Samsung Galaxy Core wit / 8 GB

Samsung Galaxy Xcover 3 VE zilver / 8 GB

Samsung Galaxy Xcover 3 VE zilver / 8 GB

7,6

Reviewer 23-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Samsung galaxy core is wel okay

6,2
Bij aankoop van deze telefoon moet rekening worden gehouden met de volgende punten:
- Het geheugen is zeer beperkt. Een extra groot SD-kaartje kopen heeft geen zin, want opslag van apps kan niet op de SD-kaart. Op dit moment heb ik 4 apps (Whatsapp, Outlook, Instagram, Youtube) zelf gedownload en zit mijn geheugen vol. Er is dus niet echt ruimte voor leuke apps, zoals spelletjes o.i.d.
- De batterij gaat niet lang mee. Misschien op het begin, maar na enkele maanden gaat ie erg snel leeg.

Verder is het scherm groot, dit is erg fijn voor bv. het kijken van filmpjes. Ik vind de telefoon dus wel fijn, alleen vanwege bovenstaande nadelen zou ik het niet erg aanraden. Maar als je de telefoon alleen voor 'basic dingen' wilt gebruiken (en dus kan leven met weinig geheugen), dan is de telefoon opzich wel geschikt.

Myan1976 18-07-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb de core nu ruim een half jaar. Op zich prima telefoon maar de accu is erg snel leeg. Moet hem 2 keer per dag opladen en doe er niet super veel mee.
En jammer dat je de apps niet op sd kaartje kunt zetten. Er mee terug geweest naar de winkel maar volgens hun kan dit niet omdat de apps gegevens van de telefoon nodig is. Echter is dit niet het geval mijn dochter kan dit wel met de zelfde apps met de wolfgang telefoon.

Alexandra 28-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Eerste maanden een top telefoon, sinds ik hem drie kwart jaar heb gaat de batterij ongelooflijk snel leeg.
Als ik hem 's ochtends 9 uur van de oplader haal, zonder er nonstop op te zitten, kan ik er maar tot een uur of 2 mee.
Ligt wel lekker in de hand, maar van de 8GB kan je maar 4 gebruiken, dit is voor mij een hele grote afknapper.
Iemand een tip hoe ik hierin verandering in kan brengen?
Na een jaar werkt voorderest alles nog prima.

ric07 08-03-2015 Product jaar of meer in bezit

dit is mijn 2de review van de core
ik heb hem nu meer als een jaar en bevalt mij nog steeds zo goed als in het begin
ik vindt het nog steeds een super telefoon
nog steeds snel en nog geen enkel probleem op 1tje na
je kunt geen apps op de sd kaart zetten
voor mij is dat niet zón probleem ik heb hem toch niet hellemaal vol staan met apps
ik hoef nog niet wat anders!!!!!

ajal2004 31-01-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb de Samsung Core GT I8260 in augustus 2014 gekocht. Qua layout en opslag ed een prima apparaat.. Alleen hij super sloom bij het opstarten van diverse programma's apps, etc.. Ik heb geen klagen over de batterij echter alleen over hoe langzaam hij van het een naar het andere programma gaat. En ik vind het geld wat ik voor dit apparaat betaald heb, het niet kunnen dat ik zo'n langzaam apparaat geleverd krijg. Ik heb al een software update gedaan. Hij werkt onder de android versie 4.1.2. Iemand tips hoe ik hem sneller kan krijgen of moet ik hem toch voor garantie opsturen?

Gompy47 30-12-2014 Product half jaar in bezit

9,6
Deze Galaxy Core in juni 2014 gekocht.
Ik vind het een geweldig goed toestel en heb echt geen enkel moment spijt gehad van mijn aankoop.
Het is een behoorlijk snel apparaat, met een prima geluidsweergave v.w.b radio en MP3speler.
FM-radio is ook erg goed en gevoelig, mijn extra 8GB SD-kaartje staat vol met muziek.
De camera vind ik ook prefect.
Bekijk deze foto-sessie maar van Delft, daar is echt niks mis mee.
Klik-> http://tinyurl.com/mwx2ynm
Ik heb de wereld aan apps waaronder de navigatie-app Sygic GPS Navigation Europa, werkt echt perfect, ben er enorm blij mee, en deze Galaxy Core is nog nooit vastgelopen.
Als ik de hele dag muziek heb geluisterd en s'avonds afsluit is de batterij nog ongeveer een 50-55% vol. Is de spaarstand ingeschakeld is het percentage nog hoger.
Buiten in het volle zonlicht moet de helderheid van het scherm wel hoger gezet worden, maar dat is logisch.
Wat mij betreft, beslist een aanrader en ik hoop echt dat een ieder net zoveel plezier aan dit apparaat mag beleven als dat ik doe.

