Philips SHAVER Series 9000 S9511/31

Philips 1000 series S1100

Kleuren
zwart
Philips 1000 series S1100

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Philips 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

scheert erg goed bij zware baard

erg prettig in het gebruik. Ook bij een harde baard een gladde huid na het scheren, waarom ik het apparaat heb gekocht. Een aanrader

Okay44 20-09-2016

Het apparaat scheert zeer goed.

Zeer goed scheerapparaat. Het scheert heel goed zowel bij droog als nat scheren. Makkelijk te reinigen in het schoonmaak station. ..

PaulWB 24-05-2016

Nog nooit heb ik zo'n prettig scheerapparaat gehad

Ik ben nu bijna 65 jaar en heb al vele scheerapparaten 'versleten'
Elektrische, maar ook 'mesjes met scheerschuim'.
De S9511/31 die ik nu een maand gebruik heeft me bijzonder verrast. Nat- of droog, met of zonder scheerschuim of -gel, het scheren met dit apparaat is een feest! De mesjes volgen de contouren van mijn gezicht als geen ander apparaat wat ik ken
Hij laadt erg snel op en vervolgens kan ik er ruim een week mee aan de slag.
Het bijgeleverde Smartclean systeem reinigt voortreffelijk.
Kan ik iedereen aanbevelen

Pjotrr 27-04-2016

Waardeloos apparaat

Aan de hand van de reviews scheerapparaat gekocht, maar hij bevalt mij totaal niet. Ik had gedacht met een duurder apparaat beter af te zijn, maar ik vind dat het apparaat niet goed scheert.

Michel70 10-02-2016

Een zeer goed scheerapparaat

Dit scheerapparaat gekocht omdat ze voor mijn oude Philips Coolskin geen scheerhoofden meer konden leveren. Blij met mijn nieuwe aankoop. Scheerapparaat ligt lekker in de hand en scheert geweldig.
Hopelijk gaat deze weer net zo lang mee als mijn vorige Philips.

nickel40 28-01-2016

onhandig

Het enige wat mijn superdure apparaat doet is goed scheren. De rest is verdraaid onhandig zoals het scheersel verwijderen, het erop klikken van de scheerkoppen, het schoonmaakapparaat. Teveel werk allemaal. Kon ik hem maar terugsturen en ruilen voor een simpeler apparaat.

roba19serious 24-12-2015

Scheert prima maar cleaning systeem duurt te lang

Ben over het scheerapparaat goed tevreden, ondanks zoals bij de meeste andere scheerapparaten de haartjes onder de kaaklijn niet geheel weggeschoren worden. Minder tevreden over het cleaningssysteem. Buiten het lompe design duurt het cleane veel te lang en bij mij is in ieder geval niet te volgen hoelang het nog duurt, Daarnaast maakt het cleanen teveel geluid voor een badkamer grenzend aan onze slaapkamer...

Anoniem 28-10-2015

Ben redelijk tevreden, had er meer vanverwacht

Had er meer van verwacht. Blijven nog haartjes staan, met name onder de kaak en in de hals. Ik gebruik na afloop toch nog altijd voor de 2e keer scheerschuim en het scheermes om echt helemaal gladgeschoren te zijn. Gelet op de hoge aanschafprijs had ik een beter resultaat verwacht. Van het bijgeleverde smartcleansysteem zijn de cardridges snel op (en duur!) en het schoonmaakprogramma duurt bijzonder lang.

Sebastian 01-09-2015

geweldig apparaat

Ik ben zeer tevreden met de 9000. Scheert snel en geweldig goed. Een fraai stukje techniek.
Enige manco: bij droog scheren (wat ik doe) houdt de cartridge er al na 45 dagen mee op (ipv. ca. 100), het spoelen stopt. Logisch, er wordt geen water toegevoegd, inhoud verdampt alleen maar. Voor droogscheerders betekent dat dus: 2x zo vaak een cartridge aanschaffen. Wel iets op gevonden: onder de kraan vullen tot 3/4 vol. Dan gaat 'ie nog eens 45 dagen mee.

HPBV 30-08-2015

Scheert goed, droogt slecht

Prima scheerapparaat, maar het smart clean apparaat droogt slecht. ' s avonds het apparaat in de smartclean gezet, 's ochtends nog niet droog.

