Philips SHAVER Series 9000 S9511/31

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9511/31 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Philips 21-11-2016

scheert erg goed bij zware baard

erg prettig in het gebruik. Ook bij een harde baard een gladde huid na het scheren, waarom ik het apparaat heb gekocht. Een aanrader

ericsl1967 09-07-2016

Redelijk scheerapparaat

Ligt goed in de hand, scheerkwaliteit laat bij mij nog te wensen over, misschien gebruik ik het apparaat wel niet op de juiste manier. Nog een beetje onwennig, gebruikte hiervoor mesjes

HereIsTom 10-07-2016

Bij mij scheert dit apparaat ook niet goed, heb hem nu ruim een half jaar, maar het duurt lang voordat ik een beetje glad ben!

robo 29-06-2016

Alleen (dure) koppen vervangen of toch maar een nieuw apparaat

Na twee maal nieuwe scheerkoppen te hebben aangeschaft nu toch de keuze gemaakt voor een geheel nieuw apparaat. Reden hiervan was dat de mesjes in het vorige apparaat langzamer gingen draaien (de baardharen werden niet geschoren, doch er soms uitgetrokken).
Gezien de prijs van nieuwe scheermessen / complete scheerkop, stel je vervanging hiervan zo lang mogelijk uit.
Het verschil is een (glad geschoren) verademing.

Philips 9000 serie 27-06-2016

Nieuw scheerapparaat

Ik had in 2014 een 9000serie gekocjt, maar niet tevreden over de kwaliteit van de scheerkop, de batterij en hygienisch gemak (water afspoelen en daarna stonk de kop !!)

marco 27-06-2016

geweldig apparaat

snel opgeladen, lekker licht, perfect scheerresultaat en ligt goed in de hand wil alleen maar een philips scheerapparaat ivm mijn zware baardgroei

roaro 25-06-2016

Scheren met de Philips 9000 serie

Leuke ontwikkeling vanaf het eerste scheerapparaat tot en met dit laatste luxe paardje. Volgt echt iedere beweging.

Ad 25-06-2016

Goede aankoop

Prima scheerapparaat. Ligt prettig in de hand en het nat scheren
Gaat ook prima. Heel fijn scheerapparaat.

Jo 12-06-2016

Philips scheerapparaat

Ligt goed in de hand. Extra hulpstuk voor beter gemak. nog even wennen t.a.v. scheerresultaten. Schoonmaken makkelijk

FL 12-06-2016

Kei goed en super gaaf

Super apparaat met alle handige onderdelen, zoals handig schoonmaak systeem, niks zelf meer te doen, het apparaat doet het voor jouw

Rene 09-06-2016

Philips S9511/31

Pas enkele dagen in bezit van dit scheerapp. Eerste indruk is perfect. Goed scheerresultaat zonder enige huidirritatie.

Klaas 08-06-2016

Nieuw "speeltje" luxe scheerapparaat

Ziet er mooi uit en scheert eindelijk weer snel glad.
Het ouwetje was duidelijk aan vervanging toe want glad scheren ging moeizaam en de huid werd er schraal van. Nu blij met nieuw apparaat

EP Kerkhoven 06-06-2016

Droogscheren kan ook een feest zijn!

Als schuimige natscheerder stond ik zeer twijfelachtig tegenover het elektrisch scheerapparaat. Onterecht blijkt nu ik de Philips S9171/31 om de dag, soms om de twee dagen, gebruik.
Wow, zeer huidvriendelijk en zeer effectief scheren met deze shaver uit de 9000 serie. De op de doos vermelde aanbeveling Perfection In Every Pass is niet alleen marketing. Deze reclame is echt waar!

HereIsTom 07-06-2016

Wat doe ik verkeerd? Bij mij scheert S9171/31 helemaal niet goed, het duurt veel langer voor ik echt glad ben dan bij mijn oude Philips!

kazik 30-05-2016

scheerapparaat voor mannen met baarden Philips S9511/31

zeer goed product Normaal scheer ik met een mesje maar heb toch de overstap gemaakt naar een shaver. Omdat scheermesje nou eenmaal niet goedkoop zijn heb ik ook voor een kwalitatief betere shaver gekozen.
Ten eerste ziet hij er geweldig uit en de kleur vind ik stoer. Het resultaat is echt verbluffend want ik scheer net zo glad als met een mes. Ik kan zelfs nat en met schuim scheren wat overigen mijn voorkeur geeft. Hij is aan te passen op de gevoeligheid van de huid zodat er van irritatie geen last is. Het schoonmaken is kinderspel, even onder de kraan en klaar. Voor een grondige reiniging gebruik je het bijgeleverde schoonmaak station. Hij is ook nopg eens te gebruiken als tondeuse wat hem helemaal compleet maakt. Met een snelle oplaadtijd van 60 minuten kun je 50 minuten scheren. Ook het bijgeleverde reisetui, in de vorm van de shaver, is perfect afgewerkt.

Pluspunten:
Goede kwaliteit, Eenvoudig in gebruik, Past perfect
Minpunten:
Hoge prijs

Dorus 24-05-2016

Fijn scheerapparaat

Ligt prettig in de hand en scheert uitstekend. Mijn huid is nu niet meer geirriteerd. Is makkelijk in onderhoud. Het natscheren bevalt mij heel erg goed.