stan2601 06-12-2014 Product half jaar in bezit

1,2
Jullie lezen hieronder een aantal positieve reacties, het valt mij op dat de meeste reacties zijn geplaatst terwijl ze de telefoon een paar dagen hebben. Ik heb een hekel aan deze telefoon, de eerste paar dagen doet hij het erg goed. Ik was er erg tevreden mee. Na verloop van tijd ging de trilstand kapot. Ik had garantie dus ik heb de telefoon op laten sturen. Ik kreeg hem weer helemaal goed terug. Na een maand deed de trilstand het weer niet, ik ben niet terug gegaan voor garantie want dan blijf ik bezig. Nu ik hem bijna een jaar heb (In februari), gaat deze telefoon alleen maar achteruit, De accu heeft een erg korte batterij duur, ik kan niet meer via bluetooth muziek afspelen op draadloze boxen/koptelefoons, de trilstand doet het niet meer, loopt vaak vast. Ik kan het lijstje nog wel met heel veel meer dingen aanvullen. Ik heb vaker gezeur gehad met Samsung dus ik zal hierna nooit meer een Samsung telefoon nemen, aangezien ook de behuizing van de meeste Samsung-telefoons erg slecht is. Ik hoop dat jullie nadenken voordat jullie deze telefoon kopen.

stuiterbal75 22-08-2014 Product paar weken in bezit

Na alle goede beoordelingen die ik hier las, ben ik toch overstag gegaan. Mijn ouders hadden ook beiden deze telefoon en waren zeer tevreden.
Ik liep er echt na 1,5 week al tegenaan dat hij regelmatig bleef hangen. één keer zelfs meegemaakt dat hij uitviel tijdens een gesprek (terwijl de batterij niet leeg was).
Ik ben er mee terug gegaan naar de winkel en kreeg meteen een nieuwe (omdat ik binnen de 2 weken bleef).
Maar ook bij die tweede telefoon was het probleem er.
Misschien had ik wel teveel apps op mijn telefoon, ik weet het niet. Maar ik had meer van deze telefoon verwacht.

Neverbrake 19-06-2014 Product half jaar in bezit

Fijn toestel. Niet te groot voor in de broekzak, scherm toch voldoende groot voor een goede leesbaarheid. Groot intern geheugen van 8Gb. waardoor je veel applicaties kunt downloaden resp. gebruiken. Er zijn niet veel smartphones die dat hebben! Ik gebruik er een hoesje omheen om scherm mooi te houden. Redelijke standby/gebruikstijd. Moet wel elke dag laden. Af en toe zet ik het toestel helemaal uit en haal de accu er even uit. Alle stroom slurpende en stilletjes meedraaiende applicaties worden dan gestopt, het geheugen wordt gewist en de gebruikstijd is weer als nieuw.

Mrs. Bart 19-06-2014 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in bezit
Prachtige en snelle telefoon met zoveel functies dat je hier voorlopig niet op uitgekeken ben:)
Erg leuke en zeer makkelijke functie is voice command, (links onder mic icoon) je spreek in de mic en de mobiel zet de spraak om in tekst ! en als er een woord niet helemaal correct staat is dit gemakkelijk te verbeteren, zeer handig bij bv whatsapp
Je kan gemakkelijk woorden swypen / slepen over het scherm en het scherm laat ook woorden zien.
Ik gebruik hem veel voor whatsapp en wanneer nodig is te bellen,
Kortom een pracht en snelle mobiel die overal wifi op pakt
Een groot 4.3 inch scherm maar ook niet te groot zodat gemakkelijk in de broekzak past, hoesje voor bescherming is aan te raden
Ik heb een simonly €5 abbo en als je dan internet wil kan dat via Wifi

knossos 04-06-2014 Product paar dagen in bezit

had hier voor de Samsung Fame ging mij te langzaam verder O K , deze Core is snel wat z`n prijs is ben er zeer tevreden over voor eenvoudig gebruik , is het het een aanrader .

Nickytje 05-02-2014 Product paar dagen in bezit

Naar mijn mening is dit echt een prima telefoon qua prijs-kwaliteit verhouding! Je krijgt echt waar voor je geld.
Hiervoor had ik een iPhone 5, die heb ik de deur uit gedaan omdat ik het eerlijk gezegd doodeng vond om met zo'n duur toestel over straat te gaan. Nu dus deze ervoor terug en eigenlijk merk ik qua snelheid, beeldscherm etc weinig verschil!

En de verhoudingen van het scherm vind ik ook fijner, dit 4,3" scherm is veel prettiger met internetten, facebooken, appen etc. dan het smalle scherm van de iPhone. Android werkt natuurlijk net even anders dan iOS, maar je bent er zo aan gewend en de Jelly Bean versie biedt bijna alle opties waarvan ik bij de iPhone gebruik maakte.

Ik mis alleen de mogelijkheid om de helderheid van het scherm automatisch te laten aanpassen, dat bespaarde aanzienlijk op de batterijduur. Die is overigens prima als je de spaarstand hebt ingeschakeld.

De camera maakt verder prima foto's en ook het bellen gaat van een leien dakje.

Ik kan de Samsung Galaxy Core dus aan iedereen aanraden!

