Mio Spirit 8670 LM Europe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Spirit 8670 LM Europe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

John 05-05-2021

Bevalt minder dan mijn oude Mio 687.

Geschreven voor: Mio Spirit 8670 LM Europe

Software is nogal moeilijk te gebruiken. Loopt voortdurend vast. Ook ruimte op het intern geheugen is te klein. Verder staat zelf mijn adres niet op de kaart terwijl het adres toch al ruim 40 jaar bestaat. Op mijn vorige Mio stond deze wel. Heel vreemd. Ook is het geluidsniveau van deze Mio 8670LM voor wat betreft het volume erg zwak. Bij mijn oude Mio is deze vele malen duidelijker dan deze Nieuwe Mio. Zeker als de radio aanstaan is deze moeilijk te verstaan. Dus ten opzichte van de oude Mio de 687 is deze Mio voor wat betreft de instalatie en het geuidsniveau en ruimte op het interne geheugen voor instalatie van nieuwe kaarten beduidend minder.

Pluspunten

• Groot scerm

Minpunten

• weinig geheugen
  • trage instalatie en regelmatig vastlopen
  • Stemvolume valt erg tegen
  • Batterij gaat kort mee.
  • Straatnamen ontbreken

ad 18-12-2019

Mio Spirit 8670 LM Europe

Geschreven voor: Mio Spirit 8670 LM Europe

leuk toestel tot ik een update wilde doen,te weinig geheugen,geprobeerd aan te passen,toen geen beeld meer, alleen opstarten,leuk levens lang update, na twee en half jaar de vuilnis bak in.

alexander.p 05-06-2018

Goede navigatie met erg slechte batterij

Geschreven voor: Mio Spirit 8670 LM Europe

De navigatie heeft veel verschillende mogelijkheden maar vanwege de slechte batterij kan men de navigatie alleen gebruiken als die aangesloten is op stroomvoorziening. Na 8 uur opladen is de batterij vol. Gebruik je de navigatie +/- 24 uur niet dan is de batterij alweer helemaal leeg ! En om de navigatie alweer te kunnen gebruiken moet de batterij +/- 1 uur in de auto opgeladen worden. Te gek voor woorden.
Dit toestel is door coolblue voor de reparatie gestuurd en coolblue vindt dat er niets mis is met de batterij. Om vervanging voor te komen maar als je iets koopt, heb je recht op een goed product. In de wet staat dat het product deugdelijk moet zijn. De verkoper moet daarvoor zorgen, omdat u met hem een koopovereenkomst hebt gesloten. Je moet het product bijvoorbeeld een bepaalde tijd kunnen gebruiken - aldus ConsuWijzer.nl
De navigatie voldoet niet aan mijn verwachtingen wegens de slechte batterij.
Ik beveel dit artikel absoluut niet aan vanwege de slechte batterij.

Pluspunten

• Nieuwe kaarten levenslang max. 4x per jaar.
  • Ingebouwde verkeersinformatie (TMC)
  • Lifetime Kaart
  • Bluetooth-functionaliteit
  • Grote scherm

Minpunten

• Slechte batterij
  • Geen thuis oplader meegeleverd
  • Niet mogelijk oost Europese landen te verwijderen

alexander.p 13-02-2018

Goede navigatie met slechte batterij

Geschreven voor: Mio Spirit 8670 LM Europe

Naar aanleiding van mijn eerste review van 06-02-2018 over de auto navigatie MIO 8670 FEU LM wil ik toevoegen dat de matige batterij heeft binnen 2 maanden opgegeven en kon ik de navigatie vol verschillende mogelijkheden niet meer gebruiken. Dit toestel is door coolblue voor de reparatie gestuurd en heb ik van coolblue geen vervangende navigatie aangeboden.
Dus ik beveel dit artikel absoluut niet aan vanwege de slechte batterij.

Pluspunten

• Lifetime Kaart Updates
  • Ingebouwde verkeersinformatie (TMC)
  • Grote scherm
  • Nieuwe kaarten levenslang max. 4x per jaar.
  • Bluetooth-functionaliteit

Minpunten

• Zeer slechte batterij
  • Geen thuis oplader meegeleverd

alexander.p 06-02-2018

Goede navigatie met matige batterij

Geschreven voor: Mio Spirit 8670 LM Europe

De batterij is een zwakste punt van de navigatie met boordevol praktische functies. Na 24 uren zonder gebruik te maken van dit apparaat is de niet vervangbare batterij helemaal leeg. De navigatie dient dan altijd aangesloten zijn op de stroom van je auto.
Volgens Coolblue beschikt het toestel over flitspaalgegevens gedurende de volledige levensduur van de navigatie maar dat is niet zo. Na de eerste actualisatie van dit toestel is een eind datum voor de flitspaalgegevens verschenen: tot jaar 2025.
De functie LearnMe Pro™ leert van je rijstijl en worden alle routes op je voorkeuren afgestemd.De navigatie is uitgerust met de nieuwste Traffic-technologie en geeft je verkeersinformatie in real-time zodat je altijd weet wat u te wachten staat.
De rijbaanbegeleiding functie help je altijd op de juiste baan rijden om een afslag te nemen. "Mijn auto zoeken" is een hulp voor mensen die de auto met haast parkeren en bij terugkomst weten niet meer waar deze precies heeft neergezet. Ook te voet helpt je dit toestel op de weg maar 6.2" is niet erg handzaam.
Met de slechte batterij kan de navigatie niets betekenen voor de functie "Te voet" om een wandeling te maken of o.a. "Mijn auto zoeken" hulp functie. Jammer MIO!

Pluspunten

• Lifetime Kaart Updates
  • Ingebouwde verkeersinformatie (TMC)
  • Grote scherm
  • Nieuwe kaarten levenslang max. 4x per jaar.
  • Bluetooth-functionaliteit

Minpunten

• Zwakke batterij
  • Geen thuis oplader meegeleverd
  • Geen opberghoesje meegeleverd

Charles 29-09-2017

Nogal wat foutjes

Geschreven voor: Mio Spirit 8670 LM Europe

Bij de eerste rijproef bleek op de A67 van Eindhoven naar de Duitse grens en nadien terug dat er 8 foute snelheidsgegevens werden vermeld. Meestal waar 130 km mogelijk was. Maar ook een keer
130 waar 120 mogelijk was.

Minpunten

• 6..2 inch is niet erg handzaam