Dirt Devil DD400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil DD400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Sara 06-01-2021

Dirt devil raamreinger

Geschreven voor: Dirt Devil DD400

waardeloze prul na precies 2 jaar, als de garantie verlopen is doet hij het niet meer, met het 2e exemplaar hetzelfde verhaal.

Hillegonda 08-08-2017

Dirt Devil Raamcleaner

Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Voor een koopje bij de kruitvat aan kunnen schaffen.
Moet er nog handigheid in krijgen,maar ben nu al tevreden.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit

Minpunten

• Voor de eerste keer klein beetje strepen

Anna 24-06-2017

Boven verwachting

Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Ronduit super! Eenvoudig in gebruik, geen rommel, geen overtollig water en doet wat het beloofd. Enig nadeel is dat hij vrijwel niet verticaal kan worden gebruikt, dan loopt het water in de motor.

Pluspunten

• Werkt eenvoudig en snel
  • Geen overtollig water
  • Tijd besparend

Minpunten

• Werkt niet verticaal
  • Schoonmaken en opbergen na gebruik is een klusje

Ans 10-02-2017

Onhandig

Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Is niet streeploos,kop is niet flexibel veel druk erop zetten ,dan valt de kop er af.kan niet horizontaal zuigen loopt het water in de motor onder kant van ramen nog na zemen

Emjecee 19-02-2016
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Absoluut niet geschikt voor grote raamoppervlakten.
Er zit een heel smal inwasstripje op het apparaat waarmee je geen hele schuifpui kunt inwassen. Beter dit met een grotere losse inwasser te doen. Door de vorm van het toestel is het niet makkelijk overal te wissen. Verticaal wissen gaat wel goed, horizontaal wordt het een kliederboel omdat het water dan uit het reservoir loopt.
Al de eerste keer schoof het rubber van de wisser heen en weer, heel irritant.
Wel streeploos maar heel onpraktisch. Geen aanrader, heb hem meteen teruggebracht.

Erelid 04-03-2015
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Apparaat doet prima wat ie moet doen. `wel even wennen aan de werkwijze maar als je dat onder de knie hebt kun je prima even snel een paar ramen wassen.
Nadeel is dat het wisser/wasserdeel er af gehaald kan worden. Geen idee waarom maar het valt er tijdens het wassen dus ook nog wel eens vanaf.

Marcelleke 21-05-2014
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Voor mijn verjaardag de Dirt Devil Aqua Clean Window Vac gekregen, en ik ben blij verrast. Hij is makkelijk in gebruik, en hij doet alles in één. Sproeien, reinigen en streeploos schoonzuigen. Voorheen moest ik mijn vloerbekleding altijd afdekken met oude handdoeken, dat is nu niet meer nodig want je kliedert niet meer met water, ramen wassen wordt nog leuk zo.

martjemuis 16-05-2014
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Hoge verwachting niet waar gebleken. Apparaat bleek een storing te hebben: vuil water stroomde niet naar het vuilwaterreservoir maar tussen de zuigstrips door. Hij werkt dus als een simpele raamtrekker. Geretourneerd, dit defect schijnt vaker voor te komen. Bovendien zou het fijn zijn als je hem gebruiksklaar zou kunnen opbergen. Dat mag niet. Na gebruik moeten alle onderdelen worden gedemonteerd en zij moeten 24 uur drogen. Wisstrips moeten worden uitgewassen.

luucnina 02-05-2014
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Ik heb hem pas gekocht ,ik heb hele grote schuifpui altijd strepen er op zeker als de zon schijnt en nu geweldig vind ik hem alles mooi schoon zonder strepen,ik vind die advies prijzen echt schandalig , voor 39,99 bij kruidvat
Ik raad hem echt aan!!

wiers866 08-05-2014

Wiers866
Ik heb hem gekocht voor mijn vrouw als Moederdag cadeautje en ze is er zichtbaar enthousiast over.Gekocht bij Kruidvat,goedkoop en supersnel geleverd.

luucnina 05-02-2015

jullie zien mijn reactie boven staan maar na lang gebruik
toch een tegenvaller ,laat strepen na
En als de zon schijnt geen gezicht

Jammer jammer luucnina

simmz 03-04-2014
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Super handig apparaat waarmee ik in een handomdraai mijn ramen schoon krijg zonder allerlei attributen (emmer, spons, trekker, etc.). En voor deze prijs bij het Kruidvat, echt een mega deal. Enige nadeel is de souplesse van de beweegbare mond. Die zou voor mij iets soepeler mogen gaan. Moet nu naar mijn idee veel kracht zetten.

Hero35 02-04-2014
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Sinds een aantal dagen deze Dirt Devil Window Vac in mijn bezit. Ik heb al een Karcher Window Vac welke me prima bevalt, maar het alles in 1 idee van dit apparaat leek me ideaal. Ik vind het in de praktijk tegenvallen. De kop van het apparaat is nu al een paar keer uit het apparaat gevallen tijdens gebruik. De reinigingsstrip om de ramen mee schoon te maken is erg klein en snel nat, waardoor er alsnog water drupt. Ik vind de kop van het apparaat moeilijk draaien, waarvoor de veel druk op een raam moet zetten om schoon te maken. Verder is het apparaat behoorlijk groot en is het waterreservoir lastig bij te vullen.

toosjejansen 31-03-2014
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Na lang twijfelen toch maar de stap genomen een ramenreiniger te kopen. Na enkele modellen te hebben vergeleken heb ik besloten voor deze Dirt Devil daar ik hier ook al een stoomreiniger van heb die super goed bevalt. Daarbij is voor mij een groot voordeel van deze Dirt Devil raamreiniger dat het alles-in-één is. Heb hem afgelopen weekend voor het eerst geprobeerd en ben heel blij met het resultaat. Heb eigenlijk spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht. Hij is simpel in gebruik, het gaat erg snel en ik heb mijn ramen streeploos schoon! en dat voor zo'n prijsje...

EstherKieskeurig 01-04-2014

Ik zou graag willen weten of je vloer ook droog is gebleven? Ik heb recensies gelezen van andere ruitenreinigers waarin vaak wordt gezegd dat de ruiten wel makkelijk snel gereinigd worden en ook streepvrij en droog, maar dat uiteindelijk het water toch wel op de vloer komt net als bij het "ouderwetse" ramen zemen.

Seertje1974 31-03-2014
Geschreven voor: Dirt Devil DD400

Top apparaat. Bij Kruidvat gekocht en meteen uitgeprobeerd. Makkelijk en snel de ramen gewassen zonder strepen. Fijn aan dit ding is dat je maar één apparaat nodig hebt. Absolute aanrader.

EstherKieskeurig 01-04-2014