De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dikkerdje, toekomstig dunnetje 26-08-2020

Voldoet geheel aan de (hoge) verwachtingen!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Mooi, compact, eenvoudig te bedienen. Zeer tevreden over mijn aankoop tot dusver. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Deze speciaal uitgezocht omdat hij ook geschikt is voor zwaardere mensen (max.136 kg) dan alle anderen in deze prijsklasse. Zoals gezegd: zeer tevreden tot dusver.

Pluspunten

• Mooi, degelijk ontwerp
  • Compact, neemt weinig ruimte in
  • Eenvoudige bediening
  • Geschikt voor mensen die willen afvallen
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Tot nog toe geen enkel minpunt

Toppy 24-08-2020

Ideale stressverwerker

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik heb heel veel stress en sinds kort neigt dit naar een lichte depressie.
Vroeger heel veel gelopen, maar met werk, kinderen en studies geen tijd meer om naar buiten te gaan. Dit apparaat is de perfecte oplossing tegen stress, depressie en voor een goede conditie. Heb vroeger een hometrainer gehad en nu heb ik ook nog een crosstrainer maar die gebruik ik niet meer. Dit apparaat heeft programma's, kan in de hoogte ingesteld worden en de snelheid is ruim voldoende, heb het maximum nog niet eens gebruikt :).
Zelf als je de hoogte of snelheid aanpast gaat het programma gewoon verder op schema (echt handig).
Je verbrand sneller calorieën dan een crosstrainer/hometrainer en je houdt het langer vol omdat de loopband jou verplicht om verder te gaan.
Bekerhouder is echt handig aangezien je een slokje water kan nemen zonder te stoppen (wel de snelheid een beetje aanpassen ;) ).
Ik zou dit iedereen aanraden.
Als je het toestel opklapt heb je ook minder plaats nodig dan een hometrainer of crosstrainer.
Dus ik zou zeker niet twijfelen als je te allen tijde aan je conditie/gezondheid wil werken!

Pluspunten

• Snelheid ruim voldoende
  • Helling is leuk voor de spieren
  • 15 programma's
  • Bekerhouder
  • Neemt niet zoveel plaats in

Minpunten

• Voor deze prijs geen enkel minpunt

Megajetje 23-08-2020

Loopband voor gematigde sporter

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ziet er mooi uit en super makkelijk te installeren. Daarna ook gemakkelijk te verplaatsen, maar zwaar genoeg om vertrouwen te wekken. Ik heb hem in de garage staan. Op zolder zetten is wel een uitdaging denk ik.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• tablethouder blokkeert zicht op het display
  • geen

Maik 23-08-2020

Virtufit TR-100 Loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Virtufit TR-100 Loopband gekocht om te lopen fijne loopband tot heden. zeer makkelijk in elkaar te zetten. je loopt er makkelijk op. duidelijk in gebruik.

Pluspunten

• licht
  • handig te verschuiven

Minpunten

• iets te korte stekkerkabel
  • geen coolingdown optie

Bobbie 22-08-2020

Goede kwaliteit loopband voor algemeen gebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Waar ik hem voor gekocht heb, conditie opbouwen is de loopband zeer geschikt. Je hebt mogelijkheden om muziek te luisteren en ook de diverse voor geprogrammeerde instellingen voor diverse loop snelheden zijn perfect. Gewoon een goede loopband.

Daphne 20-08-2020

Loopband virtu-tr100

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Super goede loopband. Ik ben er heel blij mee vooral omdat er ook een hellingfunctie op zit. Hij houdt ook heel goed de km en calorieën bij. Zo kun je altijd zien hoeveel je hebt verbrand. Echt een voordeel op in huis te hebben.

Pluspunten

• Werkt zonder problemen
  • Makkelijk in te klappen

Minpunten

• Misschien voor de hardlopers een te smalle band

Evy VW 20-08-2020

Virtufit TR-100 loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik vind dit een goede loopband. Hij stond snel en makkelijk in elkaar, en was meteen klaar voor gebruik.

Qua gewicht is bij best wel zwaar, en opgeplooid is hij nog redelijk groot. Ook jammer dat er geen pauze knop opstaat, en dat je loopsessie niet geregistreerd wordt in een verloop. (bvb in blokjes die vollopen naargelang de training op zijn einde loopt.)

Maar ik ben heel tevreden van dit product. Hij volstaat voor mij voor wat hij moet doen.

