Samsung MS23K3513AS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MS23K3513AS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

g*****@g******** 23-01-2024
Geschreven voor: Samsung MS23K3513AS

Voor alleen opwarmen doet hij wat hij moet doen. Maar alle andere functies; auto cook, ontdooien, zacht maken/smelten werken niet. Bij de oplossing staat dat ik er teveel voedsel in heb, maar ook zonder iof met heel weinig er in werkt het niet. Dit was echt zonde van mijn geld.

Klant Corn 20-12-2017

niet geschikt voor mij

Geschreven voor: Samsung MS23K3513AS

Mooie magnetron, mooie vormgeving, grote draaiplaat. Duidelijke knoppen die je vrijwel zonder gebruiksaanwijzing kunt snappen. Echter één heel groot nadeel: je ziet niets door het deurtje. Dat is zwart & spiegelend. Alleen een vaag schijnsel van het lampje kun je zien. Als dat je niets kunt schelen, is dit jouw magnetron. Voor mij is dit niet werkbaar, dus helaas zat hij na een kwartier weer in de doos om teruggebracht te worden naar de winkel. Erg jammer.

Pluspunten

• duidelijke knopjes
  • mooie vormgeving
  • groot draaiplateau (29 cm)

Minpunten

• je kunt NIETS zien door het raampje

Silvia 20-06-2016

Eerste magnetron

Geschreven voor: Samsung MS23K3513AS

Heb voor het eerst een magnetron gekocht en heb nog heel wat te leren en uit te proberen maar ben zo wie zo tevreden met de uitstraling nu nog het gebruiks gemak uit proberen.

Silvia 08-10-2016

Dan tevreden met dit product maar heb nog steeds niet alles uitgeprobeerd.