M.R.J 20-01-2014 Product maand in bezit

De telefoon is prima. Ik heb hem nu een maandje en hij werkt nog uitstekend. Echter ging de batterij wel snel leeg, maar nadat ik hem op spaarstand had gezet scheelde dat een hoop! Het toestel ligt lekker in de had, niet te groot niet te klein. Het enige puntje van kritiek is dat de Android versie niet 4.2 is maar 4.1.

Patrick67 16-01-2014 Product paar dagen in bezit

Na een Chinese Kloon van de Mini-s4 te hebben geprobeerd, wat tot 2 keer toe op een enorme teleurstelling uitdraaide, waren we vastbesloten om een originele echte S3 te halen. Echter toen we in de winkel kwamen, zagen we deze telefoon, die qua specificaties natuurlijk minder is, maar qua uiterlijk niet veel onderdoet voor de S3. Echter hij kost bijna de helft minder. En voor whats appen, bellen, smsen en die paar spelletjes die wij er op doen, een prima telefoon. Als je bedrijfsmatig of voor je werk de hele dag niets anders doet, okay, dan neem je de S3, maar als je een telefoon hebt - voor de telefoonfunctie - en soms gebruik wil maken van de extra's van een smartphone, dan is dit voor zijn prijs werkelijk een geweldig toestel. Boeit ons niets dat de processor wat langzamer is en het beeldscherm geen AMOLED is. Grootste plus voor ons, dat je bij de eerste schermaanraking al gelijk merkt hoe nep de Chinese Klonen werkelijk zijn. Je betaalt iets meer voor een echte, maar je krijgt ook VEEL EN VEEL meer kwaliteit en twee jaar Nederlandse garantie. Nee, voor mij geen KLOON meer, maar een echte, daar heb ik zeker die paar tientjes extra voor over.

wmk 03-01-2014 Product paar dagen in bezit

7,4
mogelijkheid voor het plaatsen van extern geheugen d.m.v micro sd kaart maar LET OP je kunt er geen apps naar verplaatsen zodat je interne geheugen van ongeveer 4 gb die je overhoud snel vol zal zijn.
Ik vindt dit toch een punt van kritiek.

DenArnhem 14-12-2013 Product paar dagen in bezit

Fijne smartphone met veel mogelijkheden en prettige bediening. Ben helaas twee keer terug naar Mediamarkt geweest met het toestel; de GPS weigerde bij beide te werken. Mijn broer heeft er ook een gekocht waarbij de GPS ook niet werkte (voor hem geen probleem). Met de app GpsFix kreeg ik wel een kwartier lang verbinding, maar daarna weer niets. Op diverse forums dit probleem met Samsung telefoons vaker gezien.

Als je eraan denkt dit toestel te kopen hou dit in de gaten. Inmiddels heb ik hem omgeruild voor een Motorola Moto G; sneller en alles werkt, inclusief GPS. Deze heeft alleen geen mogelijkheid tot geheugenuitbreiding of batterijvervanging. Ben er net wat blijer mee (en ik was al blij met de Samsung).

pheij 13-12-2013 Product paar dagen in bezit

7,4
Prima toestel met vele mogelijkheden, maar....ik heb de telefoon nu één week en de accu gaat amper een dag mee. 's Ochtends van de lader halen en het toestel haalt amper het begin van de avond....echt slecht! Ik gebruik de telefoon niets eens de hele dag...overweeg om ermee terug te gaan.

mmaat101 28-11-2013 Product kwartaal in bezit

Overal een 1 ingevuld omdat het toestel na 2 maanden bij het opladen bij de stekkeringang kokend heet is geworden en is gesmolten. Om die lucht in te ademen is al niet prettig, om over het brandgevaar maar te zwijgen.
Klacht gedeponeerd bij Samsung maar na 7 weken nog geen antwoord. Ik kan dus niet anders melden dat het toestel een echte afrader is. Veel te veel risico's.

Knet36 23-11-2013 Product paar dagen in bezit

Wat een fijne telefoon.
Gekocht bij de mediamarkt, kwam eigenlijk voor een ander toestel maar deze werd geadviseerd door de verkoper en hier geen spijt van.
Hij ziet er mooi uit, het geluid is goed alleen naar mijn mening niet hard genoeg.
De achterkant ziet er niet degelijk uit, het frontje wat je eraf moet halen om de simkaart en batterij erin te doen is erg dun en buigzaam. Met een hoesje is dit wel op te vangen.

Kortom ik ben erg tevreden tot nu toe

9bram9 27-10-2013 Product maand in bezit

Zeer goede en snelle telefoon.

Heb hem nu meer dan een maand en de telefoon is nog steeds supersnel.
Ligt lekker in de hand, naar mijn mening beter dan een iphone.
Als je er niet veel mee doet, gaat de accu meer dan twee dagen mee. Bij normaal gebruik is er bij mij aan het eind van de dag nog ongeveer 30 procent lading over.
Hele goede kwaliteit-prijsverhouding.

Kortom, een hele goede koop!