Pluspunten

• Makkelijk monteerbaar
  • Snel te gebruiken
  • Goed loopoppervlak

Minpunten

• Registreert het verloop niet
  • Redelijk zwaar
  • Neemt opgeplooid nog veel ruimte in
  • Geen pauzeknop

Marco van Nunen 19-08-2020

Fijne voorgeprogrammeerde programma's

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik heb deze loopband aangeschaft om wat kilootjes kwijt te raken
Tot op heden lukt dit aardig, er zitten een groot aantal programma's op van beginner tot ver gevorderd.

Pluspunten

• Opklapbaar
  • Voorgeprogrammeerde programma's
  • Ingebouwde hartslagmeter

Minpunten

• Redelijk zwaar

Eric 08-01-2020

Prima tot op heden!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

De loopband nu een aantal keren mogen uitproberen en tot op heden niets meer dan lof over dit apparaat. Voor een leek als ik ben ik zeer tevreden over eigenlijk alles, zeer gemakkelijk in elkaar te zetten en de loopband heeft alles wat ik nodig heb, een top apparaat tot nu toe! Zeker een aanrader!

Voorzitter van stichtingen 01-10-2019

Kleine opvouwbare conditietrainer

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Deze loopband kocht ik omdat ik jarenlang geen bureaustoel meer gebruik, hetgeen lichte problemen in de benen begon te veroorzaken door het veel stilstaan voor mijn computers. Pluspunten zijn de eenvoudige bediening en de opvouwbare loopband eist weinig ruimte. Minpunt is dat ik het veel te weinig gebruik omdat ik me er niet op kan ontspannen doordat de 120x40cm loopband te klein is voor mijn 185cm lichaamslengte. Oprecht heb ik spijt dat ik niet koos voor de TR-200i vanwege de grotere 141x50cm loopband. Niettemin beveel ik dit toestel van harte aan voor consumenten onder 170cm lichaamslengte.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Opvouwbaar

Minpunten

• te kleine loopband

Dungen 30-09-2019

Loopt prima!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

De loopband geeft weinig geluid en loopt prima. Het staat bij mij gewoon in de woonkamer voor de TV met Netflix, want het is geen lomp groot apparaat dus goed te plaatsen.
Waarom dan geen 10? Omdat er natuurlijk altijd nog ruimte moet zijn voor verbetering ;-)

Pluspunten

• Weinig geluid.
  • Neemt niet zoveel ruimte in beslag.
  • Handig omhoog te klappen.

Corine 04-09-2019

Prima Loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

De loopband gekocht als aanvulling op onze looprondjes buiten. Voldoet aan de verwachtingen, goede prijs-kwaliteitverhouding, loopt als een zonnetje. Duidelijke beschrijving en montage erg gemakkelijk. Bezorging was perfect geregeld en da's voor een zwaar apparaat belangrijk.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Stabiel en stevig apparaat
  • Eenvoudig inklappen
  • Diverse loopprogramma's/interval

Minpunten

• Loopband is wat smal
  • Speaker is niet veel

Jovo65 01-09-2019

Een lopende reactie

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Een prima produkt,makkelijk in elkaar te zetten met een duidelijke omschrijving.Ziet er goed uit en alles werkt prima om er een goeie conditie mee op te bouwen

Pluspunten

• Duidelijk
  • Loopt gewéldig

Mitch 31-08-2019

Degelijke loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

De TR-100 is mijn 2e fitnessapparaat van Virtufit. De loopband voelt stevig aan en kan max 16 km per uur. Voor mij meer dan voldoende maar voor sommigen misschien een aandachtspunt. De loopband heeft duidelijk leesbaar scherm en eventueel programmas. Ik heb er voor gekozen de band zelf te monteren en dit is ook erg eenvoudig in een paar simpele stappen te doen. Meer dan tevreden over deze loopband.

Pluspunten

• Stevig en stabiel

Willems 29-08-2019

de prijs meer dan waard

Geschreven voor: Virtufit TR-100

loopband naar tevredenheid ontvangen, makkelijk zelf te monteren, en heel ertg tevreden over het gebruik en mogelijkheden, echt een aanrader voor deze prijs

Mili 04-08-2019

Makkelijk te bedienen en loopt heerlijk.

