BenQ SW2700PT - Reviews

Connectiviteit
HDMI, DVI, hoofdtelefoon, DisplayPort
Resolutie
2560 x 1440 pixels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de BenQ SW2700PT op Kieskeurig.nl.

9,4

Vanlee 20-10-2016

Heerlijk comfortabel en gebruiksvriendelijk scherm

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Lang gewacht met de aanschaf van een beeldscherm specifiek voor de fotografie. Was steeds gefixeerd op het toch eerder prijzige gamma van het merk eiso. Maar wat BenQ nu prijs/kwaliteit levert is gewoonweg verbluffend. Een datacolor spyder pro (of een gelijkaardig toestel van een ander merk) om je scherm te kalibreren is zeker een meerwaarde om het meeste uit je scherm te halen. Kortom zeer tevreden van dit scherm wat mijn workflow weer een stuk aangenamer maakt.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Erg solide modulaire voet
  • Handige afstandsbediening om het menu te bedienen
  • Ingebouwde kaartlezer en 2 USB poorten
  • Zonnekap inclusief

Angelique Vanhauwaert 22-10-2019

Fantastische kleuren

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Ik heb lang staan twijfelen welk scherm ik zou kopen en heb me zelf ook laten leiden door verschillende reviews en kenmerken. De weergegeven kleuren zijn voor mij héél belangrijk omdat ik het scherm voornamelijk voor fotografie wil gebruiken. Tot nu toe had ik geen schermen dat speciaal voor fotografie bestemd waren. Het verschil is dan ook enorm groot. De grootte is ook héél goed zodat ik alle details mooi te zien krijg.

Pluspunten

• prachtige kleurweergave
  • calibratie mogelijk
  • kantelbaar scherm
  • mooie grootte

christian 29-09-2019

Grote Scherm

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Ik heb en nieuwe apple gekocht en daar paste mijn oude Apple scherm niet meer. Deze scherm heft en goede beeldkwaliteit en door de mogelijkheid de kleurruimte aan te passen naar Adobe is hij geschikt voor het bewerken van foto's

Pluspunten

• kleuren
  • goed te bedienen
  • heeft een licht scherm standaard

Mels Kooijman 18-04-2019

Uitstekende monitor

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Na een levering binnen 24 uur op zaterdag, een paar dagen foto's bewerkt. Een perfekte monitor voor de amateur fotograaf. De kleuren vergeleken met een print 50X40, welke zijn zoals op het scherm. De BenQ SW2700PT is een aanrader voor een ieder die serieus foto's bewerkt!

Pluspunten

• Stevige voet
  • meegeleverde monitor kap
  • goed verstelbaar

Melanie 18-02-2019

Perfect scherm voor fotobewerking

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Prijs kwaliteit is dit scherm top, interessanter dan de gekende duurdere tegenhanger inzake fotografieschermen. Zeer compleet met de zijkappen en stevige voet die op iedere mogelijke wijze instelbaar is. Zeer tevreden!

Pluspunten

• stevige, instelbare voet
  • prijs kwaliteit
  • joystick voor omzetten in zwartwit / SRGB / ARGB