Humax Humax TV+ H3 - Reviews

Video-uitgang
HDMI
Interface
USB, WiFi

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Anneke 22-02-2017 Product paar weken in bezit

Dat is pas smart!

We hebben net een nieuwe Smart-TV aangeschaft en de verkoper vroeg wat we met de oude TV gingen doen. Deze heeft een nieuwe bestemming op de slaapkamer gekregen. De verkoper attendeerde ons op de Humax H3 om zo ook onze Netflix series daar te kunnen bekijken.
We gebruiken nu sinds een paar weken deze box en zijn zeer enthousiast. Zo krijgt onze oude TV een nieuw leven.

Pluspunten

• Netflix
  • Gemakkelijke bediening via de afstandsbediening

Minpunten

• Geen HDMI kabel

Bas 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Fijner dan op een tablet

Op de slaapkamer keek ik altijd nog even programma gemist voor het slapen gaan, maar ik merkte dat het vermoeid was voor mijn ogen om op een klein tablet scherm te kijken. Nu kijk ik via de H3 op mijn oudere TV programma gemist. Dit kastje is voor mij de oplossing het kijkt een stuk prettiger! Er makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Meegeleverde AB is voorzien van een Netflix knop
  • Voorzien van veel gebruikte TV apps

Minpunten

• Geen spotify

Ingrid 05-07-2017 Product paar maanden in bezit

Netflix op de slaapkamer

Wij zijn helemaal enthousiast over dit product. Eigenlijk aangeschaft om Netflix te kijken op onze Tv op de slaapkamer. Maar ik merk dat we steeds meer apps zoals NPO, RTLXL en KIJK gaan gebruiken om uitzendingen terug te kijken. Eenvoudige installatie, makkelijk in gebruik. Handig te bedienen met de afstandsbediening.

Pluspunten

• apps staan voorgeinstalleerd
  • afstandsbediening
  • aan te sluiten op de TV

Peggy 05-07-2017 Product paar weken in bezit

prima player

Ik heb van Humax reeds Humax TV ontvanger gehad waar ik mee kan opnemen. Ik zou niet anders meer willen dan Humax vanwege de bijzonder makkelijke bediening. Ik was dan ook benieuwd naar deze nieuwste player. Na de bestelling op internet had ik hem al de volgende dag in huis. Het is geen player om TV mee te kijken, maar kunt er wel alles perfect mee terugkijken. Televisie kijken en opnemen blijf ik met mijn vertrouwde Humax recorder doen, dit is een mooie aanvulling voor o.a. Netflix, KIJK en het nieuws te bekijken.

Markus 10-05-2017 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk te bedienen

Het Humax kastje laat zich makkelijk aansluiten en installeren. Wij gebruiken het kastje met name voor Netflix. Onze dochter heeft een keer voor ons ingelogd en nu kunnen wij (en de kleinkinderen!) films en series kijken.

Mijn vrouw kijkt daarnaast nog wel eens iets op RTL XL, De Humax H3 is een van de weinige apparaten die ze zonder al te veel uitleg inmiddels ook weet te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Nederlandse apps
  • Simpel te installeren
  • Klein maar leuk apparaatje

Minpunten

• Surfen op het internet op de H3 is niet fijn

B-Art 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Humax H3

Ik ben een gebruiker van de Chromecast, maar het casten loopt regelmatig vast. Nu de Humax H3 in gebruik en deze werkt goed. Deze heeft een ethernet aansluiting en is gemakkelijk te bedienen met de meegeleverde afstandsbediening. Goed apparaat, ideaal voor Netflix.

Pluspunten

• Ruim App aanbod
  • Ethernet aansluiting
  • Eenvoudige Afstandsbediening

Minpunten

• Geen 4K ondersteuning
  • Geen HDMI kabel meegeleverd

Anita 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

Gemak en Nederlandse apps

Het kastje ziet er als eerste erg leuk uit. De bovenkant is niet van hout maar lijkt er wel op. Hij is zeer klein dus redelijk onopvallend te plaatsen.

Installeren is een kwestie van een paar stappen doorlopen waarna je in een overzichtelijk hoofdscherm komt. Netflix en Youtube staan er meteen op en er staat een shop met een Nederlands vlaggetje waar je de belangrijkste Nederlandse apps kan vinden.

De bediening met de afstandsbediening is prettig, al is het niet ideaal om teksten mee te typen. Het schijnt dat je er een toetsenbord op kan aansluiten maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Dat zou wel gemakkelijk zijn bij gebruik van de browser.

mijn zoon vindt hem leuk omdat je er ook zelf apps op kan zetten al moet dit wel via een usb stick.

Pluspunten

• Nederlandse apps
  • Afstandsbediening
  • Netflix
  • Zelf apps er op zetten via usb

Minpunten

• Geen afstandsbediening met toetsenbord
  • Zwarte stroomkabel, wit zou mooier zijn.
  • Playstore zoals op gsm zit er niet op