BenQ SW2700PT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BenQ SW2700PT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Groote Eddy 04-06-2020

Betaalbaar voor foto bewerking

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Na lang vergelijken van van verschillende monitoren voor foto bewerking, gekozen voor BenQ SW272700PT omdat dit een betaalbaar alternatief is voor de duurdere monitoren. Installatie verliep heel vlot. Het werken met de verschillende menu's is heel duidelijk. Een toegevoegde waarde is het gebruik van de bijkomende Puck.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Bijkomende afdekkap
  • Mooie kleuren

Minpunten

• Sd en usb aansluiting toegankelijkheid

Eric 07-05-2020

prachtige kleuren - oneindige mogelijkheden - met lichtkap!

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

heb mij gebaseerd op andere beoordelingen + bijstand door een professional
100 % duidelijk dat dit een juiste keuze was

christian 29-09-2019

Grote Scherm

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Ik heb en nieuwe apple gekocht en daar paste mijn oude Apple scherm niet meer. Deze scherm heft en goede beeldkwaliteit en door de mogelijkheid de kleurruimte aan te passen naar Adobe is hij geschikt voor het bewerken van foto's

Pluspunten

• kleuren
  • goed te bedienen
  • heeft een licht scherm standaard

Mels Kooijman 18-04-2019

Uitstekende monitor

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Na een levering binnen 24 uur op zaterdag, een paar dagen foto's bewerkt. Een perfekte monitor voor de amateur fotograaf. De kleuren vergeleken met een print 50X40, welke zijn zoals op het scherm. De BenQ SW2700PT is een aanrader voor een ieder die serieus foto's bewerkt!

Pluspunten

• Stevige voet
  • meegeleverde monitor kap
  • goed verstelbaar

Vanlee 20-10-2016

Heerlijk comfortabel en gebruiksvriendelijk scherm

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Lang gewacht met de aanschaf van een beeldscherm specifiek voor de fotografie. Was steeds gefixeerd op het toch eerder prijzige gamma van het merk eiso. Maar wat BenQ nu prijs/kwaliteit levert is gewoonweg verbluffend. Een datacolor spyder pro (of een gelijkaardig toestel van een ander merk) om je scherm te kalibreren is zeker een meerwaarde om het meeste uit je scherm te halen. Kortom zeer tevreden van dit scherm wat mijn workflow weer een stuk aangenamer maakt.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Erg solide modulaire voet
  • Handige afstandsbediening om het menu te bedienen
  • Ingebouwde kaartlezer en 2 USB poorten
  • Zonnekap inclusief