De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington XF9000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

a**********@h******** 10-12-2022

opladen werkt niet goed

Geschreven voor: Remington XF9000

eerste keer 24 uur opladen werkt niet springt van 60 minuten naar 30 of nog lager

Pluspunten

• scheer apparaat is goed

Minpunten

• oplader

Officiele reactie van Remington 12-12-2022

Beste lezer, Het lijkt er op dat er een probleem met de batterij is bij dit product. We helpen je graag verder, want dit hoort uiteraard niet te gebeuren. Zou je een mail willen sturen naar: service@remington-europa.com , dan helpen we graag met een passende oplossing. Mvg, Team Remington

Ben Bernard 31-01-2019

Krachtig Scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XF9000

Wat een topper van een scheerapparaat
Mooi en krachtig en zo makkelijk in gebruik.
Hij is wat groot en zwaar maar dat vind ik geen bezwaar. De flexibele snijbladen en koppen volgen alle contouren van je gezicht.
Een Detailtrimmer voor de bakkebaarden en de snor .
Zowel droog als nat is hij te gebruiken .
100 % water bestendig
5 minuten snellaadfunctie
60 minuten scheren als hij opgeladen is.
Een stevige reisetui .
Voor mij het ideale scheerapparaat.

Pluspunten

• Gladder Scheerresultaat
  • Flexibele Snijbladen
  • Snellaadfunctie

Municht123 30-01-2019

Remington f9 toppper

Geschreven voor: Remington XF9000

Scheerapparaat doet wat die moet doen. Heel handig dat die tegen water kan, het schoonmaken maakt dit ook makkelijker. Heb wel gemerkt dat als die 10 minuten uit de lader is minder scheerkracht heeft dan daarvoor.
Een scheerapparaat van kwaliteit.

Roger 24-01-2019
  • Product gekregen

snel superglad scheren

Geschreven voor: Remington XF9000

ik heb dit scheer apparaat kado gekregen en ben er erg blij mee (als Braun gebruiker ben ik echt overgehaald) hij heeft een grote scheerkop en scheert snel. je kunt 60 min scheren voordat je 'm moet (snel) laden. er zit een handige hardcase bij handig als je veel op reis bent. je kunt 'm zelfs onder de douche gebruiken kortom een scheerapparaat met veel mogelijkheden voor z'n geld.

Pluspunten

• snel scheren
  • snel opladen
  • groot scheerblad
  • waterbestendig
  • ligt lekker in de hand

Goed scheerapparaat 21-01-2019

Glad scheren

Geschreven voor: Remington XF9000

Nog geen moment spijt van mijn aankoop van deze Remington scheerapparaat! Ook voor een zware baardgroei is dit scheerapparaat zeer geschikt. Pakt lange en korte haren moeiteloos zonder dat je vaak heen en weer hoeft te gaan. Zowel voor nat of droog scheren werkt hij perfect. Ik gebruik hem zelf onder de douche. 60 minuten volle batterij zodat je hem niet vaak hoeft op te laden. Heb zelf snel een geïrriteerde huid maar bij deze Remington totaal geen last van, dat was voor mij van groot belang! Ook makkelijk om schoon te maken. Een aanrader voor een goede prijs.

Pluspunten

• Zowel voor droog en nat scheren
  • Goed voor een zware baard
  • Snel opladen
  • Geen huidirritatie

Minpunten

• Grote scheerkop

Gino De Man 21-01-2019

Scheerapparaat voor de stuggere baardgroei .

Geschreven voor: Remington XF9000

Ik ben blij eindelijk een scheerapparaat te hebben gevonden dat mijn stuggere baardgroei de baas kan. Meestal zijn de mesjes bij mij na een aantal keren scheren al wat bot en gaat het scheren wat moeilijker, tot het helemaal niet meer lukt. Dat is dus bij dit apparaat totaal niet het geval. Verder is het ook nog eens een heel mooi apparaat ook dat lekker lang meegaat qua batterij. Ik ben helemaal tevreden.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Mooi ontwerp
  • Kan de stuggere baardgroei met gemak aan

Pieter 19-01-2019

Mist geen haar

Geschreven voor: Remington XF9000

Heel erg tevreden ben ik met de gekochte Remington F9 ULTIMATE. Het is vlot en soepel scheren met de keus van nat of droog. Lange haren worden ook moeiteloos verwijderd. De scheermachine is afwasbaar en onder de douche te gebruiken, heeft een beweegbare kop met 4 snijbladen en doet z'n werk snel en goed. 5 Minuten snelladen en 3 minuten scheren kan bij een lege batterij. De uitklapbare trimmer is handig voor snor en bakkebaarden. Een echte aanrader dus.
De Lithium batterij is in 90 minuten volledig opgeladen en kan er 60 minuten snoerloos mee worden geschoren, een LED display geeft de resttijd aan. Het opladen gaat via een losstaand oplaadstation en past niet in de stevige opbergdoos. Een reisvergrendeling completeert het geheel.

