Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD MACRO 1:2 - Reviews

7,1

Tony E 18-05-2016 Product jaar of meer in bezit

prima voor z'n prijs

7,4
ik gebruik de lens op een Canon 70D.
op zich best tevreden met de lens, zeker gezien de prijs. je moet de tijd nemen voor mooie plaatjes maar die zijn zeker te maken met deze lens. en een goed statief helpt daar bij.
ik neem bij voorkeur korte sluitertijden, 1/200 en hoger.

Herder 17-03-2016 Product paar weken in bezit

Tevreden met de lens

Ik heb de lens al veel gebruikt. Kan er mooie foto's mee maken, ik heb er nu al veel plezier van. Kan hem zeker aanbevelen, is gemakkelijk in gebruik. Ook snelle levering na bestelling en service voor wat betreft de extra garantie die je gratis krijgt! Goed product!

HansKP 23-02-2014 Product kwartaal in bezit

Heb de lens icm CANON 100D en hij bevalt me zeer goed. Niet te groot, niet te zwaar. Maakt hele mooie foto's en ik ben er blij mee. Doet gewoon wat de lens moet doen. Ik ben meer dan tevreden. Gewoon een lens de ik altijd bij de hand heb en vaak gebruik.

Adjee 20-11-2010 Product paar weken in bezit

2,8
Beetje spijt van. De kleuren zijn erg flets en het automatisch scherpstellen laat te wensen over als er niet voldoende licht is zoals schemering en zelfs mist.. Zeker nachtfoto's zijn bijna niet te doen. Je kan beter door sparen of op marktplaats kijken voor een degelijke lens.

Monners 28-09-2008 Product paar dagen in bezit

Gisteren deze lens gekocht, en gebruik hem bij mn Canon 400EOS. Tot nu toe erg tevreden mee.

Hans van Schoot 19-01-2007 Product half jaar in bezit

Ik heb de lens nu 6 maanden in gebruik, en het is een erg fijne telelens voor weinig geld.
de lens heeft soms moeite met scherpstellen (bij te weinig licht is handmatig scherpstellen vaak een betere oplossing) maar bij normaal daglicht gaat dit prima. op de minolta zijn de mooiste fotos te maken met sharpness op +1.
de kleuren zijn erg goed, niets op aan te merken.
ik gebruik de lens samen met de minolta 18-70 kitlens, en dan is het een prettige aanvulling van het zoombereik.
de behuizing is van kunststof, krasbestendig en ligt goed in de hand. verder is de lens ook niet te zwaar.
al met al een prima lens voor de fotograaf die wil kunnen zoomen zonder te diep in de portomonee te duiken.