Inventum OV305CS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum OV305CS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Miny Geurts 13-09-2018

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Inventum OV305CS

Ons huishouden bestaat uit 2 personen.Tot nu toe heb ik de Etna combi oven/magnetron gebruikt. Deze Inventum oven heeft meer bak mogelijkheden, Zowel voor verschillende vormmaten als het gebruik van onder- en bovenwarmte. Daarnaast is het gebruik van de gril en ontdooi mogelijkheid goed. Er zijn 3 bedien knoppen t.w. temperatuur, oven instellingen en tijd. De aanwijzingen bij deze knoppen zijn duidelijk en goed te bedienen.

Pluspunten

• bakmogelijkheden;
  • ontdooimogelijkheid

Minpunten

• voor grotere volumes is dit model niet geschikt.

Alice 08-09-2018

Mooie oven, compact en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Inventum OV305CS

Een goed uitziende en makkelijk te bedienen oven. Voor een goede prijs. Ik heb voor deze kleine oven gekozen omdat hij zo op mijn aanrecht past. Prima aankoop. En zeker aan te bevelen.

Hennie 21-07-2018

eenvoudige maar super oven

Geschreven voor: Inventum OV305CS

Na een paar maanden nog steeds super tevreden, makkelijk schoon te maken, koelt snel af, want hij wordt aardig warm, dus ik gebruik de bovenkant als bordenwarmer. Heb ook ontdekt dat je rooster en bakplaat kan bijbestellen, is altijd handig.

Pluspunten

• eenvoud, dus makkelijke bediening

Anneke de Korver-Blazer 03-05-2018

handig formaat, goede tussenmaat

Geschreven voor: Inventum OV305CS

De combi-magnetron bevalt mij niet goed voor kleiner bakwerk. Ook hiervoor gebruikte ik altijd de conventionele grote elektrische oven van het fornuis. Inmiddels verhuisd naar een kleiner huis: hier geen ruimte meer voor zowel fornuis als vaatwasser zonder aan sloop/dure vervangende inbouw te beginnen. Volstaan is nu met een vaatwasser met daarop kookplaat en een losse kleine oven. Meer dan genoeg en perfect.

Hennie 01-04-2018

eenvoudige maar super oven

Geschreven voor: Inventum OV305CS

Een heerlijke ruime oven zonder poespas. Bovenkant wordt warm en is ideaal om borden op te verwarmen. Lekker ruim, er kunnen makkelijk 2 appeltaarten in. Kortom een oven die doet wat hij moet doen met makkelijke bediening.

Pluspunten

• ruime oven
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Anna-Elisabeth 26-01-2018

Inventum minioven 305 met draaispit

Geschreven voor: Inventum OV305CS

super geweldige minioven voldoet totaal aan mijn wensen!!!
Snel op temparatuur fijn om je broodjes af te bakken .
En super de draaispit .Ik ben happy !!!

Rian 19-11-2017

inventum oven

Geschreven voor: Inventum OV305CS

De oven is betaalbaar en goed voor eenvoudig gebruik, zoals bakbroodjes en ovenschotels. De kwaliteit van de oven is slecht. Binnen een jaar kwam het handvat er vanaf. Het deurtje ging na verloop van tijd steeds stroever klapte na 3 jaar in 1000 stukjes. Gevaarlijk dus.

Pluspunten

• betaalbaar

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • temperatuur en tijd niet nauwkeurig af te stellen

gerrit 23-03-2017

oven

Geschreven voor: Inventum OV305CS

we zijn boven de 70 en het oventje werkt perfect niet moeilijk te bedienen , niet te groot ,goed licht in de oven ja zeker een aanrader !

Pluspunten

• licht
  • compact
  • bedienen

Nicole 14-12-2016

Voldoet geheel aan de verwachting

Geschreven voor: Inventum OV305CS

Nog voordat de oven werd bezorgd, werd deze al door mijn dochter geclaimd. Zij wilde koekjes bakken.
Dat ging prima.
De volgende ochtend heerlijk afbakbroodjes bij het ontbijt.
's Avonds vers afgebakken stokbrood bij de soep.
Het bakken van de drumsticks verliep ook prima.
Bladerdeeghapjes, appelflapjes, worstenbroodjes, alles ging goed!
Donderdag de vuurdoop: pizza's.... We hadden direct een tweede rooster bijbesteld bij Inventum, zodat er twee pizza's tegelijk in konden. Halverwege boven en onder even omdraaien en heerlijk weer eens pizza gegeten!
Dochterlief heeft ook nog een taart gebakken en de ovenschotel smaakte ook heerlijk.
Kortom: deze oven voldoet prima in ons gezin van vier. Je moet hem even leren kennen qua temperatuur en baktijden, maar dat moet bij elke oven. Hij is lekker compact, maar niet te klein en wordt bij ons nu bijna iedere dag gebruikt.

