Inventum MN3018C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN3018C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l************@g******** 03-01-2023

is mij gevraagd 2e te schrijven

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Nu ik hem al wat maanden heb leer ik hem steeds beter kennen door het te doen. Magnetron functie is voor ons het belangrijkste al het andere is af en toe maar daardoor doet de ontdekkingsreis wat langer.....

Pluspunten

• alles in één
  • mooi design

Minpunten

• bak niet hoger dan 220°

h********@h********** 06-12-2022

Top combioven magnetron

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Top product, design goed, maar vooral de combi hetelucht en grill zit niet op de meeste ovens en hier wel.
En werkt perfect!

M. De Beukeleer 28-10-2022

Kan héél veel!

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Wat een heerlijk apparaat! Van zodra je de vele mogelijkheden onder de knie hebt - het vraagt enig logisch inzicht - kan je er zowat alles mee doen. Uiteraard is opwarmen een makkie, maar door de vele voorgeprogrammeerde menu's maak je - bijvoorbeeld - in no time een heerlijke pizza. Ik kook hoe langer hoe minder op mijn elektrisch fornuis, wat met de dure energieprijzen heel wat bezuinigingen met zich brengt. Mijn manuele kookwekker heb ik ook op non-actief gezet, de timer van de Inventum is veel preciezer. Over de service heb ik ook al niet te klagen. De eerste viel binnen de vier weken uit. De reden kon ik niet achterhalen, maar hij deed het plots niet meer. Dan maar een retour aangemeld. 's Anderendaags werd de eerste magnetron opgehaald en dezelfde dag binnen het uur werd de nieuwe geleverd.
Ik kook al heel lang met een magnetron. Deze MN3018C is een échte aanwinst. Zoveel mogelijkheden! Neem de moeite om de (Nederlandse!) handleiding grondig door te nemen en het apparaat zal je nog veel kookplezier bezorgen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Zeer veel mogelijkheden

Minpunten

• Vraagt logisch inzicht.
  • Soms vele malen knop indrukken

Billy zwolle 27-09-2022

Goede combimagnetron van inventum type C3018

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Onze oven ging kapot en onze magnetron was aan vernieuwing toe , dus hebben wij gekozen voor deze combimagnetron 2 in 1 en door het afpluizen van internet was deze type het beste ook naar mijn mening, want had gelezen over andere types ervan dat ze de temperaturen niet haalde van 230 graden en dat is echt zeker voor oven van belang, en deze type doet het prima vandaar is onze keuze op deze type ook geweest C3018

Pluspunten

• Degelijk
  • Ruim
  • Grill verstopt
  • Licht / lamp
  • Snel op temperatuur

l************@g******** 15-09-2022

goexe prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum MN3018C

ik blijf er blij mee. door de vele mogelijkheden met de resultaten ben ik nog steeds verbaasd. Ik heb er zelfs brood in gebakken.

JD-Enschede 15-08-2022

Simpel én complex - wat je maar wil

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Het meest verrassend waren de heerlijke frietjes. We hadden nog een zak gewone (geen 'airfryer') diepvriesfrietjes liggen. Die op stand 'frituren' in de oven bereid. De smaak was boven verwachting. Lekker krokant, en vetarm bovendien.
De basisbediening van de combimagnetron is éénvoudig. Je moet even de logika bestuderen, maar dan gaat het simpel en vlot. De oven kent echter veel meer gecompliceerde menus, die alleen met een code worden aangegeven. Dan heb je echt de handleiding nodig.
Het zou mooi geweest zijn als in die handleiding wat voorbeeldrecepten waren opgenomen, via welke je de oven wat beter had kunnen leren kennen. Dat is niet het geval. Misschien hebben anderen tips voor passende online-recepten???
Verder is de oven zeer degelijk en éénvoudig schoon te houden. Hitte en microgolven worden goed verdeeld. Kook- en bakresultaten zijn dus perfect.

