Mio Spirit 7500 LM - Reviews

5 inch.
Kaarten
Europa
TMC

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,2

• Slecht

gensnet1 24-11-2015 Product kwartaal in bezit

Er is nog niets aan mijn mening veranderd. De tegenwoordige navigatie Mio's zijn zonder usb-kabel niet compleet.

gensnet1 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat doet het goed met navigeren. Maar die lifetime update van kaarten is een eerste klas misser van Mio. Er wordt namelijk geen usb-kabel bij geleverd en kun je dus nooit de kaarten updaten. Mio levert er uit bezuinigingsoverweging geen usb-kabel meer bij. Geen netspanningadapter vind ik nog niet zo heel erg. Hij laadt wel snel op in de auto. Mensen koop dus nooit meer een Mio. U bent gewaarschuwd dat het produkt niet volledig is. Ik heb me er al over verwonderd waarom Media Markt bijna géén Mio meer verkoopt en dat begrijp ik nu.

klant 18-01-2016 Product jaar of meer in bezit

3,5
moeilijk gedoe tussen computer en mio.
kreeg elke keer foutmeldingen en die waren zeer moeilijk op te lossen.

moest op laast een herstel programma downloaden en na resetten werkte niets meer. en was alles kwijt. en je kaarten kan je maar 1 maal laden.

dus binnen een jaar niets meer.

niet kopen dus

gensnet1 19-01-2016

Ik loop nog wel eens door de Mediamarkt. Dan kijk ik altijd even bij de navigatie apparaten. Eerst hadden ze nog maar twee Mio's en de laatste keer géén één meer. Ik heb gepraat met de verkoper en die vertelde me dat ze geen Mio's meer verkopen, omdat dit problemen geeft met updaten. De tegenwoordige navigatie apparaten hebben allemaal live-update, maar Mio heeft nog heel veel apparaten zonder live-update en dat is niet meer van deze tijd.

burgkop 18-04-2016

Persoonlijk vind ik het een onzin verhaal.
Ik gebruik al jaren een Mio.
Ik update regelmatig en je kunt de kaarten meerdere keren downloaden.
Ik heb het 1x gehad dat ik ook niets meer kon, zelfs alles gewist, maar even contact opnemen met Mio en je komt er weer uit, al ging het niet makkelijk.
Soms gaat het moeilijker dan een andere keer, dat geef ik toe.
Misschien een tip: Op mijn PC heb ik dual boot met Windows 8 en Windows 10
Op beide staat MioMore Desktop.
Toevallig kon ik vandaag de EE versie wel gewoon downloaden op Windows 8, wat ik altijd gebruik.
Maar EU ging niet vandaag. V 15.1250
Dan ga ik het op Windows 10 nog eens proberen, wat gelijk goed ging.

Maak af en toe een nieuwe back-up voor de zekerheid, ik heb wel eens gehad dat ik de melding kreeg dat de back-up te oud was en niet kon worden gebruikt