De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Humax TV+ H3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DM 30-06-2021

Verder kijken!

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Wat een verschrikking. Er wordt geadverteerd dat je Netflix en NLZiet kunt kijken ermee, maar na een korte tijd geprobeerd te gebruiken met elke paar minuten een crash krijg je doodleuk de melding dat NLZiet het niet meer doet en Netflix wil ook niet opstarten. Gaat terug naar verkoper.

Minpunten

• Crasht steeds
  • Apps die erop zouden werken doen dat niet

Hvdl 07-08-2020

Humax wat een ellende

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Hopeloos, de humax werkt voor geen meter in de camper, ook niet via mijn eigen telefoon. Sbs6 is helemaal niet te zien.

Minpunten

• Geen bereik
  • Lastig om goed beeld te krijgen

Dick 28-11-2019

Vergaande glorie

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Deze box draait op Android 4.4.2. Beetje oud dus en wordt door Humax niet geupdate. Veel Apps werken helemaal niet meer (KIJK) of vertonen grote problemen. Ik gebruikte de Canal Digitaal App (apk zelf geïnstalleerd vanaf mobile telefoon) en de laatste versie 6.0 werkt nu ook niet meer. De hardware is heel specifiek en daarom werkt het niet hetzelfde als een Android telefoon. Jammer, want het idee was erg goed! Ik gebruik het nu alleen nog maar voor NPO Plus (Beta) versie. Conclusie: vergaande glorie en leverancier doet te weinig op box actueel te houden.

Pluspunten

• Idee achter deze box is prima
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Out of date
  • Geen updates van leverancier
  • Android 4.4.2
  • Slecht compatibel

Pieter 25-02-2019

Super handig

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Op zoek naar een manier om mijn domme TV, slim te maken kwam ik op deze uit. Dit vind ik fijner dan Chromecast, want dat wordt niet altijd ondersteund door apps. Tevens zit er een afstandsbediening bij

Pluspunten

• Veel aps
  • Afstan

PVT 06-02-2018

Goed product en goede service van de winkel

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Ik heb mijn Humax smartbox bij www.wolfftv.nl gekocht en ben zeer te spreken over dit product. Had hiervoor een Chromecast maar dit gaf interferentie op mijn coax signaal. Sinds kort bezit ik de Humax H3 op aanbevelen van de medewerker. Had hem 's middags besteld en hij was de volgende dag geleverd. Werd er door hen op geattendeerd dat er nog geen hdmi kabel bij zit dus heb deze maar direct mee besteld.

Pluspunten

• Alle gangbare apps
  • Prijs/kwaliteit
  • bestuurbaar met afstandsbediening
  • goede service

Bas 11-07-2017

Fijner dan op een tablet

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Op de slaapkamer keek ik altijd nog even programma gemist voor het slapen gaan, maar ik merkte dat het vermoeid was voor mijn ogen om op een klein tablet scherm te kijken. Nu kijk ik via de H3 op mijn oudere TV programma gemist. Dit kastje is voor mij de oplossing het kijkt een stuk prettiger! Er makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Meegeleverde AB is voorzien van een Netflix knop
  • Voorzien van veel gebruikte TV apps

Minpunten

• Geen spotify

Ingrid 05-07-2017

Netflix op de slaapkamer

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Wij zijn helemaal enthousiast over dit product. Eigenlijk aangeschaft om Netflix te kijken op onze Tv op de slaapkamer. Maar ik merk dat we steeds meer apps zoals NPO, RTLXL en KIJK gaan gebruiken om uitzendingen terug te kijken. Eenvoudige installatie, makkelijk in gebruik. Handig te bedienen met de afstandsbediening.

Pluspunten

• apps staan voorgeinstalleerd
  • afstandsbediening
  • aan te sluiten op de TV

Peggy 05-07-2017

prima player

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Ik heb van Humax reeds Humax TV ontvanger gehad waar ik mee kan opnemen. Ik zou niet anders meer willen dan Humax vanwege de bijzonder makkelijke bediening. Ik was dan ook benieuwd naar deze nieuwste player. Na de bestelling op internet had ik hem al de volgende dag in huis. Het is geen player om TV mee te kijken, maar kunt er wel alles perfect mee terugkijken. Televisie kijken en opnemen blijf ik met mijn vertrouwde Humax recorder doen, dit is een mooie aanvulling voor o.a. Netflix, KIJK en het nieuws te bekijken.

Markus 10-05-2017

Gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Het Humax kastje laat zich makkelijk aansluiten en installeren. Wij gebruiken het kastje met name voor Netflix. Onze dochter heeft een keer voor ons ingelogd en nu kunnen wij (en de kleinkinderen!) films en series kijken.

Mijn vrouw kijkt daarnaast nog wel eens iets op RTL XL, De Humax H3 is een van de weinige apparaten die ze zonder al te veel uitleg inmiddels ook weet te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Nederlandse apps
  • Simpel te installeren
  • Klein maar leuk apparaatje

Minpunten

• Surfen op het internet op de H3 is niet fijn

B-Art 05-05-2017

Humax H3

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Ik ben een gebruiker van de Chromecast, maar het casten loopt regelmatig vast. Nu de Humax H3 in gebruik en deze werkt goed. Deze heeft een ethernet aansluiting en is gemakkelijk te bedienen met de meegeleverde afstandsbediening. Goed apparaat, ideaal voor Netflix.

Pluspunten

• Ruim App aanbod
  • Ethernet aansluiting
  • Eenvoudige Afstandsbediening

Minpunten

• Geen 4K ondersteuning
  • Geen HDMI kabel meegeleverd

Anneke 22-02-2017

Dat is pas smart!

Geschreven voor: Humax TV+ H3

We hebben net een nieuwe Smart-TV aangeschaft en de verkoper vroeg wat we met de oude TV gingen doen. Deze heeft een nieuwe bestemming op de slaapkamer gekregen. De verkoper attendeerde ons op de Humax H3 om zo ook onze Netflix series daar te kunnen bekijken.
We gebruiken nu sinds een paar weken deze box en zijn zeer enthousiast. Zo krijgt onze oude TV een nieuw leven.

Pluspunten

• Netflix
  • Gemakkelijke bediening via de afstandsbediening

Minpunten

• Geen HDMI kabel

Anita 11-01-2017

Gemak en Nederlandse apps

Geschreven voor: Humax TV+ H3

Het kastje ziet er als eerste erg leuk uit. De bovenkant is niet van hout maar lijkt er wel op. Hij is zeer klein dus redelijk onopvallend te plaatsen.

Installeren is een kwestie van een paar stappen doorlopen waarna je in een overzichtelijk hoofdscherm komt. Netflix en Youtube staan er meteen op en er staat een shop met een Nederlands vlaggetje waar je de belangrijkste Nederlandse apps kan vinden.

De bediening met de afstandsbediening is prettig, al is het niet ideaal om teksten mee te typen. Het schijnt dat je er een toetsenbord op kan aansluiten maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Dat zou wel gemakkelijk zijn bij gebruik van de browser.

mijn zoon vindt hem leuk omdat je er ook zelf apps op kan zetten al moet dit wel via een usb stick.

Pluspunten

• Nederlandse apps
  • Afstandsbediening
  • Netflix
  • Zelf apps er op zetten via usb

Minpunten

• Geen afstandsbediening met toetsenbord
  • Zwarte stroomkabel, wit zou mooier zijn.
  • Playstore zoals op gsm zit er niet op