HereIsTom 25-05-2016

Scheert hij echt zo goed bij jou?
Ik vind dat hij een stuk minder scheert dan mijn oude apparaat.
Het duurt veel langer voor ik echt glad ben!

HereIsTom 24-11-2015

Om eens goed te testen had ik mijn baard 5 dagen laten staan toen ik dit scheerapparaat kocht.
Binnen een paar minuten was hij genoeg opgeladen voor een scheerbeurt, (volledig vol in een uurtje).
De eerste keer dus droog en met een baard van 5 dagen, zo dat ging perfect, binnen enkele minuten was ik weer helemaal glad!
Ook nat scheren met wat schuim gaat heerlijk!

En het schoonmaak systeem met de cleaner vind ik ook erg handig, dit hoeft overigens niet iedere dag ;-)
Hij maakt bijna geen geluid, accu gaat lang mee en hij is ook weer snel opgeladen.
Het kost iets, maar dan heb je ook een perfect scheerapparaat en als hij net als mijn vorige Philips weer 10 jaar meegaat ben ik zeer tevreden!

HereIsTom 25-04-2016

Wat is jullie ervaring met de mesjes van dit scheerapparaat?
Na een paar maanden gebruik lijken de mesjes al bot en duurt het lang voordat ik een beetje glad ben!?

A T Vlaardingen 09-11-2015

Pluspunten: -Snel geladen.
-Ligt makkelijk in de hand.
- Buitengewoon goed scheerresultaat.
Minpunt: -Prijs

jarno 03-11-2015

Mooi en goed scheerapparaat. Laadt erg snel op.
Schoonmaak is erg gemakkelijk. Het kan tegen water, handig onder de douche te gebruiken.

semenfinn 08-07-2015

Altijd nat geschoren en nu naar elektrisch scheren en het bevalt prima.
Wel altijd sceptisch er tegenover gestaan, maar toch overgestapt en geen spijt van gekregen.

janouyang 07-07-2015

Ik denk dat dit is echt goed scheermes, scheren, goed, multi-purpose, makkelijk mee te nemen als je op reis,

Narges Amiri 02-07-2015

Het werkt prima en mijn vriend is erg blij mee. Het een heel goed product. Ik denk dat alle mannen moeten in plaats van scheerapparaten met scheermesjes deze scheerapparaat gebruiken,want hij werkt goed en beschadigd de huid niet.

Markie84 29-06-2015

Apparaat slechts enkele dagen in bezit. 1 keer geschoren en werkt uitstekend. Oplader en reinigingsmodule werken perfect. Zelden zo'n compleet scheersysteem gezien. En qua design super!

Wat opzich vreemd is dat men aanraad om de reinigingsmodule na iedere scheerbeurt te gebruiken om je apparaat in topconditie te houden. Het apparaat gaat qua accuduur 50 minuten mee. Maar iedere keer als je gaat reinigen laad hij ook op. gaat dit niet ten kosten van je accu?
Persoonlijk zou ik denk ik (naast het dagelijks afspoelen onder de kraan) de module 1 keer in de 1 a 2 weken gebruiken. Maar dit is uiteraard persoonlijk.

Verder een topapparaat.

gladgeschoren 12 28-06-2015

zeer goed om te scheren of om te trimmen het werkt echt heel goed zeer goed om te scheren of om te trimmen het werkt echt heel goed

CO 53 27-06-2015

EEN PRIMA SCHEERAPPARAAT LIGT HEERLIJK IN DE HAND EN HEB EEN MOOIE UITSTRALING HOOP ER JAREN PLEZIER VAN TE HEBBEN VOLGENS MIJN VROUW BEN IK NOG NOOIT ZO GLAD GEWEEST TOPPIE

Peter1861 27-06-2015

December 2014 het scheer apparaat gekocht.
Ziet er mooi en gelikt uit, mooie vormgeving.
Batterij duur perfect, gaat lang mee.
Scheert absoluut niet zo glad als een goed merk mesjes,
Maar is wel een stuk makkelijker in gebruik en sneller dan een scheermesje.
Degelijkheid krijgt van mij een een, een scheerkop werkt niet naar behoren, zelfs na opsturen van het bedrijf van verschillende onderdelen( overigens wel een goede en vriendelijke service), en tevens begaf de schoonmaakeenheid het.
Maak het apparaat wat sollider en dan is het perfect

Peter1861 27-06-2015

Decmber 2014 het scheer apparaat gekocht.
Ziet er mooi en gelikt uit, mooie vormgeving.
Batterij duur perfect, gaat lang mee.
Scheert absoluut niet zo glad als een goed merk mesjes,
Maar is wel een stuk makkelijker in gebruik en sneller dan een scheermesje.
Degelikheid krijgt van mij een een, een scheerkop werkt niet naar behoren, zelfs na opsturen van het bedrijf van verschillende onderdelen( overigens wel een goede en vriendelijke service), en tevens begaf de schoonmaakeenheid het.
Maak het apparaat wat sollider en dan is het perfect