Virtufit TR-100 Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
0,8 - 16 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-100 Loopband op Kieskeurig.nl.

Jade gerritsen 09-12-2017

Virtufit fitwinkel

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Virtufit is naar mijn mening een bijzonder goed merk. Ik ben zeer te spreken over de loopband die ik dagelijks in gebruik heb. Dit product motiveert mij om elke dag optimaal te sporten. Uiteindelijk heb ik uit de vele comfortabele apperaten uit de virtufit collectie gekozen voor de loopband. En zeker geen spijt van! Echt aan aanrader.

Pluspunten

• 15 programma's
  • Je kan goed je vetpersentage zien

RonaldenMaaike 19-03-2017

goede loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

deze loopband is voor ons echt ideaal. we lopen er elke avond even op. Bij het in en uitklappen helpt een systeem zodat het heel gemakkelijk gaat. Ook de bediening van de loopband is zeer eenvoudig wat wij heerlijk vinden. Daarnaast merk je dat het kwaliteit is en ook hebben we 3 jaar garantie maar ik verwacht dat we daar geen gebruik van hoeven maken.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • leeshouder
  • hulp bij in en uitklappen
  • kwaliteit
  • garantie

LGidion1978 02-12-2016

Stevige loopband en zeer makkelijk op te zetten!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Heb deze loopband samen met mijn vrouw getest in de winkel en vond het verreweg de beste loopband in deze prijsklasse! Hij is zeer stevig, loopt lekker en de demping is goed om knie klachten te voorkomen. de vele verschillende programma's (15 stuks!) geven mij en mijn vrouw veel uitdaging. Het verlichte display is ook erg handig in deze donkere decembertijd. En wat ik ook een grote plus vond is dat we hem binnen 10 minuten hadden staan! Hij was grotendeels al gemonteerd in de verpakking!!!

Pluspunten

• 15 programma's
  • automatische hellingshoek
  • toetsen op de handvaten
  • super snelle montage!!
  • Prijs en kwaliteit

Alfredfit 13-06-2018

Stevige, mooie loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

De loopband heeft een groot loopvlak wat hem geschikt maakt voor hardlopen. Het design van de band is mooi maar simpel, met de tablet houder kan ik netflixen tijdens het hardlopen

Pluspunten

• Tablethouder
  • Loopvlak
  • Dempinng

R. Bakker 08-03-2019

Prima loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Na informatie op internet gekozen voor deze loopband.Bevalt prima voldoet aan onze wensen prijs /kwaliteit goed!,ook prima service van de leverancier,zowel telefonisch en keurig bezorgd en geplaatst! Super blij mee!

Wil 16-02-2018

Duidelijk Display. Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Loopband was makkelijk te monteren. Slechts uitklappen en 4 schroeven monteren en je kan de loopband gebruiken. Display is lekker groot en makkelijk afleesbaar. Veel training programma's ingebouwd. Maar ook handmatig eenvoudig in te stellen.

Pluspunten

• eenvoudig monteren
  • uitstekende kwaliteit
  • duidelijk display
  • MP3 speler aansluitbaar. Loopband heeft speakers

Minpunten

• lastig verrijdbaar op een mat

Wil 21-05-2019

VirtuFit TR-100 loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Heb deze loopband nu een aantal weken in huis. Heb veel loopbanden bekeken maar uiteindelijk toch voor deze loopband gekozen. Het is een prima loopband voor een prima prijs. Blij met deze aankoop en heb er inmiddels al veel plezier van gehad. Zeker een aanrader.

Mevrouw L. 20-05-2019

Prima loopband, fijne voorgeprogrammeerde programma's

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Een zeer prettige loopband. Als beginner heb veel baat bij de voorgeprogrammeerde programma's. Zo krijg ik een workout zonder dat ik er veel bij na moet denken. Ook binnen de programma's kun je ter plekke wijzigingen aanbrengen, je kunt het tempo en de hellingshoek eenvoudig verhogen of verlagen.

Pluspunten

• Fijne voorgeprogrammeerde programma's
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Relatief stil

Cor Vos 09-03-2019

Goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ik heb deze gekocht om dat ik niet naar een sportschool hoef te gaan.

En het is heerlijk om te lopen wanneer ik wil, en ik niet alleen maar mijn vrouw loopt er ook op. Voor ons is het super om deze te hebben.

Pluspunten

• Je kan lopen wanner je dat wil
  • Hij is stil en opklapbaar

Minpunten

• Nog niet ondekt

Wim Verboom 08-03-2019

Stevige loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Gemaakt van stevige materialen, groot en goed afleesbaar display, veel mogelijkheden ivm programma’s, snelheid en helling en tegen een redelijke prijs

Pluspunten

• Stevig
  • Alles automatisch

kees vendrig 06-03-2019

op internet loopband met goeie mgelijkheden voor thuis

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

mooie en een goeie loopband werkt perfect, prima ondersteuning, mooi afleesscherm. bij deze loopband hoef jij er niet vanaf om de hellingshoek in te stellen. echt een aanrader.

