Huawei P8 champagne / 16 GB

LG G6 H870 zwart / 32 GB

LG G6 H870 zwart / 32 GB Best Reviewed jul 2017 8,1 04 - 2017
8,4 (34)

Beoordeling op basis van 942 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ying Dong 12-01-2016

Het toestel is heel gebruiksvriendelijk en ligt lekker in de hand.
Mooi groot scherm met mooie kleuren.
Ook het menu van Huawei is makkelijk en overzichtelijk.
Zeker als iets minder geld wilt uitgeven, maar toch een mooi toestel wilt hebben dat veel kan is een Huawei zeker een aanrader.

Chantal Vos 12-01-2016

Mooi sjiek toestel, grafisch geweldig en goed geluid. groot scherm, heeft alles wat ik zocht incl. zeer goede camera. Daarnaast ook erg aantrekkelijk geprijst

RowanvanMilligen 11-01-2016

9,6
Het is een prachtig toestel. Ik ben heel tevreden ermee. Is makkelijk in gebruik. Het scherm is groot en de kwaliteit is goed.

Rysard 11-01-2016
  • Product maand in bezit

9,6
Huawei levert met de P8 een smartphone af die er prachtig uitziet en goed is afgewerkt. Bovendien presteert de smartphone goed, al heeft hij niet de beste hardware van de markt. Het scherm is mooi, maar niet uitzonderlijk. De helderheid is wat je mag verwachten en datzelfde geldt voor de kijkhoek en kleurenweergave. Bovendien werkt het scherm gewoon goed.

De Huawei Ascend P8 zeker een van de betere opties.

HonestGuy 11-01-2016

Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Een high end toestel voor een lage prijs. Mooi helder beeld en geluid klinkt erg goed. De cashback actie maakte het helemaal tot een makkelijke keuze.

Lars 11-01-2016

Mooie mobiele telefoon voor zijn prijsklasse, goed geluid en prachtig scherp scherm. Voor mijzelf iets te groot maar daar moet je van houden.

GvG 11-01-2016

Gelikte vormgeving en zelfs een digibeet als ik weet er mee om te gaan dus gebruiksgemak is verzekerd.

Anine 11-01-2016

Nog veel te ontdekken aan deze telefoon. Maar werkt fijn en intuitief. Voelt degelijk en kwalitatief goed aan. Mooi en goed scherm, camera voldoet ook heel goed. Enige nadeel vind ik tot nu toe dat de telefoon echt groot is en in veel zakken niet of nauwelijks past. Ligt ondanks zijn formaat wel fijn in de hand en is voor mij ook goed met 1 hand te bedienen.

HI 11-01-2016

goede geluidskwaliteit bij afspelen muziek/filmjes, camera maakt hoog kwalitatieve foto's, mooi / luxe design. Makkelijk in gebruik.

jos hilversum 11-01-2016

9,6
Ik vind dit een prachtig toestel, ik ben er erg blij mee!!
Ik vind het beeld echt prachtig, zeer scherp en schitterende kleuren en zeer makelijk te bedienen.
Ik ben blij dat ik geen iphone gekocht heb.

Lianne 11-01-2016

Fijne telefoon, erg mooi vormgegeven en fijn in gebruik. Houd wel rekening met de grootte, hij is namelijk behoorlijk groot, maar dat vind ik zelf geen probleem.

csmits 10-01-2016

Niet te groot, niet te klein. werkgeheugen had wat meer gemogen, al was ik verwend met mijn vorige telefoon... Prima telefoon!!

Sempie 10-01-2016

Ben heel blij met mijn nieuwe telefoon! Hele handige apps erbij gekregen, mooi groot scherm, camera doet t prima. Geluidskwaliteit kan iets beter. Heel gemakkelijk in gebruik.

tevreden Huawei P8 gebruiker 10-01-2016

9,6
zeer goede telefoon en snel internet.Zeer goede kwaliteit met filmpjes en goede camera. Mooie vormgeving met luxe uitstraling.

Ireen 10-01-2016

9,6
Ik ben zeer tevreden over dit product! Deze mobiel heeft een goede geluidskwaliteit. Ook vindt ik dat de camera erg mooie foto's maakt en dat het een super degelijk product is. Kortom super kwaliteit!

Enizet 10-01-2016

Op het eerste gezicht lijkt het een geschikte mobiel. Ligt fijn in de hand en is overzichtelijk in het gebruik

Dvdhorst86 10-01-2016

De Huawei P8 is een prettige telefoon. voelt degelijk aan door de materiaalkeuze. alles werkt snel en de extra functionaliteiten zijn leuk. al met al gewoon een goede telefoon.

Daneel 10-01-2016

Nadat mijn Samsung Galaxy s4 het had begeven heb ik op advies van een collega de Huawei P8 Grey aangeschaft. Allereerst moet ik zeggen dat de prijs kwaliteit onovertroffen is als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een samsung galaxy s6 zijn er nauwelijks significante verschillen te zien en troeft de P8 op sommige punten deze nieuwere toestellen zelfs af. De batterij duur valt me alles mee en ook het gebruiksgemak is vele malen beter dan de galaxy serie die ik hiervoor heb gebruikt. Het enige mini minpuntje is het wat hoekige design waardoor die soms wat onwennig in je hand aanvoelt maar verder een top toestel die ik iedereen kan aanbevelen.

Dave Huawei 10-01-2016

Geweldige telefoon die veel mogelijkheden heeft en mooie scherpe foto's maak met goed geluid voor muziek en ligt lekker in de hand. Het gebruiksgemak is duidelijk en simpel zonder moeilijke variaties.

Mirjam 10-01-2016

Een geweldig toestel, makkelijk in gebruik, doet wat hij doen moet en maakt werkelijk prachtige foto's!!! Het enige nadeel is dat de batterij relatief snel leeg is per dag, en uiteindelijk zelfs niet vervangbaar is. Tja, wat kun je er dan nog mee?