Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Virtufit TR-100

Virtufit TR-100 Best Reviewed aug 2020

Bekijk alle Loopbanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 53 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-100 op Kieskeurig.nl.

9,1

Jade gerritsen 09-12-2017

Virtufit fitwinkel

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Virtufit is naar mijn mening een bijzonder goed merk. Ik ben zeer te spreken over de loopband die ik dagelijks in gebruik heb. Dit product motiveert mij om elke dag optimaal te sporten. Uiteindelijk heb ik uit de vele comfortabele apperaten uit de virtufit collectie gekozen voor de loopband. En zeker geen spijt van! Echt aan aanrader.

Pluspunten

• 15 programma's
  • Je kan goed je vetpersentage zien

LGidion1978 02-12-2016

Stevige loopband en zeer makkelijk op te zetten!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Heb deze loopband samen met mijn vrouw getest in de winkel en vond het verreweg de beste loopband in deze prijsklasse! Hij is zeer stevig, loopt lekker en de demping is goed om knie klachten te voorkomen. de vele verschillende programma's (15 stuks!) geven mij en mijn vrouw veel uitdaging. Het verlichte display is ook erg handig in deze donkere decembertijd. En wat ik ook een grote plus vond is dat we hem binnen 10 minuten hadden staan! Hij was grotendeels al gemonteerd in de verpakking!!!

Pluspunten

• 15 programma's
  • automatische hellingshoek
  • toetsen op de handvaten
  • super snelle montage!!
  • Prijs en kwaliteit

RonaldenMaaike 19-03-2017

goede loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

deze loopband is voor ons echt ideaal. we lopen er elke avond even op. Bij het in en uitklappen helpt een systeem zodat het heel gemakkelijk gaat. Ook de bediening van de loopband is zeer eenvoudig wat wij heerlijk vinden. Daarnaast merk je dat het kwaliteit is en ook hebben we 3 jaar garantie maar ik verwacht dat we daar geen gebruik van hoeven maken.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • leeshouder
  • hulp bij in en uitklappen
  • kwaliteit
  • garantie

Alfredfit 13-06-2018

Stevige, mooie loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

De loopband heeft een groot loopvlak wat hem geschikt maakt voor hardlopen. Het design van de band is mooi maar simpel, met de tablet houder kan ik netflixen tijdens het hardlopen

Pluspunten

• Tablethouder
  • Loopvlak
  • Dempinng

Xiaohou 29-05-2019

Wandelen

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Op advies van mijn buurman eens verdiept in het aanschaffen van een hardloopband. Ik heb erg zwakke knieën en kan daardoor niet ver/lang hardlopen. Op deze hardloopband kan ik het gelukkig een stuk langer volhouden. Nadeel is wel dat je de hardloopband een verdieping lager hoort tijdens het trainen. Met een vloermat werd dit wel een stuk minder gelukkig. Het schermpje is goed leesbaar en verlicht. Ook is hij stevig en makkelijk in gebruik. De loopband was goed verpakt en werd geleverd op een houten pallet. Ik ben erg tevreden over deze hardloopband!

Pluspunten

• Stevig
  • Scherm

Mevrouw L. 20-05-2019

Prima loopband, fijne voorgeprogrammeerde programma's

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Een zeer prettige loopband. Als beginner heb veel baat bij de voorgeprogrammeerde programma's. Zo krijg ik een workout zonder dat ik er veel bij na moet denken. Ook binnen de programma's kun je ter plekke wijzigingen aanbrengen, je kunt het tempo en de hellingshoek eenvoudig verhogen of verlagen.

Pluspunten

• Fijne voorgeprogrammeerde programma's
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Relatief stil

Rana Farhan Akram Khan 26-08-2020

Easy Assembly, adequate features and sturdy

Geschreven voor: Virtufit TR-100

i wanted to get something for my self because of corona. it had limited my up and about time significantly. and me being a heavy fellow 120 kgs it was high time too. i bought this treadmill . came in two or three days to my doorstep. unboxed it and assembled it. fairly easy assemply process. includes the one or two tools that you will need in the box. the machine is ready to go. pre lubricated. it has a smooth operation. very nice manual. with maintainance instruction.
it has the ability to raise the tread when you want to store it and a simple push to a button will deploy it back. other than that it has a max speed of 12km/ph and you can elevate the platform for a good degree to enable tougher excercise sessions. it has heart rate sensor. it will tell you the calories and distance travelled and current speed. it has numerous pre programmed exercise routines too. the width of the tread appeared to be short from the specs but it is absolutely fine as i am a wide fellow but have no problem walking or jogging on it
so far i have used it for two months and have lost 5 kgs. i am happy with it. :)

Pluspunten

• simple to assemble and store
  • easy to use
  • can elevate the plarform at variable angles
  • heart rate monitor
  • calories counter, distance and speed monitor

Dikkerdje, toekomstig dunnetje 26-08-2020

Voldoet geheel aan de (hoge) verwachtingen!

