BenQ SW2700PT - Reviews

Connectiviteit
HDMI, DVI, hoofdtelefoon, DisplayPort
Resolutie
2560 x 1440 pixels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de BenQ SW2700PT op Kieskeurig.nl.

Vanlee 20-10-2016

Heerlijk comfortabel en gebruiksvriendelijk scherm

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Lang gewacht met de aanschaf van een beeldscherm specifiek voor de fotografie. Was steeds gefixeerd op het toch eerder prijzige gamma van het merk eiso. Maar wat BenQ nu prijs/kwaliteit levert is gewoonweg verbluffend. Een datacolor spyder pro (of een gelijkaardig toestel van een ander merk) om je scherm te kalibreren is zeker een meerwaarde om het meeste uit je scherm te halen. Kortom zeer tevreden van dit scherm wat mijn workflow weer een stuk aangenamer maakt.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Erg solide modulaire voet
  • Handige afstandsbediening om het menu te bedienen
  • Ingebouwde kaartlezer en 2 USB poorten
  • Zonnekap inclusief

Mels Kooijman 18-04-2019

Uitstekende monitor

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Na een levering binnen 24 uur op zaterdag, een paar dagen foto's bewerkt. Een perfekte monitor voor de amateur fotograaf. De kleuren vergeleken met een print 50X40, welke zijn zoals op het scherm. De BenQ SW2700PT is een aanrader voor een ieder die serieus foto's bewerkt!

Pluspunten

• Stevige voet
  • meegeleverde monitor kap
  • goed verstelbaar

Melanie 18-02-2019

Perfect scherm voor fotobewerking

Geschreven voor: BenQ SW2700PT

Prijs kwaliteit is dit scherm top, interessanter dan de gekende duurdere tegenhanger inzake fotografieschermen. Zeer compleet met de zijkappen en stevige voet die op iedere mogelijke wijze instelbaar is. Zeer tevreden!

Pluspunten

• stevige, instelbare voet
  • prijs kwaliteit
  • joystick voor omzetten in zwartwit / SRGB / ARGB