Nokia 2630 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 2630 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

thewonderer 17-12-2012
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

heel goed toestel... Hij is licht, mooi, stevig. Hij voelt ook gewoon stevig en degelijk aan. Kan ook goed tegen op de grond vallen. Geluids kwaliteit is voldoende. Ja de menuus zijn wat traag, maar zal meschien halve seconde zijn. Accu is vrij goed. Hij is echt zijn Nokia naam waard...wat je bevoorbeeld neit kunt zegge van de C1. Het menu is ook duidelijk en overzichtelijk. Met andere woorden een goede telfeoon :)

Jolanda Bakker 03-06-2012
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Ik heb dit mobieltje omdat mijn vorige mobiel was stuk gegaan. wat mij het eerste op viel is dat hij erg ligt en dun is. verder kan hij perfect bellen, zonder ruis of stukken die wegvallen. maar er zitten weinig functies op, dus in vergelijking met mijn oude mobiel is het een slecht mobieltje, maar aan de andere kant, je kan er mee bellen en smsen, dus eigenlijk heeft de nokia alles wat een telefoon zou moeten hebben.
dus als u zoekt naar een practisch mobieltje zonder poespas, is dit perfect voor u.

voshol 23-06-2010

ik heb deze telefoon nu sinds juli 200.9
de telefoon is in febuari gerepareerd aan de speaker, gewoon garantie dus geen probleem.
ik gebruik deze telefoon icm een parrot ck3100 carkit en dat werkt perfect.
voor de rest is het een simpele telefoon,

opladen doe ik zo rond de 4 a 5 dagen. (bluetooth staat altijd aan.)
na reparatie(omgeruildvoor nieuw)toestel juni weer speaker kapot geen bluetooth meer
Het vervelende is dat ik 2 toestellen tegelijk gekocht waar er steeds een weg is voor reparatie
nokia service is goed (omruilen voor nieuw)vandaag mijn derde nieuwe toestel ontvangen
ben benieuwd

MarcovandePol 29-03-2010

---------- update review 29-03-2010 ----------
M.b.t. de review van 08.02.2010 :

Ik heb vaak problemen met de bluetooth verbinding van mijn Nokia CK-7W Bluetooth carkit.

De verbinding komt na het aanmelden wel tot stand, maar als de telefoon gaat en je neemt op via de carkit-knop blijkt er geen verbinding meer te zijn.
Knap waardeloos dus voor zo'n nieuw toestel.

NB. De Nokia 3120 Classic van mijn vrouw werkt perfect op deze carkit. Dus aan de kit ligt het zeker niet !

Het wordt dus de hoogste tijd dat Nokia met een software update komt !

---------- oude review 08-02-2010 ----------
Heb de simlockvrije telefoon nu een tijdje in mijn bezit.
Je kunt het geluid tijdens het bellen harder zetten met de "rechts" knop van de cursor toesten. Die volume-instelling wordt dan onthouden voor de toekomst.
( standaard is volume 5 ingesteld, maar kan dus 2x zo hard tot volumestand 10 ).

Verder vooralsnog een prima toestel.

claire1986 14-01-2010
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

ik heb deze telefoon al een jaar in mijn bezit, er zitten niet heel veel functies op dus daar moet je voor kiezen.
ik vind het prettig dat het toestel erg dun is en hierdoor makkelijk in je zak kan. ik heb geen slechte ervaringen met bluetooth of dat het toestel langzaam werkt.
wat ik wel als een groot nadeel ervaar is dat het geluid tijdens een gesprek niet harder kan. Zeker wanneer ik de oortjes gebruik en ik de auto bel hoor ik de andere persoon slecht.

Han5678 19-11-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

GSM voor zakelijk gebruik.

Klein, dun toestel en daardoor gemakkelijk mee te nemen in je broekzak, zonder dat je meteen een dikke bult in je broek hebt...
Het toestel heeft weinig mogelijkheden, maar dat is maar net wat je wensen zijn, voor mij is het prima.
Het bellen echter is niet ideaal. Het geluid van deze telefoon is echt belabberd.
Zowel op de carkit als 'gewoon aan je oor' is het geluid van deze telefoon waardeloos, te weinig volume.
Ook de bluetooth laat het geregeld afweten. tijdens een telefoongesprek wordt regelmatig de verbinding tussen de carkit en telefoon verbroken.
Het scherm is gevoelig. Ik heb al een dikke kras in mijn scherm zitten. Dit is me bij mijn vorige toestellen nooit gebeurd. Ik zou dit toestel, zeker voor zakelijk gebruik, niet weer aanschaffen.

