Samsung MS23K3513AS - Reviews

Vermogenstanden
Bediening
knoppen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MS23K3513AS op Kieskeurig.nl.

6,1

Klant Corn 20-12-2017

niet geschikt voor mij

Geschreven voor: Samsung MS23K3513AS

Mooie magnetron, mooie vormgeving, grote draaiplaat. Duidelijke knoppen die je vrijwel zonder gebruiksaanwijzing kunt snappen. Echter één heel groot nadeel: je ziet niets door het deurtje. Dat is zwart & spiegelend. Alleen een vaag schijnsel van het lampje kun je zien. Als dat je niets kunt schelen, is dit jouw magnetron. Voor mij is dit niet werkbaar, dus helaas zat hij na een kwartier weer in de doos om teruggebracht te worden naar de winkel. Erg jammer.

Pluspunten

• duidelijke knopjes
  • mooie vormgeving
  • groot draaiplateau (29 cm)

Minpunten

• je kunt NIETS zien door het raampje

Silvia 20-06-2016

Eerste magnetron

7,3
Heb voor het eerst een magnetron gekocht en heb nog heel wat te leren en uit te proberen maar ben zo wie zo tevreden met de uitstraling nu nog het gebruiks gemak uit proberen.

Silvia 08-10-2016

Dan tevreden met dit product maar heb nog steeds niet alles uitgeprobeerd.

Tv 27-06-2017

Uitstekende microgolf

Geschreven voor: Samsung MS23K3513AS

Goede microgolf, zeer gemakkelijk in bediening, een heelgroot verschil met onze vorige. ziet er ook mooi uit, ik ben heel tevreden van de aankoop

Pluspunten

• Gemakkelijk bediening

Minpunten

• Je zie de gerechten niet door de donkere deur