Rolfdv 28-08-2015

Fijn scheerapparaat!

Scheert gladder dan mijn vorige philips apparaat, zonder huidirritatie. Aan/uit knop zit precies op de plaats waar je duim zit tijdens scheren hierdoor schakel je deze per ongeluk uit.

luck65 14-07-2015

scheerapparaat doet precies waar om ik hem gekocht heb.

Na een operatie nogal veel littekens in gezicht en hals maar dit scheerapparaat haalt ondanks de ruwe huid alles weg. prima.

RuudW 03-03-2015

Fantastisch scheerapparaat

Al twee weken het dit Philips scheerapparaat gebruikt. Heel enthousiast over. Ben een vijftiger met een stugge baardgroei en een gevoelige huid.
Zowel droog als ook nat scheert het goed glad. Heel snel. Geen irritaties. Volgt erg goed de contouren van mij gezicht. Ook de trimfuctie is geweldig.

Peet8 24-02-2015

Super scheerapparaat

Ik heb dit scheerapparaat nu een week in gebruik en hij is super! Scheert erg glad en volgt de contouren van het gezicht perfect. Vroeger had ik nog wel eens problemen om delen van mijn gezicht te 'raken' en gebruikte ik een keer in de week een mesje. Nu hoeft dat niet meer... met dit philips scheerapparaat gaat het in één keer goed!

Super dat je zowel droog als nat kunt scheren, hoewel nat scheren toch wel mijn voorkeur geniet omdat dat minder irritaties geeft.

Erg makkelijk schoon te maken onder de kraan en voor een grondige reiniging zet ik het scheerapparaat eens per week in het 'schoonmaakstation' wat zorgt voor een perfecte reiniging.

De bijgeleverde trimmer is zeer gemakkelijk in gebruik en doet z'n werk uitstekend.

FFHJ59 24-02-2015

Een gladde scheeeerder die weinig geluid maakt.

Een gladde scheerder die weinig geluid maakt.

Als je een oude philishave hebt moet je bij deze even wennen aan het zachte geluid waarbij je hoort dat hij de haartjes afsnijd. In het begin denk je dat die niet snel werk maar dat is zeker niet waar vooral de meedraaiende koppen zijn geweldig.
In het begin moet je wel even zoeken naar de juiste stand om het apparaat vast te houden zonder dat je op de uit knop drukt maar dat went snel.
Het SmartClean gebeuren is ideaal al neemt de unit wel veel plaats in.
Ik gebruik het apparaat niet onder de douche daar ik het liefste een droge huid scheer en toch een beetje angst heb voor elektriciteit, al is het zwakstroom, en water..
Ideaal is de baart- en snor trimmer.

Optitj 22-02-2015

Goed glad scheren

Dit scheerapparaat doet waarvoor je hem aanschaft: gewoon goed glad scheren. De koppen glijden soepel over de huid zonder dat je ze voelt. ook bij gebruik van scheergel werkt hij lekker. Geluid is erg laag wat erg prettig is als de rest van de familie nog slaapt. Mooi design, schoonmaak station is wel groot.

Poldertoren 21-02-2015

Opnieuw uitgevonden

Philips blijft het scheerapparaat uitvinden. Geweldig innovatief ding. Over twee naar gaat hij piepen omdat de mesjes vernieuwd moet worden. Lachen toch ? En ook dat reinigingsgeval is zeer uitgekookt. Gemak dient de man.
Ik heb me jaren met mesjes geschoren.Daarom vind ik droog scheren niet snel prettig. Maar nu scheer ik met scheerschuim én scheerapparaat. Geweldig. En gewoon afspoelen. Trimmer doe ik niks mee. Etuitje ook niet. Toch een compleet en degelijk ding.

jeanc007 20-02-2015

Absolute aanrader voor de moderne man!