Pluspunten

• compact
  • snel warm
  • handige greep
  • extra rooster bij te bestellen

VAATSTRA 15-03-2016

super oven

Geschreven voor: Inventum OV305CS

we zochten een nieuwe oven en hebben deze gevonden, deze overtrof onze verwachtingen op alle vlakken.
en dat voor een betaalbare oven met een geweldige design die bijna overal thuis past.

de bray 05-01-2016
Geschreven voor: Inventum OV305CS

makkelijk in gebruik door zijn eenvoud .mooi van model heerlijk kip aan spit van ons een 10 in gebruik dat zelfs mijn man het kan

lauraemma 02-05-2015
Geschreven voor: Inventum OV305CS

Na een week het apparaat gebruikt te hebben, kan ik wel zeggen, dat hij gebruiksvriendelijk is. Alles staat er duidelijk op. Een tweede rooster voor misschien een tweede pizza zou handig zijn. Maar misschien zijn deze los te koop

Gramme 26-04-2015
Geschreven voor: Inventum OV305CS

alles wat ik voor de 1ste keer heb klaar gemaakt is goed gelukt. Ik heb nog nooit een bakoven gehad.

Met de ervaring van deze bakoven wil ik niet anders meer

Ome Jan 02-04-2015
Geschreven voor: Inventum OV305CS

Het is een geweldige oven, gebruikersvriendelijk, een leuk model en gewoon een oven die doet wat hij moet doen.

Oventje2 21-03-2015
Geschreven voor: Inventum OV305CS

Ik heb altijd de oven gebruikt in het ouderlijk huis, dit zijn altijd grote inbouw ovens geweest.Dus ben ik ook opgegroeid met het idee dat hoe groter de oven hoe beter deze is. Ik heb op dit moment niet de plaats om een grote oven te plaatsen dus was een mini oven de enigste oplossing. De meeste mensen die hier ervaring mee hadden zeiden dat het helemaal anders in gebruik was en dat het eten kon uitdrogen of aanbranden. Hierdoor was ik natuurlijk niet te happig op een mini oven dus was ik voor een microgolfoven met gril functie gegaan. Deze is natuurlijk niet heel handig om te bakken dus heb ik hem na een jaar aan mijn moeder gegeven en heb ik zelf toch maar de knoop doorgehakt om een oven te nemen. En hier ben ik dan. Deze kleine hete lucht oven doet zijn werk uitstekend, hij kan alles wat mijn microgolfoven kon en meer! En voor de helft van de prijs. Als ik dit product eerder had gevonden dan zou ik nooit voor de combi microgolfoven gegaan zijn.

mt.sluijs 26-01-2015
Geschreven voor: Inventum OV305CS

Het gebruiksgemak van deze oven is prima, korte handleiding, maar wel duidelijk. De vormgeving maakt mij niet zo uit, als het maar werkt, maar hij ziet er goed uit.
De mogelijkheden zijn net zo goed als een inbouw of 'gewone' oven, er zit veel ruimte in om te bakken.
Van de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, want ik heb hem pas een paar weken, maar ik hoop dat hij nog héél lang meegaat!

jonneke1965 25-01-2015
Geschreven voor: Inventum OV305CS

Deze oven bevalt mij prima. Ik heb er een heerlijke cake in gebakken. Hij wordt inderdaad warm maar daar kan je rekening mee houden. Bij mij staat hij ingebouwd in een open kast, dus niemand die zich er aan kan branden.Ik ben tevreden over deze oven.

aaltje.jonker 07-03-2015

Op welke stand heb je cake gebakken hete lucht of de onderste ovenstand

Angelagina 24-09-2015

Deze heb ik ook ! Cake bak ik altijd op onderwarmte 150 of 160 graden in het midden van de heteluchtoven op het rooster binnen 30 / 35 minuten al klaar. Naar mijn verbazing want veel cake recepten geven aan 60min op 180 graden na een poging is wel gebleken dat bij deze oven dat veel te lang en warm is. Succes !

Alie Balkstra 24-01-2015
Geschreven voor: Inventum OV305CS

Prima oven, bakt goed, mooie vormgeving, niet te groot.
Minpuntoven wordt aan de buitenkant flink heet. Oppassen dus.

MsRox77 06-12-2014
Geschreven voor: Inventum OV305CS

Vandaag deze oven opgehaald bij BCC. Er zat helaas een beschadiging aan de voorzijde, maar dit was alleen oppervlakkig en ik heb al 2x eerder een oven terug moeten sturen bij verscheidene winkels, dus ik vond dit te minimaal om terug te sturen. De oven is ruim en met een duidelijke bediening. Er zit een handige accessoire bij om het draaispit eruit te krijgen als deze heet is. Verder heel compleet met kruimellade, rooster, bakplaat. Vandaag meteen een ovenschotel erin gemaakt, recept van internet en een beetje van mijzelf.. De 'ping' als het gerecht klaar is, is niet al te hard dus houd zelf ook de tijd in de gaten. Als de tijd bereikt is, gaat hij namelijk vanzelf uit. Licht in de oven is ook erg handig. Na gebruik zeer makkelijk schoon te maken! Ik ben er heel erg blij mee....