Nokia 2630 zwart

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,6

Joh 10-09-2008

3,8
Een absoluut prul dat de naam Nokia behoorlijk omlaag haalt. Ik heb deze miskoop nu twee weken. In de auto bellen is onmogelijk omdat hij dan steeds het netwerk kwijtraakt. En verder schakelt hij op eigen initiatief van een normale modus naar een stille modus. Drie- tot viermaal per week moet ik min pincode opnieuw ingeven omdat het prul weer zijn verbinding kwijt is.
Een echte aanrader voor degenen die met een werkend toestel teveel zouden bellen!!!!

Dokino 05-09-2008
  • Product jaar of meer in bezit

2,4
Heb mijn toestel vanaf november vorig jaar.
Menu doorlopen verloopt enerverend traag.
Geluid is zéér slecht (in vergelijkijking met mijn reserve-Motorola-toestel).
Plat toestel maar zeer kwetsbaar. Ik steek hem altijd in een babbelkous en toch komt er stof tussen het scherm.
In het begin denk je tevreden te zijn met de aanschaf, maar dat gaat snel over!

Sjieffke 30-08-2008
  • Product maand in bezit

Keigoede telefoon. bijna een maand in bezit en nog geen problemen met schermpje zoals sommige mensen a wel aangeven. Leuk menutje alleen is ie soms wel wat traag.

Het lastige is dat ie een klein gehegen heeft. Bleutooth is handig. Ik vind het een goede telefoon.

hannie_ned 24-07-2008

3,8
De nokia 2630 is echt vreselijk, na drie weken gebruik van het toestel te hebben gemaakt, werd het toestel uit de broekzak gehaald en zat er een grote ster in de display en kon ik er geen gebruik meer van maken. Het toestel is naar een T mobile winkel gebracht, die hebben hem opgestuurd naar de leverantier en na een week kregen we bericht dat het toestel voor 84 euro en 40 euro onderzoek en verzendkosten, het toestel konden laten maken.
De Nokia 2630 is inderdaad een heel leuk toestel maar je kan hem niet meenemen. Als je met dit toestel gaat bellen is het het beste als je hem gewoon thuis gebruikt en op een kastje/tafel of zo iets laat liggen.
Wij vinden het onbegrijpelijk dat je dit toestel als een mobiele telefoon kunt aanbieden. Wij zijn daarbij ook een abonnement overeen gekomen en hebben nu geen toestel maar wel een 20euro abonnement. We zijn nu verplicht om een ander toestel te kopen. Opletten dus koop geen Nokia 2630 is onze mening
groet Sam

mientjemien 19-07-2008

4,2
Deze GSM NIET KOPEN!!! Het scherm doet het niet meer na minder dan 2 maanden. Eerst ging het af en toe fout tot het ding helemaal niet meer oplichtte. Ik heb geen speciale druk op het scherm uitgeoefend of zo en hij is ook niet gevallen. Ik kreeg hem niet onmiddellijk omgewisseld in de winkel want als een storing zich niet binnen de 2 weken voor doet dan wordt dit niet als een productie-fout gezien...

Mark1975 22-06-2008

6,6
NIET KOPEN. Dit toestel is zo dun dat elke keer dat je hem in je broekzak stopt hij buigt en daardoor het klepje van de batterij losgaat en vervolgens laat de batterij los.

Remon koopman 01-06-2008

Ik heb deze mobile nu bijna een week. De bediening vind ik super smse bellen en gebeld worden gaat erg makkelijk. Bluethoot werkt super. ! ding vind ik erg tegen vallen de batterij is erg slecht na 1 dag gebruiken is hij al bijna leeg dus dat houd in iedere avond opladen.

frizzo 26-05-2008
  • Product maand in bezit

Leuk telefoontje. Doet wat ie moet doen: bellen en sms-en. Bleutooth completeert het toestel. Batterij valt zwaar tegen. Standby van 320 uur wordt bij lange na niet gehaald.

berna de wilde 24-04-2008
  • Product kwartaal in bezit

leuke tekefoon qwa mogelijkheden, en leuke vormgeving, tot nu toe nooit problemen mee gehad (heb hem in januari 2008 aangeschaft) ik ben eigenlijk gauw op een telefoon uitgekeken maar op deze voorlopig niet en dat is voor mij heel wat....
Dit zegt genoeg over deze erg leuke telefoon!!