cvegreen 14-11-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Ik bezit mijn nokia 2630 nu 6 maand en ik ben er nog steeds heel tevreden mee.
Ik moest kunnen mailen en liefst ook wat op internet kunnen . Dankzij edge kan ik dus ook op internet via opera mini . Ik werk voor alle duidelijkheid met base met het data pakket. Echt heel goed . Mijn scherm is na die 6 maand nog steeds in perfecte staat. Hij zit dagelijks in mijn broekzak , ik ben heftruck rijder , dus zit vrij veel krap en hij heeft geen kik . Er zijn heel veel dingen te doen met die goedkope gsm . Het enige waar ik mij echt aan stoor is de enorme traagheid waarmee hij werkt. Ik ben nec gsm gewend en die gaan pas vooruit , maar deze nokia is dus veels te traag voor iemand die vrij snel typt . Als je een aplicatie wilt openen moet je jammer genoeg een zee van tijd hebben. Verder werk alles .

ewij 03-09-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Super-telefoon, totdat na 4 maanden het beeldscherm brak....
Dat was echt balen want ik vond deze nokia echt perfect: dun, goedkoop, goeie organizer en gemakkelijk in de bediening. Ik heb de telefoon altijd gewoon in mijn (spijker)broekzak en dat ging altijd goed totdat ik na ongeveer 4 maanden ineens constateerde dat er een barst in het beeldscherm zat. Eenmaal terug bij de phonehouse werd mij verteld dat zij hier niks aan kunnen doen. Ik ben mijn data kwijt en zal een nieuwe telefoon moeten kopen (repareren kon ook maar kost minstens 90 euro)
Nandat ik de verhalen van andere ''lotgenoten'' op deze site las heb ik besloten dit toestel niet weer te kopen.

Tien 01-09-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Koop dit toestel niet. Hij is baggertraag en gaat niet lang mee.

Tip voor wie hem al heeft: zorg dat je uit je hoofd leert hoe blue-toots aanmoet. Dan kun je alsnog je gegevens eraftrekken als het gevoelige display het begeeft.

kevchenko 16-06-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

heb hem pas een weekje in bezit.

+ Zeer dun en mooi uitzicht
+ aantrekkelijke prijs
+ gebruiksvriendelijk

- iets te traag in gebruik
- geluidskwaliteit oortjes iets aan de mindere kant, maar zeker niet slecht hoor
- weinig geheugen (11Mb intern)

Voorlopig zou ik dit toestel zeker opnieuw kopen.

Voor deze lage prijs heb je toch een gsm met fototoestel/bluetooth/MP3/radio.

dennis-elands 18-04-2009

ik heb mijn nokia 2630
nu al 1.5 jaar en werkt nog
altijd naar behoren ik vind het wel een mooi toestel
maar ik ben er nu over aan het nadenken om een nokia e-71
vanwege het internet
en e-mail en de functies
en natuurlijk het qwerty toetsen bord

maxjuh 06-04-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

slechte gsm stof in het beeldscherm, bleutooth doet het soms nie, poort voor oordopjes kapot, met bellen hoor ik me eigen praten geen goede gsm punt uit.

Fred de Roode 06-04-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Vorig jaar was ik best tevreden over de Nokia 2630.
Na vijf maanden was de software van de leg, en deze naar T-mobile gebracht.
Batterij was defect bevonden en nieuwe softwareingeschoten.
1 Maand later was dat ding weer defect, software probleem. Heb toen een vervangend toestel gekregen.
Na ongeveer 7 maanden was de toetsen bord niet meer bruikbaar, en geluid werd steeds slechter.
Ik heb deze telefoon nu aan de kant gelegd.

helen 05-04-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

ik heb dit toestel sinds begin december 2008 en ook bij mij is de display gebroken.
het toestel is wel lekker slank en licht en gebruiksvriendelijk

Jasper1991 29-03-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

NIET KOPEN DIT TOESTEL. Echt waardeloos. K heb deze miskoop gedaan. In het begin was ik erg tevreden totdat ik na ANDERHALVE week een enorme barst in het scherm had van binnen uit. Er zat nog geen vingervlek op t schermpje en toch zat er een enorme barst in. Ik kreeg geen garantie.

budmeister 25-02-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

ik heb deze telefoon nu sinds juni 2008.
de telefoon is in december gerepareerd aan de speaker, gewoon garantie dus geen probleem.
ik gebruik deze telefoon icm een parrot ck3100 carkit en dat werkt perfect.
voor de rest is het een simpele telefoon, waar je als je wilt foto's kunt maken en filmen.
mp3 en afbeeldingen op deze telefoon zetten doe ik met een bleutooth usb stick en dit werkt grandioos.
opladen doe ik zo rond de 4 a 5 dagen. (bleutooth staat altijd aan.)
deze telefoon heeft het allom bekende nokia menu dus alle functies zijn op het vertrouwde plek te vinden.
ik zou dan ook iedereen aanraden die voor weinig geld een leuke telefoon zoekt deze te kopen.

