Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Byzoo Zebra Slowjuicer Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

shirley 26-04-2019

slowjuicer

stille machine
Jammergenoeg lastig schoon te maken. te tijdsintensief met veel kleine onderdelen
Gebruiksaanwijzing onvolledig en onduidelijk

Pluspunten

• maakt weinig geluid

Minpunten

• lastig schoon te maken.
  • gebruiksaanwijzing onduidelijk

Hetty 19-03-2019
  • Product gekregen

Fijn apparaat

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

In het begin een beetje puzzelen hoe het apparaat werkt, omschrijving mag duidelijker. Na een telefoontje zeer vriendelijk geholpen en een uitstekende service! Ben heel blij met het apparaat en gebruik het veelvuldig. Zeker zijn geld waard.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Krachtig
  • Veel sap
  • Kan grote stukken fruit zonder problemen verwerken

Minpunten

• Bleekselderij gaat wat lastiger

Alex 18-03-2019

Prima slowjuicer

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Na bij andere lekker juice shots te hebben gekregen besloten om zelf een slow juicer aan te schaffen. Prima apparaat. Makkelijk in gebruik en neemt niet veel ruimte in beslag. Afgelopen dagen lekkere fruit/groenten drankjes en shotjes gemaakt.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk in gebruik
  • Neemt niet veel ruimte in

Wesley 13-03-2019

Geweldige aankoop

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Recent ontving ik de Byzoo Zebra slowjuicer (zilvergrijs) via slowjuice.nl , keurig geleverd zoals gepland. Ik ben de slowjuicer direct gaan testen en hij heeft me positief verrast! Een zeer stil apparaat, hoge sap opbrengst, goede smaak en zeer geschikt voor harde en zachte groenten en fruit. Niet onbelangrijk ook nog makkelijk schoon te maken. Ik kan geen nadelen benoemen tot nu toe. Ik snijd de hardere groentes en fruit (bleekselderij bijv.) wel even klein voor ik ze in de juicer gooi. Dit verwerkt hij nét wat makkelijker. De juice van bijv. de selderij is zeer mooi glad zonder enige pulp! Dit ben ik van andere apparaten wel anders gewend.

Pluspunten

• Stil
  • Sapopbrengst
  • Prijs
  • Makkelijk schoon te maken
  • Krachtig

AP 11-03-2019

Krachtige motor - heerlijk sap

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

(Met gratis Byzoo accessoires, maar in kleur zilvergrijs.) De Byzoo Zebra slowjuicer is mijn derde slowjuicer. Ik hield van mijn eerste slowjuicer, maar die bleef in Zuid-Afrika toen ek hierheen verhuisde. Mijn tweede slowjuicer was een grote teleurstelling. Maar toen vond ik de Byzoo Zebra: met zijn krachtige, stille motor en zeer praktisch ontwerp was het alles wat ik nodig had! Ik hak alleen selderij (het is zeer vezelig) en rode biet (het is zeer hard) in kleine stukjes. De motor vertoont geen spanning terwijl het sap van grotere of zelfs hele stukken andere groenten en fruit pers. Het schoonmaken van de juicer duurt niet langer dan verwacht. Helaas bevat de handleiding geen informatie over wanneer ik de extra zeef moet gebruiken of hoe ik sorbets, notenmelk en notenpasta's moet maken.

Pluspunten

• krachtige, stille motor
  • praktische ontwerp
  • heerlijk koel sap met weinig stukjes

Minpunten

• moet steeds wat groenten in stukjes snijden

Henri 01-03-2019

Byzoo Zebra Slowjuicer

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Apparaat aangeschaft bij Slowjuice.nl. Bij het uitpakken merk je het al. Kwaliteit straalt eraf en ook in bedrijf. Zeer stabiel, krachtige en stille motor en smaakvol sap.

Elisabeth 28-02-2019

Een heerlijke praktische slowjuicer!

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Ik heb voor deze slowjuicer gekozen, omdat ie niet te duur is en een grote vulopening heeft. Daardoor kun je ook grote stukken appel, wortel, selderij etc erin doen. Het is een mooi vormgegeven apparaat wat voor mij niet te veel ruimte op het aanrecht inneemt. De sapjes zijn heerlijk! Echt een goede investering in je gezondheid. Ik maak met name selderijsap smorgens vroeg voor op de nuchtere maag. Dat schijnt een hele reinigende werking op de lever te hebben volgens Medical Medium.
Wat ik er wel bij moet zeggen is dat je geduld moet hebben met schoonmaken, want dat is even een klusje, maar ik heb het graag voor die heerlijke sapjes over.

Pluspunten

• Grote vulopening voor hele appels etc.
  • Ziet er mooi uit
  • Doet prima wat ie moet doen zonder te haperen

Minpunten

• schoonmaakwerk

ton 09-02-2019

Zwaar en daardoor degelijk apparaat

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Toen de bezorger de slowjuicer afleverde, was ik verbaast van het gewicht van de doos.
Gelijk uitgepakt en inderdaad een apparaat dat er zeer degelijk uitzag.
De gebruiksaanwijzing is jammergenoeg zeer summier.
b.v. Welke zeef moet je waarvoor gebruiken.
Maar het is ons gelukt door wat te proberen en het resultaat was voortreffelijk en lekker.
Het toestel produceert weinig geluid en de sapjes zijn verrukkelijk.
Maar zo als ik al zei, had ik wel in de gebruiksaanwijzing iets van voorbeelden verwacht.
Al met al zijn we zeer tevreden over de slowjuicer Zebra.

