Crosley CR8005A-TU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Crosley CR8005A-TU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Nick078 01-06-2015
Geschreven voor: Crosley CR8005A-TU

Ronduit rommel, slecht geconstrueerd, alles van zeer breekbaar plastic, slecht element en naald. Het geluid is werkelijk om te janken zo slecht. De speakers vervormen enorm en van middentonen is geen sprake. Er is geen anti-skid of dwarscompensatie aanwezig waardoor de naald snel overslaat. Het geheel ziet er leuk uit maar dat is dan ook het enige. Voor het bedrag van deze speler kun je wel iets beters krijgen. Ik heb er 3 in mijn handen gehad van diverse mensen en ze hadden allemaal een andere naalddruk. Deze liep van 3 gram tot wel 5,5! Bij zo'n hoge druk raken je platen onherstelbaar beschadigd. Ook op internet zijn er diverse mensen die hun platen met deze spelers gesloopt hebben.