grootte. Ideaal voor mensen die niet zo heel digitaal zijn ingesteld!

Peter Lemmens 04-01-2016

7,6
Toestel heft een hoge bouwkwaliteit en net de juiste grootte. Software valt tegen en wijkt te veel af van standard andriod

Duncan 04-01-2016

Super toestel en prijs kwaliteit verhouding! Who needs iPhone :-) dit toestel kan met gemak de competitie aan met de andere merken. En het scherm is lekker groot en super helder. Geluid is het beste wat ik ooit heb gehoord.