Philips 273E3LHSB/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 273E3LHSB/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Anton3111 05-01-2016
Geschreven voor: Philips 273E3LHSB/00

Mooi vormgegeven monitor. Beeldkwaliteit is uitstekend. Wat erg handig is, is de software SmartControl. Eenmaal geïnstalleerd kan je daarmee de monitor instellen op contrast, helderheid en kleuren. Responstijd is 1ms overigens. Bij BCC voor 199 euro.

1970Renegade 09-06-2015
Geschreven voor: Philips 273E3LHSB/00

Bij BCC Den Haag (Oude Haagweg) besteld op vrijdagavond. Zaterdagmorgen al opgehaald, super snel! Slogan High Service komen ze na. Super beeld, lekker groot helder scherm. Snelle reactiesnelheid. Enige minpuntje is de powerknop / aan uitzetten. Voor de rest topproduct.

manooij 24-12-2013
Geschreven voor: Philips 273E3LHSB/00

Ik heb hem nu een paar dagen en ben er erg tevreden over. Snelle reactietijd, goed te bedienen osd, en een kraakhelder beeld.

angelo2012 05-09-2012
Geschreven voor: Philips 273E3LHSB/00

er gaat een wereld voor je open! Schitterende kleuren: bezig zijn met je pc wordt weer een groot plezier.

LeoV 17-06-2012
Geschreven voor: Philips 273E3LHSB/00

Ik heb deze monitor nu 4 maanden in gebruik en ben nog steeds enorm tevreden over dit product.
De motivatie in mijn eerste beoordeling onderschrijf ik nog steeds ten volle en kan nog een correctie toevoegen bij de specificaties; hier staat namelijk dat de reactiesnelheid 3,5 MS is maar dit is onjuist.
De reactiesnelheid is n.l slechts 1 MS.

LeoV 19-02-2012
Geschreven voor: Philips 273E3LHSB/00

Ik heb héél veel tijd doorgebracht met het uitproberen van verschillende monitoren van het formaat 27". Uiteindelijk heb ik gekozen voor de 27" van Philips 273E3LHSB om de sublieme kwaliteit van het beeld, de verbluffend mooie kleuren omdat ik veel zelfopgenomen films en foto's van reizen over de hele wereld bewerk en het resultaat op deze monitor prachtig was te beoordelen. Wat een scherm!
SmartResponse werkt perfect en de toepassingen voor snelle responstijden zijn verbazend goed te noemen.
De touchbedieningen van het scherm reageren direct.
Het wordt een eerste klas scherm voor multimedia-entertainment genoemd en dat kan ik volledig onderschrijven! Aanbevolen voor 100%.

film en fotofreak 31-07-2012

Ik heb hem ook aangeschaft maar moet nog veel uitproberen. Op het eerste oog is het een prima ding. Maar een vraagje. De letters zijn nu veel onduidelijker de lezen. Hebben jullie een idee of dat op te lossen is?