Virtufit TR-100 Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
0,8 - 16 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-100 Loopband op Kieskeurig.nl.

RonaldenMaaike 19-03-2017

goede loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

deze loopband is voor ons echt ideaal. we lopen er elke avond even op. Bij het in en uitklappen helpt een systeem zodat het heel gemakkelijk gaat. Ook de bediening van de loopband is zeer eenvoudig wat wij heerlijk vinden. Daarnaast merk je dat het kwaliteit is en ook hebben we 3 jaar garantie maar ik verwacht dat we daar geen gebruik van hoeven maken.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • leeshouder
  • hulp bij in en uitklappen
  • kwaliteit
  • garantie

LGidion1978 02-12-2016

Stevige loopband en zeer makkelijk op te zetten!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Heb deze loopband samen met mijn vrouw getest in de winkel en vond het verreweg de beste loopband in deze prijsklasse! Hij is zeer stevig, loopt lekker en de demping is goed om knie klachten te voorkomen. de vele verschillende programma's (15 stuks!) geven mij en mijn vrouw veel uitdaging. Het verlichte display is ook erg handig in deze donkere decembertijd. En wat ik ook een grote plus vond is dat we hem binnen 10 minuten hadden staan! Hij was grotendeels al gemonteerd in de verpakking!!!

Pluspunten

• 15 programma's
  • automatische hellingshoek
  • toetsen op de handvaten
  • super snelle montage!!
  • Prijs en kwaliteit

Alfredfit 13-06-2018

Stevige, mooie loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

De loopband heeft een groot loopvlak wat hem geschikt maakt voor hardlopen. Het design van de band is mooi maar simpel, met de tablet houder kan ik netflixen tijdens het hardlopen

Pluspunten

• Tablethouder
  • Loopvlak
  • Dempinng

Wil 16-02-2018

Duidelijk Display. Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Loopband was makkelijk te monteren. Slechts uitklappen en 4 schroeven monteren en je kan de loopband gebruiken. Display is lekker groot en makkelijk afleesbaar. Veel training programma's ingebouwd. Maar ook handmatig eenvoudig in te stellen.

Pluspunten

• eenvoudig monteren
  • uitstekende kwaliteit
  • duidelijk display
  • MP3 speler aansluitbaar. Loopband heeft speakers

Minpunten

• lastig verrijdbaar op een mat

Jade gerritsen 09-12-2017

Virtufit fitwinkel

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Virtufit is naar mijn mening een bijzonder goed merk. Ik ben zeer te spreken over de loopband die ik dagelijks in gebruik heb. Dit product motiveert mij om elke dag optimaal te sporten. Uiteindelijk heb ik uit de vele comfortabele apperaten uit de virtufit collectie gekozen voor de loopband. En zeker geen spijt van! Echt aan aanrader.

Pluspunten

• 15 programma's
  • Je kan goed je vetpersentage zien

Roelof 31-10-2018

Waar voor je geld

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Na lang zoeken en vergelijken toch de knoop door gehakt En de virtufit TR-100 gekocht. Ik heb hem nu 2 weken in huis en hij bevalt mij perfect. De voor geprogameerde programma’s bieden genoeg uitdaging maar je kan ook je eigen ding doen. De prijs/ kwaliteit verhouding is gewoon goed. En was super snel geleverd!

Pluspunten

• Waar voor je geld
  • Doet wat het moet doen
  • Snelle levering
  • Goeie kwaliteit

Minpunten

• Nog niet gevonden

A.K. 24-10-2018

Super eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Erg blij met deze loopband. Het installeren was echt een fluitje van een cent, omdat vrijwel gehele loopband al in elkaar zit als deze wordt geleverd. Geen gedoe dus! Aan de andere kant is het hierdoor wel een zware doos om de trap op te tillen, dus zorg dat je dat niet alleen hoeft te doen.
Het gebruik is zeer eenvoudig. Maakt weinig geluid en reageert snel. Voor ingestelde programma's werken heel eenvoudig. Ook zelf manueel instellen gaat prima.
Vooraf contact opgenomen per chat met Fitwinkel. Erg goed geholpen. Via de website krijg je een gratis trainingsschema en extra product. Trainingsschema ontbrak. Bij doorgeven dezelfde dag nog ontvangen. Goede service dus!
Al met al blij mee!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Snel in elkaar te zetten
  • Service
  • Duidelijk display

ronny 19-10-2018

groot genoeg voor ieder mens

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

heb het voor eigen gebruik gekocht en ben zeer tevreden met de aankoop.
kan het iedereen aanbevelen goed voor het lichaam.

Njs wouters 19-10-2018

GE-WÉL-DIG , op naar een fitter leven

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Deze loopband gekocht, omdat ik door 2 jaar ziekte een heel slechte conditie heb gekregen. De webshop ( www.fitnessapparaat.nl ) gaf duidelijke en nette correspondentie over de levering ed. Dit is een groot pluspunt. Men weet waar men aan toe is.
Het apparaat werd keurig afgeleverd. Na een klein sleepwerk ( zwaar) naar de zolder, stond het apparaat zo in elkaar ( +/- 10min). Daarna metéén aan de slag gegaan, en wat heerlijk! De loopband loopt uiterst fijn, niet geheel geruisloos en de loopband zelf is aan de smalle kant, maar daar went men snel aan. Handig is dat speed en helling aan de handsteunen makkelijk bediend kunnen worden met plus en min. De programma's zijn voor mij meer dan genoeg ( 16!) Ook makkelijk dat een persoonlijk profiel aangemaakt kan worden ( bmi , leeftijd, gewicht, lengte ed.) De gsm kan dmv een kabeltje aangesloten worden, zodat men fijn naar eigen muziek/radio kan luisteren. Voor mij persoonlijk is dit een fijn apparaat, maar voor de meer gevorderde hardloper wellicht iets te eenvoudig. Mijn gezondheid gaat stukje bij beetje vooruit, en de honden kunnen ondertussen ook lekker hun energie erop kwijt. Voor de amateur zeker een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Duidelijke programma's
  • Handgrepen met bediening, plus/min
  • Opklapbaar, ruimtebesparend