Pluspunten

• Degelijk
  • Eenvoudig te reinigen
  • Logische basisbediening
  • Goede verdeling van warmte en microgolven
  • Goede kook- en bakresultaten

Minpunten

• De complexere menus gaan per code.
  • Dan heb je echt de handleiding nodig.

Ellen Vrugt 05-08-2022

Prima keuze deze Inventum.

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Mijn oude combi magnetron was aan vervanging toe. Dan is de keus overvloedig. Ik vond 30 liter inhoud voldoende en toen de diverse magnetrons vergeleken op hun mogelijkheden en op wat ik echt nodig heb. Zeer belangrijk is dat de ovenwarmte gaat tot 230/240 graden. De meeste combi's gaan maar tot 200 graden. Op zich vreemd want veel gerechten vragen meer vermogen. Gelet op design, de maten, de gebruiksvriendelijkheid en de prijs.
De apparaten van Inventum kwamen voor mij als beste uit de bus. Allen hadden ovenwarmte van meer dan 200 graden en deden niet veel voor elkaar onder. Mijn keuze is gegaan naar de MN3018c omdat de klep naar voren opent en ik dat zo gewend ben. Tevens is het uiterlijk erg mooi. Ben dol op zwart!
Heb hem nog maar kort in huis dus nog niet veel uitgeprobeerd, maar wat ik tot op heden gebruikt heb voldoet uitstekend.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • uiterlijk
  • prijs/kwaliteit
  • ovenwarmte meer dan 200 graden
  • veel assescoires

Cor Bastinck 28-07-2022

Toproduct Nederlands fabricaat

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Mooi ontwerp, Nederlands fabricaat: klep in plaats van deur, magnetronvermogen 1000 watt en hetelucht temperatuur tot 230 graden, helder lcd lampje, duidelijk signaal. Alleen liever aparte toetsen gehad voor hoofdfuncties in plaats van draaiknop en stappen magnetron in cijfers in plaats van percentages. Maar het went snel. Digitaal bedieningspaneel duidelijke heldere cijfers. Prijsverhouding erg gunstig.

Pluspunten

• klep ipv deur
  • hetelucht temp. tot 230 graden
  • helder duidelijk signaal

Minpunten

• vermogensstappen in percentages ipv cijfers

Ruud 25-06-2022

Top magnetron

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Het is een heel goede magnetron, het is even wennen om in te stellen en ik neem nog steeds het boekje er bij om in te stellen (voor sommige programma`s) maar de resultaten zijn er ook naar. Pizza`s, diepvries vissticks, gebakken aardappelschijfjes/patat. Zeer goede resultaten en de prijs/kwaliteit is de reden dat ik deze magnetron heb aangeschaft en tot op heden zeer tevreden.

d*****@l****** 10-06-2022

Aanrader maar bediening soms lastig

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Dit is een fijne combimagnetron, zeker voor deze prijs. Hij is compleet met rekjes, glasplaat en crispschaal en alles wat we er tot nu toe in gemaakt hebben (gebakken vooral) komt er heerlijk uit. Het blijft wel heel lang lastig om de functies in te stellen, nu na 4 maanden moet ik nog regelmatig het boekje erbij nemen omdat je zoveel stappen moet doorlopen of functies een vage naam hebben zoals C-1.

Pluspunten

• grootte
  • max baktemperatuur
  • meegeleverde accessoires
  • goede bakresultaten

Minpunten

• bediening

l******************@g******** 27-05-2022

Liefde op het eerste gezicht...

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Voorlopig, verliefd op geworden in de winkel, vandaag geleverd en de liefde is onverminderd, heel blij met de ledverlichting.
Het gebruik moet ik verder nog ervaren.
Wordt vervolgd.

Aadje 14-05-2022

Mooi ding

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Top product, beter dan Samsung of LG, die kunnen maar tot 200 graden. Mooi compact.

Pluspunten

• Mooi
  • Goede Functies
  • 230 graden oven i.p.v. 200

Alexx 23-04-2022

Werkt, maar je moet er bijblijven.