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Mooi, compact, eenvoudig te bedienen. Zeer tevreden over mijn aankoop tot dusver. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Deze speciaal uitgezocht omdat hij ook geschikt is voor zwaardere mensen (max.136 kg) dan alle anderen in deze prijsklasse. Zoals gezegd: zeer tevreden tot dusver.

Pluspunten

• Mooi, degelijk ontwerp
  • Compact, neemt weinig ruimte in
  • Eenvoudige bediening
  • Geschikt voor mensen die willen afvallen
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Tot nog toe geen enkel minpunt

Toppy 24-08-2020

Ideale stressverwerker

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik heb heel veel stress en sinds kort neigt dit naar een lichte depressie.
Vroeger heel veel gelopen, maar met werk, kinderen en studies geen tijd meer om naar buiten te gaan. Dit apparaat is de perfecte oplossing tegen stress, depressie en voor een goede conditie. Heb vroeger een hometrainer gehad en nu heb ik ook nog een crosstrainer maar die gebruik ik niet meer. Dit apparaat heeft programma's, kan in de hoogte ingesteld worden en de snelheid is ruim voldoende, heb het maximum nog niet eens gebruikt :).
Zelf als je de hoogte of snelheid aanpast gaat het programma gewoon verder op schema (echt handig).
Je verbrand sneller calorieën dan een crosstrainer/hometrainer en je houdt het langer vol omdat de loopband jou verplicht om verder te gaan.
Bekerhouder is echt handig aangezien je een slokje water kan nemen zonder te stoppen (wel de snelheid een beetje aanpassen ;) ).
Ik zou dit iedereen aanraden.
Als je het toestel opklapt heb je ook minder plaats nodig dan een hometrainer of crosstrainer.
Dus ik zou zeker niet twijfelen als je te allen tijde aan je conditie/gezondheid wil werken!

Pluspunten

• Snelheid ruim voldoende
  • Helling is leuk voor de spieren
  • 15 programma's
  • Bekerhouder
  • Neemt niet zoveel plaats in

Minpunten

• Voor deze prijs geen enkel minpunt

Megajetje 23-08-2020

Loopband voor gematigde sporter

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ziet er mooi uit en super makkelijk te installeren. Daarna ook gemakkelijk te verplaatsen, maar zwaar genoeg om vertrouwen te wekken. Ik heb hem in de garage staan. Op zolder zetten is wel een uitdaging denk ik.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• tablethouder blokkeert zicht op het display

Maik 23-08-2020

Virtufit TR-100 Loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Virtufit TR-100 Loopband gekocht om te lopen fijne loopband tot heden. zeer makkelijk in elkaar te zetten. je loopt er makkelijk op. duidelijk in gebruik.

Pluspunten

• licht
  • handig te verschuiven

Minpunten

• geen coolingdown optie
  • iets te korte stekkerkabel

Bobbie 22-08-2020

Goede kwaliteit loopband voor algemeen gebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Waar ik hem voor gekocht heb, conditie opbouwen is de loopband zeer geschikt. Je hebt mogelijkheden om muziek te luisteren en ook de diverse voor geprogrammeerde instellingen voor diverse loop snelheden zijn perfect. Gewoon een goede loopband.

Daphne 20-08-2020

Loopband virtu-tr100

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Super goede loopband. Ik ben er heel blij mee vooral omdat er ook een hellingfunctie op zit. Hij houdt ook heel goed de km en calorieën bij. Zo kun je altijd zien hoeveel je hebt verbrand. Echt een voordeel op in huis te hebben.

Pluspunten

• Werkt zonder problemen
  • Makkelijk in te klappen

Minpunten

• Misschien voor de hardlopers een te smalle band

R. Bakker 08-03-2019

Prima loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Na informatie op internet gekozen voor deze loopband.Bevalt prima voldoet aan onze wensen prijs /kwaliteit goed!,ook prima service van de leverancier,zowel telefonisch en keurig bezorgd en geplaatst! Super blij mee!

