Neato Botvac D85 - Reviews

5,5

Ppvw 16-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geen service en support

In januari 2014 een Neato XV gekocht. Na 11 maanden onherstelbaar (elektronica stuk). Na 16 maanden door de fabriek vervangen voor een Botvac. Deze weer binnen het jaar stuk (bekend probleem het wiel wordt niet meer aangedreven). Garantie is 1 jaar vanaf originele aankoop dus de Botvac heeft 0 garantie. Na veel discussie 2 maanden later toch een wiel gekregen (nergens origineel te koop). Nu september 2016 is het andere wiel kapot en Neato geeft niet thuis. Ik gebruik de Botvac elke nacht voor 60m2 plavuizen vloer omdat ik een kat en een hond heb. Als hij werkt doet hij zijn werk goed. Maar het product is dus snel stuk en support is super slecht.

Pluspunten

• maakt goed schoon
  • makkelijk te programmeren

Minpunten

• snel stuk
  • GEEN service

tverp 02-09-2016 Product paar maanden in bezit

Wederom problemen, nu met opvangbak

Sinds enkele maanden hebben wij deze vervangende D85 (zie ook mij review over de 85) in huis. Dachten we van de problemen verlost te zijn, bleek niets minder waar. Uiteraard nog steeds dezelfde problemen met hondenharen, zand en tapijten, is daar nu een losspringende opvangbak bijgekomen. Wij hebben een tegelvloer waarbij de naden tussen de tegels klaarblijkelijk trillingen als hij er overheen rijdt opleveren. Ook een botsing met een tafelpoot laat de opvangbak openschieten. Om de 10 minuten staat hij stil en moet je de bak weer aanduwen. Ook kan hij eindeloos lang tegen het aanrecht aanbotsen om vervolgens in de display het verzoek te doen: "verwijder obstakel". Na 1,5 jaar en inmiddels het tweede apparaat zijn wij helemaal klaar met de Botvacs van Neato. Veel geld betaalt voor veel ergernis en geen tijdwinst.

Minpunten

• Onderhoud na zuigbeurt
  • losspringende opvangbak
  • zuigt niet goed schoon
  • slaat delen over
  • slecht werkende sensor

Marion 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Robbie is nu al mijn vriend

Met 2 katten in huis,die vreselijk haren,was ik het helemaal zat om iedere dag weer te moeten stofzuigen.
Door Robbie heb ik meer tijd gekregen om andere/leukere dingen te doen. Hij doet zijn werk grondig alleen in het begin was ie nog een beetje onhandig (waarschijnlijk omdat het een mannetje is 😂) Na een paar keer stofzuigen gaat het beter.

Rob 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Neato Robotstofzuiger D85

Mooi design, redelijk stil. Weinig functies, maar dat maakt de robotstofzuiger ook wel gebruiksvriendelijk. Maakt goed schoon en is voorzichtig met meubels en muren