Inventum MN3018C - Reviews

Inhoud
30 liter
Vermogen grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN3018C op Kieskeurig.nl.

9,4

Brigitte 21-11-2020

Inventum MN3018C

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Prijs/kwaliteit zeker de beste keuze. Veel mogelijkheden, voldoende voorgeprogrammeerde functies. Eerste klasse materialen gebruikt voor de binnenkant. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Eenvoudig in gebruik. Alle voor de hand liggende functies zijn aanwezig.

Hans 14-10-2020

Mooi Nederlands product

Geschreven voor: Inventum MN3018C

De magnetron ziet er chique uit in zwarte en antracietstaal uitvoering. Maakt erg weinig geluid indien ingeschakeld. Een grill waar je echt iets aan hebt met groot vermogen. Nederlandse tekst op bedieningspaneel. Crispfunctie. Garantie van 5 jaar na registratie!
Toch een klein minpuntje gevonden. Het instellen van het magnetronvermogen wordt aangeduid met P1=laag, P2 is middenlaag etc. tm P5 (hoog). Waarom niet gewoon uitgedrukt in Wattage? Bijna elke fabrikant maakt deze fout. Ik snap dat niet.

Pluspunten

• geluidsarm
  • Grillvermogen
  • Mooi ontwerp
  • Royale garantie

Minpunten

• Omrekenen nodig voor het vermogen in te stellen.
Hans 19-12-2020

Even een update na een paar maanden gebruik.
De magnetron functioneert nog steeds prima en ik ben nog steeds tevreden over het ontwerp.
Maar waar even rekening mee te houden bij aanschaf?
De deur is een klep. Bij plaatsing op het aanrecht of iets anders op deze hoogte kan een klep handig zijn. Bij mij is de magnetron geplaatst op beugels op ooghoogte. De klep is daardoor wat minder praktisch maar niet onoverkomelijk.
De instelling van vermogen en tijd had iets simpeler gekund maar is toch goed te doen. Het omrekenen van het vermogen blijft een punt van irritatie. Fabrikanten doe hier iets aan!!

Astrid 16-01-2021
  • Product gekregen

Mooi design, veel functie's

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Ik heb deze combi-oven/Magnetron gekregen omdat mijn oude aan vervanging toe was na 17 jaar. We zijn eigenlijk met toeval gekomen bij Inventum en ik kende dit product helemaal niet en ben zeker hier niet ontevreden over. Je moet het boekje wel even goed doornemen en erbij houden om alle functies te leren kennen en te gebruiken. Maar hierna gaat dit allemaal vanzelf, alles staat goed omschreven en is duidelijk. Alles werkt naar behoren en ik ben zeer tevreden over dit product. Ik kon ook helemaal geen minpunten ontdekken.

Pluspunten

• Air flyer
  • schoonmaak functie

Elly 01-01-2021

Mooie vormgeving en prima afmetingen

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Ik heb dit product gekocht op zijn fraaie uiterlijk, (het oog wil ook wat), de afmetingen (er moet wel iets fatsoenlijks in kunnen) en de vele functies in ! apparaat. Tevens is Inventum voor mij een vertrouwd merk met goede garantie.

Pluspunten

• Fraai design, prima afmetingen
  • Veel functies zelfs een reinigingsfunctie

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken

Ingrid 27-12-2020

Deze combimagnetron heeft onze kerst gered

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Toen op eerste kerstdag onze oven de geest gaf moesten we iets anders om onze kerst te redden. Deze combimagnetron heeft enorm veel mogelijkheden. De magnetron werkt als een tierelier en de oven is supersnel voorverwarmd. Op 1 dag ragoutbakjes, aardappels, vlees en chocoladecakejes gemaakt en allemaal perfect.

Pluspunten

• supersnel voorverwarmd
  • Heel veel mogelijkheden