Philips 273E3LHSB/00 - Reviews

Schermtype
LED
Beeldverhouding
16:9

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,6

LeoV 19-02-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb héél veel tijd doorgebracht met het uitproberen van verschillende monitoren van het formaat 27". Uiteindelijk heb ik gekozen voor de 27" van Philips 273E3LHSB om de sublieme kwaliteit van het beeld, de verbluffend mooie kleuren omdat ik veel zelfopgenomen films en foto's van reizen over de hele wereld bewerk en het resultaat op deze monitor prachtig was te beoordelen. Wat een scherm!
SmartResponse werkt perfect en de toepassingen voor snelle responstijden zijn verbazend goed te noemen.
De touchbedieningen van het scherm reageren direct.
Het wordt een eerste klas scherm voor multimedia-entertainment genoemd en dat kan ik volledig onderschrijven! Aanbevolen voor 100%.

film en fotofreak 31-07-2012

Ik heb hem ook aangeschaft maar moet nog veel uitproberen. Op het eerste oog is het een prima ding. Maar een vraagje. De letters zijn nu veel onduidelijker de lezen. Hebben jullie een idee of dat op te lossen is?

Anton3111 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven monitor. Beeldkwaliteit is uitstekend. Wat erg handig is, is de software SmartControl. Eenmaal geïnstalleerd kan je daarmee de monitor instellen op contrast, helderheid en kleuren. Responstijd is 1ms overigens. Bij BCC voor 199 euro.

angelo2012 05-09-2012 Product paar dagen in bezit

er gaat een wereld voor je open! Schitterende kleuren: bezig zijn met je pc wordt weer een groot plezier.

LeoV 17-06-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze monitor nu 4 maanden in gebruik en ben nog steeds enorm tevreden over dit product.
De motivatie in mijn eerste beoordeling onderschrijf ik nog steeds ten volle en kan nog een correctie toevoegen bij de specificaties; hier staat namelijk dat de reactiesnelheid 3,5 MS is maar dit is onjuist.
De reactiesnelheid is n.l slechts 1 MS.

1970Renegade 09-06-2015 Product paar dagen in bezit

Bij BCC Den Haag (Oude Haagweg) besteld op vrijdagavond. Zaterdagmorgen al opgehaald, super snel! Slogan High Service komen ze na. Super beeld, lekker groot helder scherm. Snelle reactiesnelheid. Enige minpuntje is de powerknop / aan uitzetten. Voor de rest topproduct.

manooij 24-12-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem nu een paar dagen en ben er erg tevreden over. Snelle reactietijd, goed te bedienen osd, en een kraakhelder beeld.

looneyhill 24-06-2013

Mooie monitor

Ik heb deze monitor nu een aantal maanden en op zich bevalt ie prima. Als ik kritisch ben valt me op dat de aan/uit-"knop" niet optimaal reageert. Tis een touch-versie die ik regelmatig meerdere keren moet aanraken voordat ie echt uit is, maar dit is te overzien...

DPYS 10-04-2013

Prima product

Installatie was eenvoudig, beeldkwaliteit prima. Soms zelfs iets te scherp. Verder geen bijzonderheden. Alleen windows 8 software was er nog niet maar heeft ook geen gevolgen.

1Comicworld 09-04-2013

Mooie monitor

Voldoet aan mijn verwachtingen, wel een erg licht en fel beeld.. moet nodig wat aan het contrast of lichtsterkte gaan doen.

MPasfon 09-04-2013

Helder en goed beeld met prima eigenschappen

Beeldgrote en bediening zijn goed en voldoen aan mijn eisen.
Instellingen gaan automatisch en zijn goed met voldoende aansluitingen.