Edje 1972 10-04-2008
  • Product kwartaal in bezit

3,4
Zeer slecht, deze gsm ging na drie weken zonder enige reden stuk.(werd heet en schakelde zichzelf uit)
Terug naar mobistar gebracht 1 maand en 1 week later was de gsm niet te herstellen.
Ik zou een nieuw toestel krijgen !!!
Na dit toestel te hebben ontvangen en proberen op te laden bleek dit toestel niet te werken !!!
Na enig onderzoek(bij nokia) bleek deze gsm niet nieuw maar ook voor herstelling te zijn binnen geweest en hersteld ??? (dynafix hersteldienst van nokia)
Terug naar de winkel en de boel op stelten gezet, zonder resultaat(wij zijn maar verkopers) terug opsturen was de boodschap.
Na drie weken heb ik een andere gsm ,maar of hij nieuw is ?
Ik heb dus 2 maanden zonder dit toestel gezeten en heb klacht neergelegd bij de ombutsman en bij economische inspectie afwachten dus.

jeroen23 26-12-2007

6,8
Geen erg goede telefoon erg kwetsbaar en slecht geluid

goeroezeboe 10-12-2007

6,8
Ik heb een week geleden een nokia 2630 gekocht. Ik was aanvankelijk heel tevreden van mijn gsm (gebruiksgemak, geluid, opties) ... maar het feit dat hij amper 1 week na aankoop stuk is, maakt het voor mij onmogelijk om deze gsm aan te raden.

Voor de duidelijkheid, mijn gsm is nooit gevallen of iets dergelijks. Ik heb het enkel aangedurfd om met deze gsm in mijn broekzak te gaan fietsen. Blijkbaar is deze gsm niet bestand tegen een beetje druk en het scherm heeft dan ook de geest gegeven. In de winkel vertelden ze mij doodleuk dat dit niet onder garantie valt want dit is drukschade en dus geen productiefout.

Voor mensen die met eigen ogen willen zien hoe kwetsbaar deze gsm is, raad ik aan om in de winkel met een vinger lichte druk op het scherm uit te oefenen. Zoals je dan direct zal zien is er geen enkele speling tussen het display en de buitenste glasplaat. Met andere woorden, wanneer er iets tegen het schermpje stoot (moet niet hard zijn) is het display stuk.

kortom deze gsm ziet er interessant uit, maar had volgens mij niet op de markt mogen gebracht worden wegens veel te kwetsbaar (een euvel waar 'verbazend' veel gsms mee te maken hebben)

Dun 01-12-2007

Mooi vormgegeven mobieltje. Bediening zit logisch in elkaar. Soms een beetje traag bij het openen van bepaalde applicaties.

Rikki Balboa 23-11-2007

Top toestel! Na wat zoeken alle instellingen optimaal voor mijn gebruik gekregen. Je kunt bijvoorbeeld een lijstje met door jou meest gebruikte functies samenstellen (favorieten) zodat die makkelijk gestart kunnen worden. Prachtig design, dun en licht. Iedereen die ik de telefoon heb laten zien geloofd niet dat het zo'n (relatief) goedkoop toestel is. Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding. Enige minpuntje is dat je niet overal de lettergrootte kunt instellen. Ik zou graag overal kleine letters of zeer kleine letters gebruiken maar dat is dus niet overal mogelijk.

BrouwerPower 16-11-2007

Mooi design en compact mobieltje, Alleen vergeleken met mijn vorige mobieltje, een Siemens, is het bereik binnenshuis soms minder.

Rene van der Veen 16-11-2007

Zocht al een tijdje een een mooi compact (vooral plat) toestel zonder teveel toeters en bellen. Camera is niet veel bijzonders (0,3 Mpix). maar camera was voor mij ook geen noodzaak. Verder erg compleet: camera, Bluetooth, GPRS, e-mail (pop3 en imap), kleurenscherm, MP3 beltonen, agenda, games. Erg mooi design, moet wel even wennen hoe het toestel aan het oor gehouden wordt (luidspreker echt aan de rand van toestel). Levensduur batterij (ca. 4 dagen) valt nog wat tegen, misschien wordt dit nog beter na een paar keer laden ontladen.

Nico Frutos 15-11-2007

klein toestel, heel gebruiksvriendelijk, enkel even wennen in 't begin aan erg dunne mobieltje. Wel een aanrader !!

Nickelson 13-11-2007

9,4
Onwijs handig, klein telefoontje. Goed te bedienen zoals gewend van de nokia.
Prijs/kwaliteit verhouding erg goed!!!!