Samsung VR20H9050UW - Reviews

Nat en/of droog
droog

Edwin73 02-05-2016 Product kwartaal in bezit

Navigatie kan logischer

Mooi design en zuigt prima.
Navigatie kan wel wat beter, er zitten duidelijk voldoende sensoren op de stofzuiger, maar m.i. kan daar beter gebruik van worden gemaakt, de navigatie is niet altijd er logisch.
Batterij is ook te klein in onze grote (75m+) woonkamer met daarin een lastig karpet (= kost veel stroom) keert hij voortijdig terug naar het laadstation.

Kortom hardware is prima, maar zoals altijd met Samsung kan de software een stuk beter. Desalnietemin zit de stofcontainer na 1 ritje altijd goed vol ondanks dat de kamer daarvoor al schoon lijkt.

In ieder geval aanlokkelijker dan zelf stofzuigen, maar het is geen 100% vervanger.

J. Spans 29-02-2016 Product half jaar in bezit

Ik heb hem nu bijna een half jaar en hij voldoet geheel aan de verwachtingen, hij zuigt goed, ook op laagpolige vloerbedekking, hondenharen etc. en komt vrijwel overal. Hij is heel eenvoudig schoon te maken. Wel moet je de eerste keren even opletten waar hij tegen aan-/vastloopt, het kan zijn zoals bij mij dat hij onder een tafeltje vast komt te zitten vanwege een punt in het tafelonderstel (bleef daar klemmen). Wel blijft hij soms om onverklaarbare reden midden in de kamer stilstaan, hij is dan meestal al klaar, is dus niet ernstig maar wel raar. Voor de rest gaat hij altijd keurig terug naar het laadstation. Een echte aanrader!

powerbot 9000 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ben er blij mee, ziet er goed, maak goed schoon verbaasd dat zelfs de hoeken vrij goed genomen worden :p. Bijna een nieuw huisdier die zich zelf uitlaat !

Joke 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem pas 2 dagen, ik kan nog niets over duurzaamheid zeggen. Hij zuigt wel fantastisch goed en het lawaai valt heel erg mee. Ook het in werking zetten n.a.v. de gebruiksaanwijzing was vrij eenvoudig.

Gelderblom 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

Niet goedkoop in aanschaf, maar als je een druk leven hebt neemt deze robot een vervelende klus uit handen. Zelf kleden van dierenhuid gaat hij met gemak overheen! Komt zelfs op plaatsen waar wij normaal niet komen met de stofzuiger.