Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD MACRO 1:2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD MACRO 1:2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

helma 08-01-2020

tamron lens

Lens net gekocht, prijs is goed en niet duur. Nu uitproberen om mijn nieuwe camera canon M50 heb er wel een adapter bij gekocht.

Erica Zegers 20-08-2019

Tamron macro lens

Mooie lens, niet te zwaar. Werkt heel gemakkelijk voor een beginnende hobby fotograaf zoals ik. Prijs is zeker niet duur voor zo'n objectief. Heel tevreden mee.

Pluspunten

• Licht
  • Gemakkelijke bediening

peter janssen 23-10-2017

telezoom lens geweldig

deze lens doet wat hij moet doen en bij minder licht een statief er onder geweldig resultaat bij voldoende licht prachtige plaatjes

Pluspunten

• de macro instelling
  • geweldig scherp
  • op vele manieren ite gebruiken

Minpunten

• bij minder licht statief gebruiken

Tony E 18-05-2016

prima voor z'n prijs

ik gebruik de lens op een Canon 70D.
op zich best tevreden met de lens, zeker gezien de prijs. je moet de tijd nemen voor mooie plaatjes maar die zijn zeker te maken met deze lens. en een goed statief helpt daar bij.
ik neem bij voorkeur korte sluitertijden, 1/200 en hoger.

Herder 17-03-2016

Tevreden met de lens

Ik heb de lens al veel gebruikt. Kan er mooie foto's mee maken, ik heb er nu al veel plezier van. Kan hem zeker aanbevelen, is gemakkelijk in gebruik. Ook snelle levering na bestelling en service voor wat betreft de extra garantie die je gratis krijgt! Goed product!

HansKP 23-02-2014

Heb de lens icm CANON 100D en hij bevalt me zeer goed. Niet te groot, niet te zwaar. Maakt hele mooie foto's en ik ben er blij mee. Doet gewoon wat de lens moet doen. Ik ben meer dan tevreden. Gewoon een lens de ik altijd bij de hand heb en vaak gebruik.

Adjee 20-11-2010

Beetje spijt van. De kleuren zijn erg flets en het automatisch scherpstellen laat te wensen over als er niet voldoende licht is zoals schemering en zelfs mist.. Zeker nachtfoto's zijn bijna niet te doen. Je kan beter door sparen of op marktplaats kijken voor een degelijke lens.

TeusEL 06-02-2012

Scherpstellen in "low" light heeft niks met de lens te maken maar met je camera.

Monners 28-09-2008

Gisteren deze lens gekocht, en gebruik hem bij mn Canon 400EOS. Tot nu toe erg tevreden mee.

Hans van Schoot 19-01-2007

Ik heb de lens nu 6 maanden in gebruik, en het is een erg fijne telelens voor weinig geld.
de lens heeft soms moeite met scherpstellen (bij te weinig licht is handmatig scherpstellen vaak een betere oplossing) maar bij normaal daglicht gaat dit prima. op de minolta zijn de mooiste fotos te maken met sharpness op +1.
de kleuren zijn erg goed, niets op aan te merken.
ik gebruik de lens samen met de minolta 18-70 kitlens, en dan is het een prettige aanvulling van het zoombereik.
de behuizing is van kunststof, krasbestendig en ligt goed in de hand. verder is de lens ook niet te zwaar.
al met al een prima lens voor de fotograaf die wil kunnen zoomen zonder te diep in de portomonee te duiken.