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Niet erg gebruiksvriendelijk, veel knoppen indrukken, tussentijds niets aan te passen, zoals tijd of temperatuur, dan moet je alles weer opnieuw instellen. De magnetron werkt prima op vol vermogen (één knop), maar wil je lager vermogen dan moet je meerdere knoppen indrukken. Het gebruik van de oven is wat complexer. Warmt snel op, maar als je het eten erin zet gaat de temperatuur snel omlaag. Om weer op te warmen gebruikt de oven vooral de grill, dus riskeer je dat het eten verbrandt. Je moet dus steeds kijken of het wel goed gaat en eventueel temperatuur lager instellen, dus weer van voren af aan knoppen indrukken. Ik weet inmiddels hoe er mee om te gaan (en nog gaat het soms mis), maar lastig om aan de (grote) kinderen over te laten als ik een keer weg ben. Ik ben anders gewend en heb hem vooral voor de ovenfunctie gekocht. Wel mooi design en vrij groot.

• Groot formaat

Minpunten

• Niet gebruiksvriendelijk
  • Temperatuur gaat snel omlaag
  • Grill gaat aan tijdens ovengebruik

h************@g******** 22-04-2022

Een aanrader voor de kleinere keukens onder ons!

Geschreven voor: Inventum MN3018C

De Inventum MN3018C combimagnetron is een werkelijke eye catcher voor mijn (kleine) keuken. De bediening is simpel en de prijs kwaliteitverhouding is perfect. Het voldoet aan mijn vooraf gestelde eisen en een aanrader voor mensen met een kleiner budget.

Pluspunten

• mooi design
  • simpele handleiding

Minpunten

• kan ik even niet bedenken.

Diane B 20-02-2022

Aanrader maar bediening soms lastig

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Dit is een fijne combimagnetron, zeker voor deze prijs. Hij is compleet met rekjes, glasplaat en crispschaal en alles wat we er tot nu toe in gemaakt hebben (gebakken vooral) komt er heerlijk uit. Het blijft wel heel lang lastig om de functies in te stellen, ik moet nog steeds het boekje erbij houden omdat je zoveel stappen moet doorlopen.

Pluspunten

• grootte
  • max baktemperatuur
  • meegeleverde accessoires
  • goede bakresultaten

Minpunten

• bediening

g********@u********* 15-01-2022

Combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Goede kwaliteit en prijs met 5 jaar garantie en vertrouwd apparaat dat niet mag ontbreken in een keuken

Pluspunten

• Compact
  • Veel mogelijkheden

Wijnand Bos 06-12-2021

Uitstekend produkt

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Uitstekende prijs & kwaliteit en 5 jaar garantie(na registratie)
Simpele bediening, magnetron 1000W
De deur gaat omlaag open dat is veiliger oppakken van hete schalen.
Dit is bijna alleen bij inbouw combimagnetrons het geval

Pluspunten

• 1000W magnetron
  • simpele bediening
  • deur omlaag is veiliger met hete schalen te werken
  • Tot 5 jaar garantie

Minpunten

• knoppen minder leesbaar met weinig licht

j*****@d******* 29-08-2021

goeie keuze

Geschreven voor: Inventum MN3018C

mooie uitstraling, duidelijke handleiding en werkt perfect. precies wat de verwaching was.

Review 10-05
Werkelijk fantastisch . oven warmt heel snel en heel goed op.
Magnetron functies zijn geweldig, wel in het begin even de "duidelijke"handleiding erbij gebruiken

elisabethjjansen@ziggo.nl 06-06-2021
Geschreven voor: Inventum MN3018C

Ziet er mooi uit. Ik heb nog niet alle mogelijkheden gebruikt. Het afbakken van broodjes is een ramp. Oven wordt veel te heet. Als je de aangegeven temperatuur en tijd instelt verbranden de broodjes.

