Philips SHAVER Series 3000 S3520 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
Bruikbaar onder de douche

Beoordeling op basis van 96 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

VinceR 15-06-2016

Goede prijs-kwaliteistverhouding

De Philips is wat dat betreft weer een mooi apparaat. Hij doet wat hij doet doen, al is dit wel iets trager dan mijn vorige apparaat. Wel doet hij het goed, is hij makkelijk in gebruik door de batterij én gaat hij lekker lang mee op één accu!

Een echte aanrader al vraag je het mij, een dikke prima.

Marc218 15-06-2016

Beter dan verwacht

Altijd nat geschoren ivm huidirritatie. Toch vanwege gemak dit apparaat gaan gebruiken. Irritatie is nagenoeg niet meer aanwezig. Apparaat voelt wel erg licht (goedkoop) aan. Is even wennen maar zal voor de lange termijn wel prettiger blijken.

Markiemark75 15-06-2016

Goed scheerapparaat

Scheert goed glad en ondanks dat er gemeld wordt dat je gezicht er 2 weken aan moet wennen, heb ik dat niet ervaren. Geen irritatie gehad.
Lang gebruik van de accu is zeker een plus en ligt zeer goed in de hand.

haavje1983 15-06-2016

prima scheerapparaat

Het apparaat maakt niet veel lawaai, laat geen irritatie achter. Het is een prima apparaat waar je best lang mee kunt scheren na opladen van het apparaat. Prima.

haavje1983 15-06-2016

Prima scheerapparaat, werkt lang en scheert glad!

Fantastisch apparaat. doet wat je van een scheerapparaat wilt. Maakt niet veel lawaai, gaat lang mee na 1x opladen.

Rick050 14-06-2016

Snel en soepel scheren

De eerste 2 scheerbeurten is er wel wat irritatie, maar dat komt omdat ik een erg gevoelige huid heb. Echter na deze 2x raakt m'n huid gewend en is het lekker vlot en glad scheren. Ook superhandig dat er een precisietrimmer op het apparaat zit, makkelijk voor de bakkebaarden bij te werken!

Rick050 14-06-2016

Voor een snelle en soepele scheerbeurt

alioth 14-06-2016

goede prijs-kwaliteit

6,8
dit is een goed scheerapparaat met een goede prijs-kwaliteitverhouding. simpel in gebruik en goed schoon te maken

Yorroy 12-06-2016

Prima scheerapparaat

Hiervoor een duurder scheerapparaat gehad van Philips die 7 jaar mee ging.
In vergelijking scheert deze 3520 net zo goed als het duurdere model. Ik heb het geprobeerd door droog te scheren en door wat nat te scheren maar droog is met dit apparaat wel fijner. Bij nat scheren moet de kop wat vaker gespoeld worden.
De extra trimmer die er op zit is makkelijk om je bakkebaarden bij de trimmen.

Het blijft toch een groot verschil met een echt scheermes scheren, zowel positief als negatief.
Negatief:
- je doet er een stuk langer over dan met mesje
- sommige plekken op de hals zijn moeilijk te bereiken
- minder kort geschoren dan met een mesje.

Positief:
- Veel minder irritatie dan met een mesje scheren
- minder kans op sneetjes in de huid
- enorm makkelijk.

SwiftCrack 11-06-2016

Simpel toestel zonder poespas

Dit toestel heeft een goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ook is het toestel makkelijk in gebruik en onderhoud. Er zit 2 jaar garantie bij, en de geleverde scheerkoppen zijn goed scherp.

Anko 10-06-2016

Prima voor dagelijks gebruik!

Het apparaat ligt fijn in de hand. In eerste instantie voelt hij wat goedkoop aan doordat hij zeer ligt is. Maar het resultaat van de scheerbeurten zijn prima. Ik vind het lastig om de "snor" te scheren doordat je niet echt overal goed bij kan.

AnkoV 10-06-2016

Met gemak een goed scheerresultaat!