Hans5674 01-02-2009
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Slecht toestel de Nokia 2630.
Ik heb hem nu 10 maanden en voor de 2e keer bij de reparateur.
Het spiekertje stuk.
Kraakt en knarst als de ringtone gaat.
Verder is hij wat traag.
De slechste Nokia die ik ken.

jelle14 13-12-2008
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

prima telefoon. Alleen wat weinig opties. Hij is al verscheidene keren gevallen maar er is nog nooit wat mee geweest.(nu 2 jaar in bezit)

arjan123 23-10-2008
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Nooit meer dit toestel. Is inmiddels al twee keer kapot gegaan. Laatste keer drukpunt in venster terwijl ik hem keurig behandel. Daarvoor toetsen die het lieten afweten. Vodafone of Nokia geven niet thuis jammer.

DominiqueS 13-09-2008
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Scherm is waardeloos, Heb er 2. De eerste cardeau gehad... na 2 maanden scherm kapot. de 2e was het scherm bij aanschaf al kapot,... heeft het nooit gedaan... maarja toon dat maar eens aan! Menu structuur en sms prima maar dat scherm moet het wel doen natuurlijk!
Ik ga nu opzoek naar een degelijke koelkast van mij part!

Joh 10-09-2008
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Een absoluut prul dat de naam Nokia behoorlijk omlaag haalt. Ik heb deze miskoop nu twee weken. In de auto bellen is onmogelijk omdat hij dan steeds het netwerk kwijtraakt. En verder schakelt hij op eigen initiatief van een normale modus naar een stille modus. Drie- tot viermaal per week moet ik min pincode opnieuw ingeven omdat het prul weer zijn verbinding kwijt is.
Een echte aanrader voor degenen die met een werkend toestel teveel zouden bellen!!!!

Dokino 05-09-2008
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Heb mijn toestel vanaf november vorig jaar.
Menu doorlopen verloopt enerverend traag.
Geluid is zéér slecht (in vergelijkijking met mijn reserve-Motorola-toestel).
Plat toestel maar zeer kwetsbaar. Ik steek hem altijd in een babbelkous en toch komt er stof tussen het scherm.
In het begin denk je tevreden te zijn met de aanschaf, maar dat gaat snel over!

Sjieffke 30-08-2008
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Keigoede telefoon. bijna een maand in bezit en nog geen problemen met schermpje zoals sommige mensen a wel aangeven. Leuk menutje alleen is ie soms wel wat traag.

Het lastige is dat ie een klein gehegen heeft. Bleutooth is handig. Ik vind het een goede telefoon.

hannie_ned 24-07-2008
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

De nokia 2630 is echt vreselijk, na drie weken gebruik van het toestel te hebben gemaakt, werd het toestel uit de broekzak gehaald en zat er een grote ster in de display en kon ik er geen gebruik meer van maken. Het toestel is naar een T mobile winkel gebracht, die hebben hem opgestuurd naar de leverantier en na een week kregen we bericht dat het toestel voor 84 euro en 40 euro onderzoek en verzendkosten, het toestel konden laten maken.
De Nokia 2630 is inderdaad een heel leuk toestel maar je kan hem niet meenemen. Als je met dit toestel gaat bellen is het het beste als je hem gewoon thuis gebruikt en op een kastje/tafel of zo iets laat liggen.
Wij vinden het onbegrijpelijk dat je dit toestel als een mobiele telefoon kunt aanbieden. Wij zijn daarbij ook een abonnement overeen gekomen en hebben nu geen toestel maar wel een 20euro abonnement. We zijn nu verplicht om een ander toestel te kopen. Opletten dus koop geen Nokia 2630 is onze mening
groet Sam

mientjemien 19-07-2008
Geschreven voor: Nokia 2630 zwart

Deze GSM NIET KOPEN!!! Het scherm doet het niet meer na minder dan 2 maanden. Eerst ging het af en toe fout tot het ding helemaal niet meer oplichtte. Ik heb geen speciale druk op het scherm uitgeoefend of zo en hij is ook niet gevallen. Ik kreeg hem niet onmiddellijk omgewisseld in de winkel want als een storing zich niet binnen de 2 weken voor doet dan wordt dit niet als een productie-fout gezien...