Pluspunten

• Snoerloos te gebruiken
  • Nat en droog scheren
  • Snelladen bij lege batterij
  • Ook voor lange haren
  • Uitklapbare trimmer

Minpunten

• Oplader past in in etui
  • Grote scheerkop

GordyBanderaz 16-01-2019

Top scheerapparaat!

Geschreven voor: Remington XF9000

Ik heb dit scheerapparaat nu bijna een maand en ben er ontzettend blij mee. Hij laadt snel op, is makkelijk in gebruik en de accu gaat lang mee. Ik heb hem in totaal maar 2 keer op hoeven laten. Ik heb ook het idee dat dit apparaat de haartjes nig korter afscheert dan mijn vorige apparaten! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Snellaad functie
  • Snoerloos
  • Scheert kort

JWH 14-01-2019

Precies en snel

Geschreven voor: Remington XF9000

Dit apparaat is erg nauwkeurig pakt zonder moeite de kleine haartjes. Kan mee onder de douche en heeft een snellaadfunctie.

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Nat te gebruiken

Minpunten

• grote scheerkop

Ruben 14-01-2019

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Remington XF9000

Ik heb dit apparaat ongeveer 3 weken in gebruik. Het apparaat wordt geleverd met een stevig reisetui en oplaadstandaard. De standaard is erg prettig in gebruik. Wanneer je vergeten bent het apparaat op te laden kun je niet opladen en scheren tegelijk, omdat hij in het standaard zit. Wel heb je natuurlijk de super handige 5 minuten snellaadfunctie, waardoor je toch nog binnen zeer korte tijd het apparaat kunt gebruiken. Doordat er een indicator op het apparaat zit waar je kunt zien hoe lang hij nog kan scheren, wordt je op tijd gewaarschuwd dat je hem op moet laden en je voorkomt ook dat je geen ‘luie accu’ krijgt. Door de brede scheerkop en meerdere messen scheert het apparaat heel mooi egaal en pakt een groot oppervlakte mee. De detailtrimmer is handig voor de bakkebaarden en hierdoor scheert hij erg strak. Ik heb een gevoelige huid en bij mijn vorige scheerapparaat had ik snel last van ingegroeide haartjes. Bij dit apparaat heb ik hier nog helemaal geen last van gehad! Een groot pluspunt natuurlijk. Ook is mijn huid mooi glad na de scheerbeurt. Door al deze gemakken ben ik een stuk sneller klaar met scheren en het resultaat is perfect! Ook een handige bijkomstigheid is dat je hem onder de douche kunt meenemen, omdat hij waterbestendig is. Qua onderhoud ben je ook zo klaar, want de scheerkop is makkelijk te verwijderen waardoor hij in een mum van tijd schoon is gemaakt.
Kortom… een echte aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Lange accuduur
  • Inclusief oplaadstandaard
  • Afneembare scheerkop
  • Oplaad indicator

pdegreeuw 13-01-2019

Ideaal scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XF9000

Sinds een paar weken in bezit en zowel nat als droog scheren is hij superglad. Ideaal om onder de douche te doen. Voorheen altijd irritatie van de huis na het scheren met een scheerapparaat maar met deze heb ik hier absoluut geen last van. De batterij gaat lekker lang mee en het LED-scherm is ook erg handig voor de resterende minuten.

Pluspunten

• Handige opbergcase
  • Makkelijk in gebruik
  • Lange accuduur

rogierNB 13-01-2019
  • Product gekregen

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XF9000

Ik heb dit scheerapparaat cadeau gekregen. Hij ligt goed in de hand en scheert gladder dan de Philips die ik eerst had. Kwalitatief voelt hij degelijk aan. De hard case reisetui is ideal!

leo 12-01-2019

Scheert lekker glad.

Geschreven voor: Remington XF9000

In eerste instantie lijkt het een erg groot apparaat en wat zwaar, maar hij ligt lekker in de hand. Het scheeroppervlak is daardoor ook lekker groot. Hij scheert uitstekend glad en de resterende batterijtijd staat duidelijk aangegeven. Opladen gaat snel en scheren zeer stil. Al met al een uitstekend apparaat waar ik erg blij mee ben.

Pluspunten

• digitale scherm met resterende scheertijd
  • groot scheeroppervlak
  • scheert erg glad

Minpunten

• kan niet scheren aan het laadsnoer