Andi 05-03-2019

Virtufit TR-100

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ik heb de Virtufit TR-100 nu 2 maanden in gebruik en moet zeggen dat ik verbaasd ben over hoe goed dit product is voor deze prijs! Hij werkt uitstekend en is makkelijk in elkaar te zetten verder is het scherm heel handig want je ziet precies hoeveel km je loopt en hoeveel calorieen je verbrand! Er zit ook nog een mp3 connectie aan wat heel handig is! Het doet wat mij betreft niet onder voor duurdere loopbanden. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Neemt weing ruimte in
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Scherm en Mp3 aansluiting

Minpunten

• Onder kant van schoenen slijten erg snel

Dorien 05-03-2019

Goede demping, kan snel en steil

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Heerlijke loopband! Heb hem nu ruim 2 maanden en ik gebruik hem zeer regelmatig. Maakt niet teveel lawaai, heeft een goede demping en doet wat een loopband moet doen. Hij kan heel snel en heel steil waardoor er veel ruimte voor uitdaging en training blijft. Je moet het alleen niet doen voor de geluidskwaliteit van de speakers, maar dat is voor mij geen probleem. Heb er flink op staan zweten en ik ben er nog lang niet op uitgekeken.

Pluspunten

• Snel en steil
  • Niet te lawaaiig
  • Goede demping
  • Ruimte voor 2 bidons
  • Tablethouder is ideaal

Minpunten

• Geluidskwaliteit speakers

Team VirtuFit 21-05-2019

Beste Dorien,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit TR-100 Loopband.
Het is goed om te lezen dat u tevreden bent over de stilheid en de demping van de loopband. We hebben gekeken naar uw opmerking over de speakers. Bedankt voor uw feedback. We zullen dit doorsturen naar de afdeling productontwikkeling.

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Ramona van Bakkum 04-01-2019

Prima loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ik ben erg blij met dit apparaat. Prima loopband; loopt soepel, maakt weinig geluid. Stevig en van goede kwaliteit. Geen minpunten kunnen vinden. Nu is het aan mij om er dagelijks minimaal een half uur op te gaan lopen.

Pluspunten

• Stevig
  • Weinig geluid
  • Inklapbaar

Inge 18-12-2018

Mooi toestel

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Ben tot nu toe heel erg tevreden en gebruik het elke dag, is heel gebruiksvriendelijk. Oom makkelijk schoon te houden.

Roelof 31-10-2018

Waar voor je geld

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Na lang zoeken en vergelijken toch de knoop door gehakt En de virtufit TR-100 gekocht. Ik heb hem nu 2 weken in huis en hij bevalt mij perfect. De voor geprogameerde programma’s bieden genoeg uitdaging maar je kan ook je eigen ding doen. De prijs/ kwaliteit verhouding is gewoon goed. En was super snel geleverd!

Pluspunten

• Waar voor je geld
  • Doet wat het moet doen
  • Snelle levering
  • Goeie kwaliteit

Minpunten

• Nog niet gevonden

A.K. 24-10-2018

Super eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Erg blij met deze loopband. Het installeren was echt een fluitje van een cent, omdat vrijwel gehele loopband al in elkaar zit als deze wordt geleverd. Geen gedoe dus! Aan de andere kant is het hierdoor wel een zware doos om de trap op te tillen, dus zorg dat je dat niet alleen hoeft te doen.
Het gebruik is zeer eenvoudig. Maakt weinig geluid en reageert snel. Voor ingestelde programma's werken heel eenvoudig. Ook zelf manueel instellen gaat prima.
Vooraf contact opgenomen per chat met Fitwinkel. Erg goed geholpen. Via de website krijg je een gratis trainingsschema en extra product. Trainingsschema ontbrak. Bij doorgeven dezelfde dag nog ontvangen. Goede service dus!
Al met al blij mee!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Snel in elkaar te zetten
  • Service
  • Duidelijk display

ronny 19-10-2018

groot genoeg voor ieder mens

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

heb het voor eigen gebruik gekocht en ben zeer tevreden met de aankoop.
kan het iedereen aanbevelen goed voor het lichaam.

Njs wouters 19-10-2018

GE-WÉL-DIG , op naar een fitter leven

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Deze loopband gekocht, omdat ik door 2 jaar ziekte een heel slechte conditie heb gekregen. De webshop ( www.fitnessapparaat.nl ) gaf duidelijke en nette correspondentie over de levering ed. Dit is een groot pluspunt. Men weet waar men aan toe is.
Het apparaat werd keurig afgeleverd. Na een klein sleepwerk ( zwaar) naar de zolder, stond het apparaat zo in elkaar ( +/- 10min). Daarna metéén aan de slag gegaan, en wat heerlijk! De loopband loopt uiterst fijn, niet geheel geruisloos en de loopband zelf is aan de smalle kant, maar daar went men snel aan. Handig is dat speed en helling aan de handsteunen makkelijk bediend kunnen worden met plus en min. De programma's zijn voor mij meer dan genoeg ( 16!) Ook makkelijk dat een persoonlijk profiel aangemaakt kan worden ( bmi , leeftijd, gewicht, lengte ed.) De gsm kan dmv een kabeltje aangesloten worden, zodat men fijn naar eigen muziek/radio kan luisteren. Voor mij persoonlijk is dit een fijn apparaat, maar voor de meer gevorderde hardloper wellicht iets te eenvoudig. Mijn gezondheid gaat stukje bij beetje vooruit, en de honden kunnen ondertussen ook lekker hun energie erop kwijt. Voor de amateur zeker een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Duidelijke programma's
  • Handgrepen met bediening, plus/min
  • Opklapbaar, ruimtebesparend

Minpunten

• Smalle loopband

Rutger 26-08-2018

Uitstekende loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-100 Loopband

Wandelen kan lekker thuis gedaan worden nu. De besturing is heel erg makkelijk op het paneel. Ook opklappen is makkelijk en ik vind de groene kleur ook mooi. Ik train nu 2 weken en heb nog geen negatieve ontdekt

Pluspunten

• Makkelijke besturing
  • Opklap systeem
  • Uiterlijk