Minpunten

• Smalle loopband

Rutger 26-08-2018

Uitstekende loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Wandelen kan lekker thuis gedaan worden nu. De besturing is heel erg makkelijk op het paneel. Ook opklappen is makkelijk en ik vind de groene kleur ook mooi. Ik train nu 2 weken en heb nog geen negatieve ontdekt

Pluspunten

• Makkelijke besturing
  • Opklap systeem
  • Uiterlijk

H. E. Ahmadi 26-08-2018

Eenvoud

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Aparaat makkelijk op te ruimen. Het loopband kan helemaal ingeklapt worden en met wiletjes weggerijden worden. De aparaat is niet zo breed

Pluspunten

• Opruimen

Minpunten

• Breed

Kelly 20-08-2018

Plezierige loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Heb de virtufit nu al een aantal maanden en kan niets anders zeggen dan top toestel! Ik kan er op wandelen en op hardlopen (voor hardlopen is hij wel wat smal maar daar wen je aan). Verder biedt het toestel voldoende programma’s. De sneltoetsen en de quick speed zijn ook erg handig!

Pluspunten

• Quickspeed
  • Snelheid

Minpunten

• Smal

D koops 18-06-2018

Is goed

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Opklappen gaat soepel en trainen is leuk door de programmas. Demping voor mijn sprongen gaat tot nu toe ook prima en ben 1 keer gevallen maar dan werkt dat nooddingetje goed

Kevin 15-06-2018

Top product!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Na lang zoeken ben ik uiteindelijk bij de tr-100 uitgekomen. Ik was namelijk op zoek naar een loopband die makkelijk op te bergen is en niet altijd in de kamer hoeft te staan. Daarnaast bevalt de demping van deze loopband uitstekend. Bij mijn vorige loopband kreeg ik namelijk na langere tijd last van de knieën. Dat heb ik bij deze nog niet gehad!

Pluspunten

• Demping
  • Opbergbaar

Eddy 30-12-2017

Goedkoop en goed

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ik ben zelf een ervaren hardloper maar doordat mijn knieën er wat slechter aan toe zijn tegenwoordig loop ik op een loopband. Alles wat bodig is zit er op, programmas & en een goede demping voor mijn knieën zijn het belangrijkste. Het mooie grote display maakt het verder compleet.

Pluspunten

• Display
  • Demping
  • Programmas

Adak 27-12-2017

Ik raad deze aan aan iedereen

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Zeer mooie loopband met goede boxen, band, helling en is ook stil. Ik kan de loopband ook makkelijk verplaatsen en door opklapsysteem ben ik ook niet veel ruimte kwijt. Ook nog veel programma’s!!!

Pluspunten

• Opklapbaar
  • Programma
  • Helling
  • Mooi
  • Boxen

Tjepkema 23-12-2017

Mooi display, stil en goede demping

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Heel stil en een mooi display waar ik allemaal mooie oefeningen op kan doen. Demping ook goed, dit was wel anders dan op mijn vorige loopband. De levering was heel snel.

Pluspunten

• Display, demping en stil
  • Levering was goed

Mark de vries 20-12-2017
  • Product gekregen

Super fijne loopband voor een mooie prijs

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Tot nu toe zeer tevreden over de loopband. Goede prijs/kwaliteitverhouding en de loopband doet wat het moet doen. De montage is zeer eenvoudig te doen en verder heeft deze loopband voldoende mogelijkheden voor mij. Kortom blij met deze loopband van Virtufit.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • Montage zeer eenvoudig

Erik 14-12-2017

Mooie prijs voor deze kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ik ben vooral tevreden over de service. Binnen een week stond deze loopband geinstalleerd bij mij thuis. Alle verwachtingen die worden gewekt op de site voldoet hij ook aan. Kortom een perfecte prijs kwaliteit verhouding, want ik vind hem niet duur. Ben zelf personal trainer en mijn klanten zijn ook tevreden over deze loopband

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Veel programma’s
  • Stille motor

Minpunten

• Tot nu toe geen

ADScholten 13-12-2017

Ideale loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ik heb deze loopband aangeschaft omdat mijn man en ik toch graag in beweging wil blijven maar dit het liefst wel binnen wil doen, helemaal in de winter. Omdat wij allebei op een ander niveau zitten qua conditie is deze VirtuFit loopband erg geschikt. De loopband heeft 15 programma's om uit te kiezen en je kan je voortgang goed bijhouden. Zo kunnen wij allebei op onze eigen manier trainen. Ook een mega pluspunt is dat de loopband ontzettend makkelijk op te bergen is. Mijn man en ik zijn erg tevreden over dit product!

Pluspunten

• 15 programma's
  • bijhouden van voortgang gaat makkelijk
  • makkelijke montage
  • veel functies