AEG HR 5654

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG HR 5654 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,2

Berk 15-09-2019

Scheerapparaat

Geschreven voor: AEG HR 5654

Prijs kwaliteit verhouding is slecht omdat dit apparaat niet scheert.
Had vooraf niet gekeken naar de beoordelingen.

Joris 27-08-2019
  • Product gekregen

Meest waardeloze product ooit

Geschreven voor: AEG HR 5654

Mijn Philips scheerapparaat ging na een paar decennia kapot. Mijn vrouw kwam toen met deze AEG aanzetten.
Wat is dit een ontzettend waardeloos product. Misschien werkt het apparaat als je je drie keer per dag scheert. Maar als je je stoppels maar een paar uur langer laat groeien, kan dit schreerapparaat er al niets meer mee.
Om te beginnen doen de scheerkoppen het niet. Dus eerst een half uur lang aan de slag met de trimmer. Daarna nog een uurtje de scheerkoppen en dan ben je nog niet klaar.

Pluspunten

Minpunten

• Werkt niet

Koos 21-01-2019

Slechter bestaat niet, AEG gooit zijn goede naam te grabbel.

Geschreven voor: AEG HR 5654

Scheert niet glad en binnen 3 weken gaten in de koppen wat de nodige krassen op je gezicht geeft, collega's dachten dat ik een haal van de kat had gekregen. Je hebt geen indicatie van hoe het met de batterij is en deze is ook zeer snel leeg. Alle geld is weg gegooid ook al is het weinig.

Pluspunten

• Je kunt snel weer een Philips kopen

Minpunten

• Je hebt er niets aan

Alex 18-06-2018
  • Product gekregen

Belachelijk slecht

Geschreven voor: AEG HR 5654

Belachelijk slecht. Van PostNL gekregen als kerstpakket (ik kreeg er niet eens een handleiding bij) en nu op vakantie voor het eerst gebruikt in plaats van mijn oude scheerapparaat.. Doet helemaal niks. Ik lees net dat ie bij Coolblue uit de handel is genomen. Vind ik niks gek. Troep. Niet kopen.

LRG 14-03-2018

Voor het geld een goed apparaat

Geschreven voor: AEG HR 5654

Apparaat is goed, stevig genoeg en scheert redelijk tot goed, Het duurt wat langer tot alles weg is vergelijken met mijn andere scheerapparaten maar voor 13 euro is de prijs/kwaliteitverhouding erg goed. De accu gaat na opladen 2 tot 3 keer mee.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• accuduur

gebruiker 31-12-2016

goedkoop, maar miskoop

Geschreven voor: AEG HR 5654

Slecht product, weliswaar goedkoop, maar hij doet NIET wat ik ervan verwacht. Het scheerresultaat is niet goed. Bovendien is de tondeuse erg fragiel.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• slecht scheerresultaat
  • fragiel

Pete18 09-11-2016

Geschreven voor: AEG HR 5654

scheerresultaat is zeer slecht, het is onmogelijk om een goed resultaat te bereiken. Is niet duur, maar evengoed zonde van het geld. Dan maar weer terug naar mijn 20 jaar oude scheerapparaat

Minpunten

• Slecht scheerresultaat

JfK 15-07-2016

Zeer matig in totaal maar scheerresultaat nek super SLECHT

Geschreven voor: AEG HR 5654

Slecht ... nek haalt niks weg en langere haartjes te klein voor tondeuse laat hij ook zitten dit was mijn slechtse koop in tijden

KasperNos 19-06-2016

Waardeloos

Geschreven voor: AEG HR 5654

In een woord: waardeloos!
Ik weet niet hoe een Duits bedrijf kan zon slecht apparaat produceren!
Scheerresultaat slecht, opladen duuuurdt lang en er is geen indicatie dat opgeladen is, motor is zwak dus trekt haar van je gezicht. Ik heb nooit zoveel gevloekt tijdens scheren.
Ik kijk nu totaal anders naar: Made in Germany!