Dirt Devil DD400 - Reviews

Bedrijfstijd
30 min.

Emjecee 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

5,7
Absoluut niet geschikt voor grote raamoppervlakten.
Er zit een heel smal inwasstripje op het apparaat waarmee je geen hele schuifpui kunt inwassen. Beter dit met een grotere losse inwasser te doen. Door de vorm van het toestel is het niet makkelijk overal te wissen. Verticaal wissen gaat wel goed, horizontaal wordt het een kliederboel omdat het water dan uit het reservoir loopt.
Al de eerste keer schoof het rubber van de wisser heen en weer, heel irritant.
Wel streeploos maar heel onpraktisch. Geen aanrader, heb hem meteen teruggebracht.

Erelid 04-03-2015 Product half jaar in bezit

Apparaat doet prima wat ie moet doen. `wel even wennen aan de werkwijze maar als je dat onder de knie hebt kun je prima even snel een paar ramen wassen.
Nadeel is dat het wisser/wasserdeel er af gehaald kan worden. Geen idee waarom maar het valt er tijdens het wassen dus ook nog wel eens vanaf.

JorreVG 11-08-2014 Product paar dagen in bezit

Deze Window Cleaner gewonnen met een wedstrijd dus de verwachtingen lagen niet hoog. Na de handleiding grondig te hebben gelezen en een test te hebben uitgevoerd is het resultaat net iets beter dan de conventionele poetsbeurt van uw ruiten. Ze gaan niet plots mooier schitteren maar je bespaart er wel tijd mee!

+ all in one, dus geen emmers, aftrekker meer nodig
+ tijdsbesparend
+/- je moet het leren, duurt een poosje voor je het onder de knie hebt
- Flexibele zuigmond moet stevig worden ingeduwd om de aftrekker te gebruiken, beide handen gebruiken

Marcelleke 21-05-2014 Product paar dagen in bezit

Voor mijn verjaardag de Dirt Devil Aqua Clean Window Vac gekregen, en ik ben blij verrast. Hij is makkelijk in gebruik, en hij doet alles in één. Sproeien, reinigen en streeploos schoonzuigen. Voorheen moest ik mijn vloerbekleding altijd afdekken met oude handdoeken, dat is nu niet meer nodig want je kliedert niet meer met water, ramen wassen wordt nog leuk zo.

martjemuis 16-05-2014 Product paar weken in bezit

2,5
Hoge verwachting niet waar gebleken. Apparaat bleek een storing te hebben: vuil water stroomde niet naar het vuilwaterreservoir maar tussen de zuigstrips door. Hij werkt dus als een simpele raamtrekker. Geretourneerd, dit defect schijnt vaker voor te komen. Bovendien zou het fijn zijn als je hem gebruiksklaar zou kunnen opbergen. Dat mag niet. Na gebruik moeten alle onderdelen worden gedemonteerd en zij moeten 24 uur drogen. Wisstrips moeten worden uitgewassen.

luucnina 02-05-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem pas gekocht ,ik heb hele grote schuifpui altijd strepen er op zeker als de zon schijnt en nu geweldig vind ik hem alles mooi schoon zonder strepen,ik vind die advies prijzen echt schandalig , voor 39,99 bij kruidvat
Ik raad hem echt aan!!

simmz 03-04-2014 Product paar dagen in bezit

Super handig apparaat waarmee ik in een handomdraai mijn ramen schoon krijg zonder allerlei attributen (emmer, spons, trekker, etc.). En voor deze prijs bij het Kruidvat, echt een mega deal. Enige nadeel is de souplesse van de beweegbare mond. Die zou voor mij iets soepeler mogen gaan. Moet nu naar mijn idee veel kracht zetten.

Hero35 02-04-2014 Product paar dagen in bezit

6,2
Sinds een aantal dagen deze Dirt Devil Window Vac in mijn bezit. Ik heb al een Karcher Window Vac welke me prima bevalt, maar het alles in 1 idee van dit apparaat leek me ideaal. Ik vind het in de praktijk tegenvallen. De kop van het apparaat is nu al een paar keer uit het apparaat gevallen tijdens gebruik. De reinigingsstrip om de ramen mee schoon te maken is erg klein en snel nat, waardoor er alsnog water drupt. Ik vind de kop van het apparaat moeilijk draaien, waarvoor de veel druk op een raam moet zetten om schoon te maken. Verder is het apparaat behoorlijk groot en is het waterreservoir lastig bij te vullen.

toosjejansen 31-03-2014 Product paar dagen in bezit

Na lang twijfelen toch maar de stap genomen een ramenreiniger te kopen. Na enkele modellen te hebben vergeleken heb ik besloten voor deze Dirt Devil daar ik hier ook al een stoomreiniger van heb die super goed bevalt. Daarbij is voor mij een groot voordeel van deze Dirt Devil raamreiniger dat het alles-in-één is. Heb hem afgelopen weekend voor het eerst geprobeerd en ben heel blij met het resultaat. Heb eigenlijk spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht. Hij is simpel in gebruik, het gaat erg snel en ik heb mijn ramen streeploos schoon! en dat voor zo'n prijsje...

Seertje1974 31-03-2014 Product paar dagen in bezit

Top apparaat. Bij Kruidvat gekocht en meteen uitgeprobeerd. Makkelijk en snel de ramen gewassen zonder strepen. Fijn aan dit ding is dat je maar één apparaat nodig hebt. Absolute aanrader.