Virtufit TR-100 Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
0,8 - 16 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

RonaldenMaaike 19-03-2017

goede loopband!

deze loopband is voor ons echt ideaal. we lopen er elke avond even op. Bij het in en uitklappen helpt een systeem zodat het heel gemakkelijk gaat. Ook de bediening van de loopband is zeer eenvoudig wat wij heerlijk vinden. Daarnaast merk je dat het kwaliteit is en ook hebben we 3 jaar garantie maar ik verwacht dat we daar geen gebruik van hoeven maken.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • leeshouder
  • hulp bij in en uitklappen
  • kwaliteit
  • garantie

LGidion1978 02-12-2016

Stevige loopband en zeer makkelijk op te zetten!

Heb deze loopband samen met mijn vrouw getest in de winkel en vond het verreweg de beste loopband in deze prijsklasse! Hij is zeer stevig, loopt lekker en de demping is goed om knie klachten te voorkomen. de vele verschillende programma's (15 stuks!) geven mij en mijn vrouw veel uitdaging. Het verlichte display is ook erg handig in deze donkere decembertijd. En wat ik ook een grote plus vond is dat we hem binnen 10 minuten hadden staan! Hij was grotendeels al gemonteerd in de verpakking!!!

Pluspunten

• 15 programma's
  • automatische hellingshoek
  • toetsen op de handvaten
  • super snelle montage!!
  • Prijs en kwaliteit

D koops 18-06-2018

Is goed

Opklappen gaat soepel en trainen is leuk door de programmas. Demping voor mijn sprongen gaat tot nu toe ook prima en ben 1 keer gevallen maar dan werkt dat nooddingetje goed

Kevin 15-06-2018

Top product!

Na lang zoeken ben ik uiteindelijk bij de tr-100 uitgekomen. Ik was namelijk op zoek naar een loopband die makkelijk op te bergen is en niet altijd in de kamer hoeft te staan. Daarnaast bevalt de demping van deze loopband uitstekend. Bij mijn vorige loopband kreeg ik namelijk na langere tijd last van de knieën. Dat heb ik bij deze nog niet gehad!

Pluspunten

• Demping
  • Opbergbaar

Alfredfit 13-06-2018

Stevige, mooie loopband

De loopband heeft een groot loopvlak wat hem geschikt maakt voor hardlopen. Het design van de band is mooi maar simpel, met de tablet houder kan ik netflixen tijdens het hardlopen

Pluspunten

• Tablethouder
  • Loopvlak
  • Dempinng

Wil 16-02-2018

Duidelijk Display. Uitstekende kwaliteit

Loopband was makkelijk te monteren. Slechts uitklappen en 4 schroeven monteren en je kan de loopband gebruiken. Display is lekker groot en makkelijk afleesbaar. Veel training programma's ingebouwd. Maar ook handmatig eenvoudig in te stellen.

Pluspunten

• eenvoudig monteren
  • uitstekende kwaliteit
  • duidelijk display
  • MP3 speler aansluitbaar. Loopband heeft speakers

Minpunten

• lastig verrijdbaar op een mat

Eddy 30-12-2017

Goedkoop en goed

Ik ben zelf een ervaren hardloper maar doordat mijn knieën er wat slechter aan toe zijn tegenwoordig loop ik op een loopband. Alles wat bodig is zit er op, programmas & en een goede demping voor mijn knieën zijn het belangrijkste. Het mooie grote display maakt het verder compleet.

Pluspunten

• Display
  • Demping
  • Programmas

Adak 27-12-2017

Ik raad deze aan aan iedereen

Zeer mooie loopband met goede boxen, band, helling en is ook stil. Ik kan de loopband ook makkelijk verplaatsen en door opklapsysteem ben ik ook niet veel ruimte kwijt. Ook nog veel programma’s!!!