Pluspunten

• Ziet er goed uit

Minpunten

• Afbakken broodjes
  • Veel handelingen bij instellen

Iris 16-05-2021

Goedwerkende combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Vorige week gekocht en nu 1 keer gebruikt. Wel even goed het boekje lezen hoe alles werkt maar een top combimagnetron voor een prima prijs.

Astrid 16-01-2021
  • Product gekregen

Mooi design, veel functie's

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Ik heb deze combi-oven/Magnetron gekregen omdat mijn oude aan vervanging toe was na 17 jaar. We zijn eigenlijk met toeval gekomen bij Inventum en ik kende dit product helemaal niet en ben zeker hier niet ontevreden over. Je moet het boekje wel even goed doornemen en erbij houden om alle functies te leren kennen en te gebruiken. Maar hierna gaat dit allemaal vanzelf, alles staat goed omschreven en is duidelijk. Alles werkt naar behoren en ik ben zeer tevreden over dit product. Ik kon ook helemaal geen minpunten ontdekken.

Pluspunten

• Air flyer
  • schoonmaak functie

Elly 01-01-2021

Mooie vormgeving en prima afmetingen

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Ik heb dit product gekocht op zijn fraaie uiterlijk, (het oog wil ook wat), de afmetingen (er moet wel iets fatsoenlijks in kunnen) en de vele functies in ! apparaat. Tevens is Inventum voor mij een vertrouwd merk met goede garantie.

Pluspunten

• Fraai design, prima afmetingen
  • Veel functies zelfs een reinigingsfunctie

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken

Ingrid 27-12-2020

Deze combimagnetron heeft onze kerst gered

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Toen op eerste kerstdag onze oven de geest gaf moesten we iets anders om onze kerst te redden. Deze combimagnetron heeft enorm veel mogelijkheden. De magnetron werkt als een tierelier en de oven is supersnel voorverwarmd. Op 1 dag ragoutbakjes, aardappels, vlees en chocoladecakejes gemaakt en allemaal perfect.

Pluspunten

• supersnel voorverwarmd
  • Heel veel mogelijkheden

Brigitte 21-11-2020

Inventum MN3018C

Geschreven voor: Inventum MN3018C

Prijs/kwaliteit zeker de beste keuze. Veel mogelijkheden, voldoende voorgeprogrammeerde functies. Eerste klasse materialen gebruikt voor de binnenkant. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Eenvoudig in gebruik. Alle voor de hand liggende functies zijn aanwezig.

Hans 14-10-2020

Mooi Nederlands product

Geschreven voor: Inventum MN3018C

De magnetron ziet er chique uit in zwarte en antracietstaal uitvoering. Maakt erg weinig geluid indien ingeschakeld. Een grill waar je echt iets aan hebt met groot vermogen. Nederlandse tekst op bedieningspaneel. Crispfunctie. Garantie van 5 jaar na registratie!
Toch een klein minpuntje gevonden. Het instellen van het magnetronvermogen wordt aangeduid met P1=laag, P2 is middenlaag etc. tm P5 (hoog). Waarom niet gewoon uitgedrukt in Wattage? Bijna elke fabrikant maakt deze fout. Ik snap dat niet.

Pluspunten

• geluidsarm
  • Grillvermogen
  • Mooi ontwerp
  • Prijs
  • Royale garantie

Minpunten

• Omrekenen nodig voor het vermogen in te stellen.
Hans 19-12-2020

Even een update na een paar maanden gebruik.
De magnetron functioneert nog steeds prima en ik ben nog steeds tevreden over het ontwerp.
Maar waar even rekening mee te houden bij aanschaf?
De deur is een klep. Bij plaatsing op het aanrecht of iets anders op deze hoogte kan een klep handig zijn. Bij mij is de magnetron geplaatst op beugels op ooghoogte. De klep is daardoor wat minder praktisch maar niet onoverkomelijk.
De instelling van vermogen en tijd had iets simpeler gekund maar is toch goed te doen. Het omrekenen van het vermogen blijft een punt van irritatie. Fabrikanten doe hier iets aan!!