Remington XF9000 - Reviews

Type/soort
scheerapparaat
Scheren met snoer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington XF9000 op Kieskeurig.nl.

GordyBanderaz 16-01-2019

Top scheerapparaat!

Geschreven voor: Remington XF9000

Ik heb dit scheerapparaat nu bijna een maand en ben er ontzettend blij mee. Hij laadt snel op, is makkelijk in gebruik en de accu gaat lang mee. Ik heb hem in totaal maar 2 keer op hoeven laten. Ik heb ook het idee dat dit apparaat de haartjes nig korter afscheert dan mijn vorige apparaten! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Snellaad functie
  • Snoerloos
  • Scheert kort

JWH 14-01-2019

Precies en snel

Geschreven voor: Remington XF9000

Dit apparaat is erg nauwkeurig pakt zonder moeite de kleine haartjes. Kan mee onder de douche en heeft een snellaadfunctie.

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Nat te gebruiken

Minpunten

• grote scheerkop

Ruben 14-01-2019

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Remington XF9000

Ik heb dit apparaat ongeveer 3 weken in gebruik. Het apparaat wordt geleverd met een stevig reisetui en oplaadstandaard. De standaard is erg prettig in gebruik. Wanneer je vergeten bent het apparaat op te laden kun je niet opladen en scheren tegelijk, omdat hij in het standaard zit. Wel heb je natuurlijk de super handige 5 minuten snellaadfunctie, waardoor je toch nog binnen zeer korte tijd het apparaat kunt gebruiken. Doordat er een indicator op het apparaat zit waar je kunt zien hoe lang hij nog kan scheren, wordt je op tijd gewaarschuwd dat je hem op moet laden en je voorkomt ook dat je geen ‘luie accu’ krijgt. Door de brede scheerkop en meerdere messen scheert het apparaat heel mooi egaal en pakt een groot oppervlakte mee. De detailtrimmer is handig voor de bakkebaarden en hierdoor scheert hij erg strak. Ik heb een gevoelige huid en bij mijn vorige scheerapparaat had ik snel last van ingegroeide haartjes. Bij dit apparaat heb ik hier nog helemaal geen last van gehad! Een groot pluspunt natuurlijk. Ook is mijn huid mooi glad na de scheerbeurt. Door al deze gemakken ben ik een stuk sneller klaar met scheren en het resultaat is perfect! Ook een handige bijkomstigheid is dat je hem onder de douche kunt meenemen, omdat hij waterbestendig is. Qua onderhoud ben je ook zo klaar, want de scheerkop is makkelijk te verwijderen waardoor hij in een mum van tijd schoon is gemaakt.
Kortom… een echte aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Lange accuduur
  • Inclusief oplaadstandaard
  • Afneembare scheerkop
  • Oplaad indicator

pdegreeuw 13-01-2019

Ideaal scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XF9000

Sinds een paar weken in bezit en zowel nat als droog scheren is hij superglad. Ideaal om onder de douche te doen. Voorheen altijd irritatie van de huis na het scheren met een scheerapparaat maar met deze heb ik hier absoluut geen last van. De batterij gaat lekker lang mee en het LED-scherm is ook erg handig voor de resterende minuten.

Pluspunten

• Handige opbergcase
  • Makkelijk in gebruik
  • Lange accuduur

rogierNB 13-01-2019
  • Product gekregen

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XF9000

Ik heb dit scheerapparaat cadeau gekregen. Hij ligt goed in de hand en scheert gladder dan de Philips die ik eerst had. Kwalitatief voelt hij degelijk aan. De hard case reisetui is ideal!

leo 12-01-2019

Scheert lekker glad.

Geschreven voor: Remington XF9000

In eerste instantie lijkt het een erg groot apparaat en wat zwaar, maar hij ligt lekker in de hand. Het scheeroppervlak is daardoor ook lekker groot. Hij scheert uitstekend glad en de resterende batterijtijd staat duidelijk aangegeven. Opladen gaat snel en scheren zeer stil. Al met al een uitstekend apparaat waar ik erg blij mee ben.

Pluspunten

• digitale scherm met resterende scheertijd
  • groot scheeroppervlak
  • scheert erg glad

Minpunten

• kan niet scheren aan het laadsnoer