Andi 05-03-2019

Virtufit TR-100

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik heb de Virtufit TR-100 nu 2 maanden in gebruik en moet zeggen dat ik verbaasd ben over hoe goed dit product is voor deze prijs! Hij werkt uitstekend en is makkelijk in elkaar te zetten verder is het scherm heel handig want je ziet precies hoeveel km je loopt en hoeveel calorieen je verbrand! Er zit ook nog een mp3 connectie aan wat heel handig is! Het doet wat mij betreft niet onder voor duurdere loopbanden. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Neemt weing ruimte in
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Scherm en Mp3 aansluiting

Minpunten

• Onder kant van schoenen slijten erg snel

Wil 16-02-2018

Duidelijk Display. Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Loopband was makkelijk te monteren. Slechts uitklappen en 4 schroeven monteren en je kan de loopband gebruiken. Display is lekker groot en makkelijk afleesbaar. Veel training programma's ingebouwd. Maar ook handmatig eenvoudig in te stellen.

Pluspunten

• eenvoudig monteren
  • uitstekende kwaliteit
  • duidelijk display
  • MP3 speler aansluitbaar. Loopband heeft speakers

Minpunten

• lastig verrijdbaar op een mat

Esther 01-12-2020

Lomp en zwaar, maar loopt prima

Geschreven voor: Virtufit TR-100

De loopband zelf is prima, er zit wat helling op dus helemaal goed.
Echter wordt hij aangeprezen als makkelijk verplaatsbaar, dat is zeker niet het geval. Hij is erg zwaar, zelfs als je hem op de juiste manier verplaatst is hij erg lomp en zwaar. Je moet achter de opgeklapte loopband gaan staan en hem naar achter kantelen om te verplaatsen. Je moet hem echt daar plaatsen waar je hem wilt hebben en er daarna vanaf blijven. Op de verplaatsbaarheid van de loopband scoort hij onvoldoende!!
Met opgeklapte loopband neemt hij nog steeds veel plaats in beslag.
Er zitten wel 2 flessen houders op en de voorgeprogrammeerde programma's zijn natuurlijk ook handig.

Pluspunten

• Flessen houders
  • Helling
  • Voorgeprogrammeerde programma's

Minpunten

• Heel erg zwaar
  • Manier van verplaatsen

R. Oueldhadj 06-09-2020

loopband virtufit tr100

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Naar aanleiding van de goede reviews heb ik deze loopband gekocht. Een 2e reden was dat het geen bouwpakket was. Een paar schroeven en klaar. Hij is wel heel zwaar, moet met 2 personen getild worden om uit te pakken. Na installatie makkelijk te verplaatsen. Loopband loopt heel fijn. Loopoppervlak niet te klein. Je kunt ook rennen. Bediening makkelijk te bereiken tijdens het lopen. Geluid is luider bij het rennen maar niet heel luid, tijdens het lopen is het geluid niet storend. Ik vind het een degelijk toestel en heb geen spijt van de aankoop.

Pluspunten

• sterk
  • gebruiksklaar
  • geluid niet storend
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• zwaar
  • niet geheel inklapbaar, alleen loopgedeelte

Evy VW 20-08-2020

Virtufit TR-100 loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik vind dit een goede loopband. Hij stond snel en makkelijk in elkaar, en was meteen klaar voor gebruik.

Qua gewicht is bij best wel zwaar, en opgeplooid is hij nog redelijk groot. Ook jammer dat er geen pauze knop opstaat, en dat je loopsessie niet geregistreerd wordt in een verloop. (bvb in blokjes die vollopen naargelang de training op zijn einde loopt.)

Maar ik ben heel tevreden van dit product. Hij volstaat voor mij voor wat hij moet doen.

Pluspunten

• Makkelijk monteerbaar
  • Snel te gebruiken
  • Goed loopoppervlak

Minpunten

• Registreert het verloop niet
  • Redelijk zwaar
  • Neemt opgeplooid nog veel ruimte in
  • Geen pauzeknop

Marco van Nunen 19-08-2020

Fijne voorgeprogrammeerde programma's

Geschreven voor: Virtufit TR-100

Ik heb deze loopband aangeschaft om wat kilootjes kwijt te raken
Tot op heden lukt dit aardig, er zitten een groot aantal programma's op van beginner tot ver gevorderd.

Pluspunten

• Opklapbaar
  • Voorgeprogrammeerde programma's
  • Ingebouwde hartslagmeter

Minpunten

• Redelijk zwaar