Pluspunten

• Opklapbaar
  • Programma
  • Helling
  • Mooi
  • Boxen

Tjepkema 23-12-2017

Mooi display, stil en goede demping

Heel stil en een mooi display waar ik allemaal mooie oefeningen op kan doen. Demping ook goed, dit was wel anders dan op mijn vorige loopband. De levering was heel snel.

Pluspunten

• Display, demping en stil
  • Levering was goed

Mark de vries 20-12-2017
  • Product gekregen

Super fijne loopband voor een mooie prijs

Tot nu toe zeer tevreden over de loopband. Goede prijs/kwaliteitverhouding en de loopband doet wat het moet doen. De montage is zeer eenvoudig te doen en verder heeft deze loopband voldoende mogelijkheden voor mij. Kortom blij met deze loopband van Virtufit.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • Montage zeer eenvoudig

Erik 14-12-2017

Mooie prijs voor deze kwaliteit

Ik ben vooral tevreden over de service. Binnen een week stond deze loopband geinstalleerd bij mij thuis. Alle verwachtingen die worden gewekt op de site voldoet hij ook aan. Kortom een perfecte prijs kwaliteit verhouding, want ik vind hem niet duur. Ben zelf personal trainer en mijn klanten zijn ook tevreden over deze loopband

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Veel programma’s
  • Stille motor

Minpunten

• Tot nu toe geen

ADScholten 13-12-2017

Ideale loopband

Ik heb deze loopband aangeschaft omdat mijn man en ik toch graag in beweging wil blijven maar dit het liefst wel binnen wil doen, helemaal in de winter. Omdat wij allebei op een ander niveau zitten qua conditie is deze VirtuFit loopband erg geschikt. De loopband heeft 15 programma's om uit te kiezen en je kan je voortgang goed bijhouden. Zo kunnen wij allebei op onze eigen manier trainen. Ook een mega pluspunt is dat de loopband ontzettend makkelijk op te bergen is. Mijn man en ik zijn erg tevreden over dit product!

Pluspunten

• 15 programma's
  • bijhouden van voortgang gaat makkelijk
  • makkelijke montage
  • veel functies

Frank 12-12-2017

Perfecte loopband als je niet meer buiten kan lopen

Heel blij met deze aankoop. Mag zelf niet meer buiten lopen ivm met zwakke enkels en deze loopband is de ideale oplossing. Hij heeft een goede demping en een fijn loopvlak. De brede console is ook erg mooi en functioneel. Het enige wat mist is een diepe decline mogelijkheid

Pluspunten

• Demping
  • Mooie console

Minpunten

• Geen diepe incline

Hendiks 11-12-2017

Erg fijne loopband, veel programma mogelijkheden

Erg complete loopband voor een scherpe prijs. Loopband is stil en heeft veel programma opties. Daarnaast was de installatie een fluitje van een cent, in 15 min stond de loopband klaar voor gebruik. Tijdens het lopen kan de snelheid en helling met de toetsen in de hanvaten versteld worden. Kortom; een aanrader!

Pluspunten

• Hellingshoek
  • Programmas

Mulder 09-12-2017

Uitgebreide loopband geschikt voor iedereen

Veel functies, brede band en heeft de verwachte prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast is hij ook goed en makkelijk te verplaatsen en ziet er mooi uit. Aanrader voor iedereen die niet 2.000 euro voor een loopband wil uitgeven.

Pluspunten

• Opklapbaar
  • Veel functies
  • Brede band

Jade gerritsen 09-12-2017

Virtufit fitwinkel

Virtufit is naar mijn mening een bijzonder goed merk. Ik ben zeer te spreken over de loopband die ik dagelijks in gebruik heb. Dit product motiveert mij om elke dag optimaal te sporten. Uiteindelijk heb ik uit de vele comfortabele apperaten uit de virtufit collectie gekozen voor de loopband. En zeker geen spijt van! Echt aan aanrader.

Pluspunten

• 15 programma's
  • Je kan goed je vetpersentage zien