Mio Spirit 8670 FEU LM - Reviews

Europa
TMC

4,8

alexander.p 13-02-2018

Goede navigatie met slechte batterij

Naar aanleiding van mijn eerste review van 06-02-2018 over de auto navigatie MIO 8670 FEU LM wil ik toevoegen dat de matige batterij heeft binnen 2 maanden opgegeven en kon ik de navigatie vol verschillende mogelijkheden niet meer gebruiken. Dit toestel is door coolblue voor de reparatie gestuurd en heb ik van coolblue geen vervangende navigatie aangeboden.
Dus ik beveel dit artikel absoluut niet aan vanwege de slechte batterij.

Pluspunten

• Lifetime Kaart Updates
  • Ingebouwde verkeersinformatie (TMC)
  • Grote scherm
  • Nieuwe kaarten levenslang max. 4x per jaar.
  • Bluetooth-functionaliteit

Minpunten

• Zeer slechte batterij
  • Geen thuis oplader meegeleverd

alexander.p 06-02-2018

Goede navigatie met matige batterij

De batterij is een zwakste punt van de navigatie met boordevol praktische functies. Na 24 uren zonder gebruik te maken van dit apparaat is de niet vervangbare batterij helemaal leeg. De navigatie dient dan altijd aangesloten zijn op de stroom van je auto.
Volgens Coolblue beschikt het toestel over flitspaalgegevens gedurende de volledige levensduur van de navigatie maar dat is niet zo. Na de eerste actualisatie van dit toestel is een eind datum voor de flitspaalgegevens verschenen: tot jaar 2025.
De functie LearnMe Pro™ leert van je rijstijl en worden alle routes op je voorkeuren afgestemd.De navigatie is uitgerust met de nieuwste Traffic-technologie en geeft je verkeersinformatie in real-time zodat je altijd weet wat u te wachten staat.
De rijbaanbegeleiding functie help je altijd op de juiste baan rijden om een afslag te nemen. "Mijn auto zoeken" is een hulp voor mensen die de auto met haast parkeren en bij terugkomst weten niet meer waar deze precies heeft neergezet. Ook te voet helpt je dit toestel op de weg maar 6.2" is niet erg handzaam.
Met de slechte batterij kan de navigatie niets betekenen voor de functie "Te voet" om een wandeling te maken of o.a. "Mijn auto zoeken" hulp functie. Jammer MIO!

Pluspunten

• Lifetime Kaart Updates
  • Ingebouwde verkeersinformatie (TMC)
  • Grote scherm
  • Nieuwe kaarten levenslang max. 4x per jaar.
  • Bluetooth-functionaliteit

Minpunten

• Zwakke batterij
  • Geen thuis oplader meegeleverd
  • Geen opberghoesje meegeleverd

alexander.p 05-06-2018

Goede navigatie met erg slechte batterij

De navigatie heeft veel verschillende mogelijkheden maar vanwege de slechte batterij kan men de navigatie alleen gebruiken als die aangesloten is op stroomvoorziening. Na 8 uur opladen is de batterij vol. Gebruik je de navigatie +/- 24 uur niet dan is de batterij alweer helemaal leeg ! En om de navigatie alweer te kunnen gebruiken moet de batterij +/- 1 uur in de auto opgeladen worden. Te gek voor woorden.
Dit toestel is door coolblue voor de reparatie gestuurd en coolblue vindt dat er niets mis is met de batterij. Om vervanging voor te komen maar als je iets koopt, heb je recht op een goed product. In de wet staat dat het product deugdelijk moet zijn. De verkoper moet daarvoor zorgen, omdat u met hem een koopovereenkomst hebt gesloten. Je moet het product bijvoorbeeld een bepaalde tijd kunnen gebruiken - aldus ConsuWijzer.nl
De navigatie voldoet niet aan mijn verwachtingen wegens de slechte batterij.
Ik beveel dit artikel absoluut niet aan vanwege de slechte batterij.

Pluspunten

• Nieuwe kaarten levenslang max. 4x per jaar.
  • Ingebouwde verkeersinformatie (TMC)
  • Lifetime Kaart
  • Bluetooth-functionaliteit
  • Grote scherm

Minpunten

• Slechte batterij
  • Geen thuis oplader meegeleverd
  • Niet mogelijk oost Europese landen te verwijderen

Charles 29-09-2017

Nogal wat foutjes

Bij de eerste rijproef bleek op de A67 van Eindhoven naar de Duitse grens en nadien terug dat er 8 foute snelheidsgegevens werden vermeld. Meestal waar 130 km mogelijk was. Maar ook een keer
130 waar 120 mogelijk was.

Minpunten

• 6..2 inch is niet erg handzaam