Pluspunten

• ziet er in eerste instantie goed en degelijk uit
  • geluidsarm

Minpunten

• gebruiksaanwijzing

AmJo 30-01-2019

Fijne slowjuicer, snel geleverd

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

De Byzoo Zebra Slowjuicer heb ik online besteld bij slowjuice.nl en had ik netjes de volgende dag in huis. Ik ben super tevreden over dit product. Mijn sapje smaakte heel lekker en de pulp was goed droog. De sapopbrengst is goed. Het schoonmaken ging ook vrij gemakkelijk. Ook kreeg ik er twee mooie flessen bij en een extra zeef.

Pluspunten

• Droge pulp
  • Veel sap
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Schoonmaken kost in het begin even wat tijd

Sandra 09-12-2018

Grote vulopening en laag aantal omwentelingen

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Deze slowjuicer gekozen vanwege de grote vulopening en het lage aantal omwentelingen. Fijne slowjuicer die voldoet aan onze wensen. Neemt weinig ruimte in op het aanrecht en is makkelijker schoon te maken dan verwacht. Wij zijn tevreden!

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Laag aantal omwentelingen

Franck 01-12-2018

design

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Na enkele keren eenvoudig te behandelen zonder veel snijwerk van groenten of fruit.
Vermogen is voldoende om taaie en harde vruchten langzaam te malen en persen.
Reinigen valt mee maar blijft toch een bezigheid.
Ervaring is kort maar het toestel voelt degelijk en lijkt duurzaam.

Pluspunten

• design
  • krachtig

Christine 23-10-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Heel internet afgezocht naar een slowjuicer die een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Mijn voorwaarden waren een laag toeren aantal (deze heeft 38, dus super) en een zo hoog mogelijke sap opbrengst. Na telefonisch overleg met slowjuice.nl op de Byzoo Zebra uitgekomen. Hij kan werkelijk alles, van appel tot winterpeen tot bladspinazie en rode biet of kool. Ik ben er helemaal van onder de indruk! Grote stukken gaan er niet zo gemakkelijk in dus even door de helft en het smaakt net zo goed ;) Het schoonmaken valt ook mee, even alles goed afspoelen en klaar. Resumé; zeer tevreden...

Pluspunten

• Laag toerenaantal
  • Hoge sap opbrengst

Minpunten

• Schoonmaak borstel is niet fijn

Joyce 15-10-2018
  • Product gekregen

Waarde voor je geld

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Ik heb deze slowjuicer voor mijn verjaardag gevraagd omdat ik naast smoothies ook vaker sapjes wil drinken. Deze slowjuicer is mij bijzonder goed bevallen. Ik wilde liever een apparaat wat gespecialiseerd is in slowjuicen en niet eentje van een breder merk aanschaffen en ik merk het al met schoonmaken en het gemak van het persen dat dit een goede keuze was. Erg blij mee!

Pluspunten

• invoer is groot genoeg
  • maalt zo'n beetje alles
  • leuke flesjes erbij voor onderweg

Minpunten

• onduidelijk waar de meerdere zeefjes voor dienen
  • niet handig voor geraspte dingen

Eugènie 08-10-2018

Goed apparaat

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Ik heb de slowjuicer gekocht omdat ik van puur sap hou. Wil wel een apparaat dat goed en gemakkelijk werkt, en geen kabaal maakt. Mijn eerste gember shot was precies zoals ik het in gedachten had , top!! Het apparaat is nog gemakkelijker schoon te maken dan ik had gedacht. Elke dag een feest om te gebruiken.

AC 06-10-2018

Uitstekende juicer met heerlijk resultaat

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

Wordt geleverd met een duidelijk geschreven handleiding; Het apparaat is makkelijk in gebruik; en maakt heerlijke sappen;

Pluspunten

• Grote vulopening
  • geleverd met 3 verschilende zeefjes
  • Goede kwaliteit
  • Nederlands produkt

Minpunten

• Kan niet in vaatwasser
  • Zeefjes liefst meteen goed schoonmaken

Hilde 10-09-2018

krachtige motor voor gezonde sapjes

Geschreven voor: Byzoo Zebra Slowjuicer Wit

ik heb de slowjuicer gekocht om gezonde bio-sapjes te kunnen maken met mijn bio-fruit uit mijn tuin. Weinig afval en veel sap wat ideaal is want er wordt niets verkwist. En heel lekker natuurlijk en gezond. Er is wat afwaswerk maar dat valt best mee.... een echte aanrader voor mensen die gezond door het leven willen gaan

Pluspunten

• stille motor
  • verwerkt alle fruit en groenten