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Wij als gezin zijn heel tevreden over ons nieuwe loopband. We gebruiken het dagelijks om de nodige beweging te krijgen. Het is makkelijk te bedienen en het loopt lekker.
Het is zeker aan te raden!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • prijs is redelijk
  • loopband loopt smooth

Xiaohou 29-05-2019

Wandelen

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Op advies van mijn buurman eens verdiept in het aanschaffen van een hardloopband. Ik heb erg zwakke knieën en kan daardoor niet ver/lang hardlopen. Op deze hardloopband kan ik het gelukkig een stuk langer volhouden. Nadeel is wel dat je de hardloopband een verdieping lager hoort tijdens het trainen. Met een vloermat werd dit wel een stuk minder gelukkig. Het schermpje is goed leesbaar en verlicht. Ook is hij stevig en makkelijk in gebruik. De loopband was goed verpakt en werd geleverd op een houten pallet. Ik ben erg tevreden over deze hardloopband!

Pluspunten

• Stevig
  • Scherm

Wil 21-05-2019

VirtuFit TR-100 loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Heb deze loopband nu een aantal weken in huis. Heb veel loopbanden bekeken maar uiteindelijk toch voor deze loopband gekozen. Het is een prima loopband voor een prima prijs. Blij met deze aankoop en heb er inmiddels al veel plezier van gehad. Zeker een aanrader.

Mevrouw L. 20-05-2019

Prima loopband, fijne voorgeprogrammeerde programma's

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Een zeer prettige loopband. Als beginner heb veel baat bij de voorgeprogrammeerde programma's. Zo krijg ik een workout zonder dat ik er veel bij na moet denken. Ook binnen de programma's kun je ter plekke wijzigingen aanbrengen, je kunt het tempo en de hellingshoek eenvoudig verhogen of verlagen.

Pluspunten

• Fijne voorgeprogrammeerde programma's
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Relatief stil

Cor Vos 09-03-2019

Goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik heb deze gekocht om dat ik niet naar een sportschool hoef te gaan.

En het is heerlijk om te lopen wanneer ik wil, en ik niet alleen maar mijn vrouw loopt er ook op. Voor ons is het super om deze te hebben.

Pluspunten

• Je kan lopen wanner je dat wil
  • Hij is stil en opklapbaar

Minpunten

• Nog niet ondekt
  • geen

R. Bakker 08-03-2019

Prima loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Na informatie op internet gekozen voor deze loopband.Bevalt prima voldoet aan onze wensen prijs /kwaliteit goed!,ook prima service van de leverancier,zowel telefonisch en keurig bezorgd en geplaatst! Super blij mee!

Wim Verboom 08-03-2019

Stevige loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Gemaakt van stevige materialen, groot en goed afleesbaar display, veel mogelijkheden ivm programma’s, snelheid en helling en tegen een redelijke prijs

Pluspunten

• Stevig
  • Alles automatisch

kees vendrig 06-03-2019

op internet loopband met goeie mgelijkheden voor thuis

Geschreven voor: Virtufit TR-100

mooie en een goeie loopband werkt perfect, prima ondersteuning, mooi afleesscherm. bij deze loopband hoef jij er niet vanaf om de hellingshoek in te stellen. echt een aanrader.

Andi 05-03-2019

Virtufit TR-100

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik heb de Virtufit TR-100 nu 2 maanden in gebruik en moet zeggen dat ik verbaasd ben over hoe goed dit product is voor deze prijs! Hij werkt uitstekend en is makkelijk in elkaar te zetten verder is het scherm heel handig want je ziet precies hoeveel km je loopt en hoeveel calorieen je verbrand! Er zit ook nog een mp3 connectie aan wat heel handig is! Het doet wat mij betreft niet onder voor duurdere loopbanden. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Neemt weing ruimte in
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Scherm en Mp3 aansluiting

Minpunten

• Onder kant van schoenen slijten erg snel

Dorien 05-03-2019

Goede demping, kan snel en steil

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Heerlijke loopband! Heb hem nu ruim 2 maanden en ik gebruik hem zeer regelmatig. Maakt niet teveel lawaai, heeft een goede demping en doet wat een loopband moet doen. Hij kan heel snel en heel steil waardoor er veel ruimte voor uitdaging en training blijft. Je moet het alleen niet doen voor de geluidskwaliteit van de speakers, maar dat is voor mij geen probleem. Heb er flink op staan zweten en ik ben er nog lang niet op uitgekeken.

Pluspunten

• Snel en steil
  • Niet te lawaaiig
  • Goede demping
  • Ruimte voor 2 bidons
  • Tablethouder is ideaal

Minpunten

• Geluidskwaliteit speakers

Team VirtuFit 21-05-2019

Beste Dorien,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit TR-100 Loopband.
Het is goed om te lezen dat u tevreden bent over de stilheid en de demping van de loopband. We hebben gekeken naar uw opmerking over de speakers. Bedankt voor uw feedback. We zullen dit doorsturen naar de afdeling productontwikkeling.

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit