Freecom Network MediaPlayer-350 WLAN 500 GB 250 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Freecom Network MediaPlayer-350 WLAN 500 GB 250 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

coen1970 25-03-2008

ik heb het apparaatnu een maand en ik heb al mijn flim eropgezet en dit werkt goed nadat ik un goed dvd-backup progamma had gevonden. de instalatie ging vrij makelijk zowel draadloos als bedraad.in het begin ging mijn computer elke keer dat ik bestanden naar de hardeschijf wou zetten uit maak na het opnieuw installeren van de lan werkte ook dat goed. in de andere reviews hebben ze het erover dat als je in de installatie bent dat je er telkens uit moet om de volgende instelling te veranderen, maar als ik op pijltje naar links druk dan gaat die gewoon terug. goed apparaat

UserOfIt 11-01-2008

Tamelijk waardeloos ding om foto collecties mee te bekijken; continue een een irritant 'wachtlogo' in het beeld. Verder is hij niet stabiel: start vaak niet op of is niet meer uit te krijgen. Pauzeren van foto's gebeurt wel maar pas bij de volgende foto. Tijdinstellingen voor het bekijken van de foto's worden simpelweg niet aangehouden.
Ook als externe USB HDD voldoet hij niet eens altijd. Ik krijg regelmatig de melding dat de schijf vol zit terwijl ik nog een slordige 450Gb over heb. Waar 'm dat nou in zit... Ik ga er mee terug.

bruno-01 18-11-2007

Heb na enkele dagen prullen het ding terug gebracht naar winkel. Alles werkte muv dat waarvoor ik hem o.a. had aangeschaft, draadloos bestanden opslaan. Het NDAS werkte bij mij voor geen cent. De player zag het draadloos netwerk wel maar verder kwam ik niet. Als ik mijn draadloos netwerk ( Wireless WRT54G linksys) zonder beveiliging liet draaien kon ik met een laptop aangesloten via een LAN kabel op de WRT54G, wel de player benaderen maar verder kwam ik niet.......Contact gehad met de helpdesk maar die hadden alleen het advies om een firmware update te doen. Hielp ook niet. Helaas maar ik wacht nog even ...

jorgje 16-11-2007

Prima apparaat! Ik heb hem nu ongeveer een half jaar (maar dan de 400GB-versie) en gebruik hem voor echt alles. Complete tv-series, kopieën van DVDs, niets is een probleem voor dit apparaat.

Vind het wel onhandig dat je niet met de afstandsbediening bestanden kunt wissen, vandaar de 6. Heb de netwerkaansluiting nog nooit gebruikt, de wireless wel. Dat werkt goed, hoewel heel traag. Voor het overzetten van bestanden gebruik ik dan ook de USB2-aansluiting.

Cor951 11-11-2007

week in bezit
Bevalt prima, nog geen problemen gehad, voor de installatie moet je wel wat tijd inruimen
Photo's van 5 mb met muziek ,dvd's files en dixv films met subs, mp3 en wav files werkt allemaal prima.
USB stickie erin met foto's en afspelen maar
Netwerk instellen en via Ndas de schijf draadloos benaderen werkt goed.
Via USB rechtstreeks van de computer erop zetten werkt natuurlijk een stuk sneller(must voor dvd files)
FTP nog niet geprobeerd
Bediening niet echt een probleem,ook geen topper

Heine 19-10-2007

Ik heb de player al een half jaar in bezit en ben er zeer tevreden over. Alle dvd's van de kinderen kopieer ik naar de schijf en deze speelt hij allemaal perfect af dus geen beschadigde dvd's meer word dus dagelijks gebruikt.
ook iso files speelt deze perfect af.
zelfs in hd super scherp en alles word zonder schokkent beeld.

kortom zeer tevreden.

jp206 15-10-2007

Ik heb dit product in juli aangeschaft. Na 3 dagen was de mediaplayer al kapot (schijf vast gelopen)

Via een RMA moest ik deze opsturen naar Duitsland (Porto voor eigenrekening). Na iets meer dan een maand en 5 mailtjes had ik hem weer terug.

Na het uitpakken leek het wel of de schijf in een olie fabriek had gestaan. De behuizing zat vol vetvlekken en vinger afdrukken. Hierdoor vertouwde ik het niet meer en heb een scan gedaan op de schijf en vervolgens data terug gehaald van een bedrijf uit Groot Brittanië. Essexpetrolium. De data bestaat uit rekeningen, brieven, faxen enz.

Dit heb ik ook gemeld bij Freecom deze hebben niks meer van zich laten horen.

Het apparaat in gebruik is redelijk. Je moet hem niet als nas disk willen. Dit is namelijk zeer traag.
Voor het films is hij ideaal. het apparaat kan overweg met oa divx, xvid avi. mpeg dvd (vob) en ISO. Het laatste is erg handig. Muziek afspelen gaat ook goed. Web radio is van shoutcast. Helaas is er een standaard lijst met zenders ook is het geluid niet al te best hiervan. Foto's kan je er ook mee bekijken dit heb ik zelf niet gedaan.

Mocht je een pc hebben met gedeelde media bestanden en deze zit in je netwerk dan kan je deze ook oproepen op deze speler.

Zelf zou ik nooit meer iets van freecom kopen. De service is erg slecht. Wil je echt dit apparaat koop het dan van een ander merk de behuizing is van airlinktek

eljasir 07-10-2007

Ideaal apparaat.
Ik heb heb net een paar dagen en hij bevalt uitstekend.
Gelijk een firmware update er overheen gegooid.
Ik heb hem in 2 partities verdeeld. Standaard is hij in FAT32 geformateerd maar ik heb een 2e partitie in NTFS aangemaakt. Ik heb een paar hele grote bestanden gekopieerd en daar heb je NTFS voor nodig.
Hij speelt heel veel bestandsformaten af. Zelfs iso bestanden.