Samsung VR20H9050UW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VR20H9050UW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Astrid 22-02-2017

Laat veel liggen aan de kanten.

Geschreven voor: Samsung VR20H9050UW

Ik heb deze samsung stofzuiger sinds april 2016 in bezit en heeft van begin af aan niet aan mijn verwachtingen voldaan. Hij laat erg veel vuil liggen langs de kanten, de kanten die hij met de rechte zijde doet, zijn goed maar de kanten die hij met de zijkant doet, laat hij te veel vuil liggen. Ook valt op dat hij onlogisch navigeert, sommige stukken doet hij 2x en neemt onlogische route's wat extra tijd in beslag neemt ten koste van de accu. Soms blijft hij zonder reden ergens staan met een foutmelding. Hij heeft soms ook moeite met kleine hoogteverschillen zoals een drempeltje van amper 1 m, hij blijft dan wat rond dolen en lijkt het of hij de drempel herkent als obstakel of als trap. Onze stoelen gaat hij niet onderdoor terwijl de ruimte er wel is en zuigt ze dan voor de helft.
Als je deze stofzuiger koopt moet je bovenstaande accepteren.

Meerdere malen contact gehad met Samsung hierover maar tot nu toe lijkt de aftersale er niets mee te doen. Ik zou u eerder een Neato adviseren, als daar wat mee is duurt het lang voordat het geregeld is maar dan krijg je ook zonder pardon een nieuwe en laat niets liggen langs de kanten.

Edwin73 02-05-2016

Navigatie kan logischer

Geschreven voor: Samsung VR20H9050UW

Mooi design en zuigt prima.
Navigatie kan wel wat beter, er zitten duidelijk voldoende sensoren op de stofzuiger, maar m.i. kan daar beter gebruik van worden gemaakt, de navigatie is niet altijd er logisch.
Batterij is ook te klein in onze grote (75m+) woonkamer met daarin een lastig karpet (= kost veel stroom) keert hij voortijdig terug naar het laadstation.

Kortom hardware is prima, maar zoals altijd met Samsung kan de software een stuk beter. Desalnietemin zit de stofcontainer na 1 ritje altijd goed vol ondanks dat de kamer daarvoor al schoon lijkt.

In ieder geval aanlokkelijker dan zelf stofzuigen, maar het is geen 100% vervanger.

J. Spans 29-02-2016
Geschreven voor: Samsung VR20H9050UW

Ik heb hem nu bijna een half jaar en hij voldoet geheel aan de verwachtingen, hij zuigt goed, ook op laagpolige vloerbedekking, hondenharen etc. en komt vrijwel overal. Hij is heel eenvoudig schoon te maken. Wel moet je de eerste keren even opletten waar hij tegen aan-/vastloopt, het kan zijn zoals bij mij dat hij onder een tafeltje vast komt te zitten vanwege een punt in het tafelonderstel (bleef daar klemmen). Wel blijft hij soms om onverklaarbare reden midden in de kamer stilstaan, hij is dan meestal al klaar, is dus niet ernstig maar wel raar. Voor de rest gaat hij altijd keurig terug naar het laadstation. Een echte aanrader!

powerbot 9000 23-11-2015
Geschreven voor: Samsung VR20H9050UW

Ben er blij mee, ziet er goed, maak goed schoon verbaasd dat zelfs de hoeken vrij goed genomen worden :p. Bijna een nieuw huisdier die zich zelf uitlaat !

Joke 11-11-2015
Geschreven voor: Samsung VR20H9050UW

Ik heb hem pas 2 dagen, ik kan nog niets over duurzaamheid zeggen. Hij zuigt wel fantastisch goed en het lawaai valt heel erg mee. Ook het in werking zetten n.a.v. de gebruiksaanwijzing was vrij eenvoudig.

Gelderblom 17-10-2015
Geschreven voor: Samsung VR20H9050UW

Niet goedkoop in aanschaf, maar als je een druk leven hebt neemt deze robot een vervelende klus uit handen. Zelf kleden van dierenhuid gaat hij met gemak overheen! Komt zelfs op plaatsen waar wij normaal niet komen met de stofzuiger.