Leica DG Vario-Elmar 100-400mm F4.0-6.3 ASPH - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Leica DG Vario-Elmar 100-400mm F4.0-6.3 ASPH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M van den Broek 12-05-2020

Prachtige kwaliteit lens van Panasonic

Ik heb deze lens nu een paar dagen en ik ben er uiterst tevreden over. Veelal gebruikt met statief en prachtige foto’s op grote afstand gemaakt van vogels.

Pluspunten

• Degelijk
  • Compact voor een telelens
  • Groot bereik

Marja Koole 03-03-2019

Telelens met enorm bereik en licht van gewicht

De eerste foto's met deze lens zijn veelbelovend. Van Canon afgestapt vanwege het gewicht, nu deze lichtgewicht krachtpatser. Je staat uit de hand te fotograferen met max 800 mm...Moet je proberen met fullframe spul. De eerste foto's zien er goed uit. Bediening is super makkelijk. Enigste minpuntje zou voor mij zijn dat de statiefgondel geen draaibare gondel is. Lens kap is innovatief te noemen, kleiner maken als je de lens op 100 mm zet en uit te schuiven als je naar 400 mm gaat. Mijn schouders zijn in elk geval heel erg blij.

Pluspunten

• gewicht
  • snelheid
  • zonnekap

Minpunten

• niet draaibare statief gondel

Grietus Jalving 27-02-2019

Enorm zoombereik en dito kwaliteit

Ik heb dit product speciaal gekocht om vogels en andere schuwe dieren te filmen en te fotograferen, qua gewicht en afmetingen leek dit voor mij de juiste keus.
Ook in de verschillende tests op het Internet kwam dit objectief erg goed uit de bus, de stabilisatie- combinatie lens en camera maakt het zelfs mogelijk uit de hand op de 400mm stand nog erg goede foto,s te maken

Pluspunten

• groot zoombereik
  • Gewicht en lengte
  • goede prijs/kwaliteit verhouding