Sinds een kleine week in het bezit van de Philips Shaver S9511/31. Het is het tweede Philips scheerapparaat dat ik in het gebruik heb en het verschil met het andere werd vanaf de eerste dag merkbaar. Een afgeslankte vorm, ca. 40% lichter, betere handelbaarheid in de meest moeilijke posities en, door de vorm en de wendbaarheid van de drie koppen, heel makkelijk aan te brengen op alle contouren van mijn gezicht. Een andere grote verandering is de mogelijkheid om zowel droog als nat te kunnen scheren, wat echter niet betekent dat men het scheerapparaat onder douche kan nemen, maar dat het geschikt is met behulp van scheerschuim gebruikt te worden. Heb het tot op heden om de dag gebruikt en de resultaten zijn heel goed. De drie aanwezige mogelijkheden om op verschillende dieptes je haartjes weg te scheren leveren uitstekende resultaten ongeacht de gekozen trede. Tot op heden heb ik, behalve deze bevindingen, geen negatieve eigenschappen van het product kunnen vinden, ben reuze benieuwd naar de duur van de volledig opgeladen accu, die zou na een uur laden 50 minuten energie hebben (ca. 10 scheerbeurten in mijn geval). Tot op heden blijft het op het display van het scheerapparaat getoonde niveau (na 4 scheerbeurten) nog steeds op vol, de toekomst zal het mij leren.
Als conclusie kan ik wel zegen dat de S9511/31 voldoet zonder meer aan alle mijn verwachtingen en zal iedereen aanraden deze te gaan proberen. Op een schaal van een tot vijf zou ik dit Philips product een 4,5 cijfer kunnen geven.

HenkN56 20-02-2015

Perfecte vervanging voor het natscheren met scheermes!

Na 20 jaar nat scheren werd het tijd om weer eens een scheerapparaat aan te schaffen. De reden hiervoor was de kortere tijd die dit in beslag neemt s’ochtends, het gemak enz enz. Tussendoor in de periode wel eens eerder een scheerapparaat aangeschaft maar was eigenlijk nooit tevreden over het resultaat en viel dan weer snel terug op de ouderwetse scheermesjes en schuim!
Door toeval werd ik in de gelegenheid gesteld om de Philips series 9000 model S9511/31 te mogen testen. En ik moet zeggen nu na een week gebruiken bevalt hij mij uitstekend. Het apparaat biedt verschillende mogelijkheden, je kan je droog scheren, maar ook nat en onder de douche behoort tot de mogelijkheden. Het beste resultaat en gevoel behaal je met het gebruik van scheercrème. Bij alle drie de opties is het resultaat echter prima. Tot nu, en daar had ik bij andere apparaten vaak last van, geen enkele huidirritatie en een mooi glad resultaat! De shaver heeft 3 standen waarmee je de scheerdiepte naar believen kan aanpassen!
Ook een prima accessoire is het bijgeleverde oplaat en schoonmaakstation. Door middel van een in het station te plaatsen cartridge met vloeistof wordt het apparaat gereinigd en heb je weer een heerlijk fris ruikende en aanvoelende shaver.
Mijn zoon heeft deze week het bijgeleverde hulpstuk om zijn baard te trimmen en was hier ook zeer tevreden over!
Klein minpuntje is misschien dat de shaver in deze uitvoering niet echt goedkoop is, maar tot nu toe is hij mij dit bedrag wel waard!

Gompiegompie 20-02-2015

Een nr. 1 scheerapparaat!

Ik scheer al zo’n 40 jaar elektrisch, en sinds een week met de Philips Shaver S9511/31. Allereerst is deze Shaver uit de 9000 serie helemaal van deze tijd qua vormgeving. Het apparaat ligt lekker in de hand en volgt moeiteloos de contouren van de huid. Door de verende koppen worden ook de haartjes in de dieper gelegen huidplooien meegenomen. De huid voelt na het dagelijks scheren mooi glad. Ook bij droog scheren. Nat scheren met gel vergt iets meer tijd, maar geeft een nog soepeler en zachter resultaat. Ik merk nu al dat mijn huid minder geïrriteerd is en ik heb geen last van ingegroeide haren gehad. De trimmer vind ik ideaal om mijn wenkbrauwen bij te werken.
Het scheerapparaat is makkelijk te reinigen onder de kraan en kan voor de zeer grondige schoonmaak en onderhoud in het laadstation geplaatst worden met gebruik van een reinigingscartridge.
Het display geeft aan hoeveel batterijvermogen er nog is. Het opladen gaat snel, slechts een uurtje. Hiervoor kun je gebruik maken van het oplaadstation, maar omdat dit nogal veel ruimte in beslag neemt, geef ik er de voorkeur aan dit te doen met een stroomkabeltje.
Conclusie: een echte topper.