Het apparaat voelt in eerste instantie goedkoop aan, dit komt waarschijnlijk omdat deze zeer licht is. Wel ligt hij erg fijn in de hand dit is erg prettig tijdens het scheren.
Het scheren van "de snor" vind ik gaat niet best evenals de baardgroei tot de bakkebaarden. Met de trimmer behaal je niet het gewenste resultaat.
Al met al een goed apparaat!

Roy 08-06-2016

Fantastisch scheer apparaat

Het is zo makkelijk met dit scheerapparaat. Geen uur meer in de douche gewoon even simpel pakken, scheren en tijd over voor een koffie op de vroege morgen. Batterij laat snel op en doet het erg lang. Fantastisch scheer resultaat

Mocht je nog twijfelen stop daar mee dit is het scheerapparaat.

Anoniem 08-06-2016

Super Scheerapparaat

Mocht je nog twijfelen stop daar mee dit is het scheerapparaat.

holoX 02-06-2016

Prima shaver voor een nette prijs

Voor de prijs is dit een prima shaver. Resultaat is goed en irritatie is er nauwelijks. Enige minpunt wat ik kan opnoemen is dat er geen reishoesje bij zit.

MassaReal 01-06-2016

Philips Serie 3000 S3520/06

Ik heb al een paar jaar een elektrisch scheerapparaat van Braun en mocht als testpanel deze S3520/06 uit proberen. Aan het testen zaten geen ogen of haken, indien deze positief of negatief zou uitvallen.
Het scheerapparaat ziet er mooi uit (vind ik) en ligt lekker in de hand.
Deze uitvoering is zwart met accenten van mokka-bruin.
Het sluitwerk van de kop en trimmer lopen soepel en klikken makkelijk weer dicht zonder bijzonderheden.
Ik heb deze tevens afgezet tegen het scheerapparaat van mijn pa, die ik ooit een Philips Speed XL cadeau heb gedaan. Deze was in der tijd 169,- en dus duurder dan dit scheerapparaat.
Zelf heb ik nog een oude Braun, welke het meest lijk op de huidige 1-serie.
Eerlijk gezegd is de braun niet echt een fijn apparaat en moet je vaak over het zelfde stuk om een fatsoenlijk resultaat te krijgen. Je mist her en der wel eens wat ;(.
Deze 2 vergelijken is als hemel en aarde en is echt zinloos. Hoe zit het met de Philips Speed XL versus de 3520?
De Speed XL is iets zwaarder en tevens iets groter qua omvang. Voor mij is dit te verwaarlozen en in heb geen grote noch kleine handen.
Qua mechaniek lijken beide machines erg op elkaar, zowel qua vormgeving als mechanische componenten.
Beide zijn afspoelbaar en/of te gebruiken onder bijvb. de douche.
De speed XL heeft een aparte aan/uit-knop, terwijl dit bij de 3520 juist verwerkt zit in het grip gedeelte. Persoonlijk vind deze knop minder sjiek ogen bij de 3520, maar moet wel zeggen dat dit zorgt voor veel meer grip. Dit kan zeker handig zijn als men deze onder de douche gebruikt.
Ook in de 3530 zit een lition-batterij waarmee je lang kunt scheren zonder tussentijds opladen.
Zelf vind ik dit erg handig als ik reis in buitenland en niet altijd in de buurt bent van een stroomnet. Mesjes is niet echt aan mij besteed en is dus ook geen optie.
Het grote verschil wat mij opvalt zijn de patronen op de scheerkoppen.
Bij de 3520 is dit 1 ring met sleuven in een waaierpatroon.
Bij de Speed XL is dit soort gelijk, echter lijkt het of hier een driehoek overheen is gestapeld waar de sleuven zijn vervangen door gaatjes.

Qua resultaat is de 3520/06 duidelijk de winnaar.
Zelfs de Speed XL scheert niet zo glad als de 3520/06.
Zoals de 3520/06 scheert, heb ik nog niet eerder gehad en zal zeker de vrouw blij mee zijn.