Philips Double Contour HP 6370/00 - Reviews

Waterdicht

Jol 09-07-2016 Product paar weken in bezit

Weggegooid geld

5,8
Zowel mijn dochter als ik hebben dit scheerapp gekocht ivm onze naderende vakantie en het scheert redelijk maar beiden app zijn al kapot (naar paar wkn gebruik). Wat ons ook op viel is dat je dit app iedere dag moet opladen. Ik ga nu mijn app terugsturen naar BCC en hopelijk mag ik een ander uitzoeken voordat ik op vakantie ga!

grietje1981 22-05-2016 Product half jaar in bezit

Eerste paar keer goed, daarna slecht

3,5
Ik heb deze ladyshave gekocht aangezien ik voorheen ook een philips ladyshave had waar ik heel lang mee heb gedaan en die prima bleef scheren (dwz: 1 keer over je been heen en de meeste haartjes zijn wel weg, een paar stukjes opnieuw doen) Helaas is de kwaliteit tegenwoordig enorm achteruit gegaan. De eerste twee of drie keer deed deze het nog prima, daarna meteen enorm slecht alsof de mesjes al bot waren. Na 7 of 8 keer over mijn benen heen zit bijna al het haar er nog! Ik gebruik nu tijdelijk het oude driekoppige scheerapparaat van mijn man, die doet het veel beter. Helaas dus weer opnieuw op zoek.

kickbokschick 25-03-2016 Product paar dagen in bezit

ben erg tevreden

nu dit scheerapparaattje een werk in gebruik.
ik wilde een ladyshave die het scheren met scheermes verving maar ook snel en pijnloos was.
ik scheer alleen me benen met de ladyshave,onder armen en schaamstreek wel met scheermes.
ik heb hem alleen nog maar droog gebruikt,maar ben zeer tevreden over zn scheerresultaat.
Ja je moet miss 2x over dezelfde plek heen om het haartje echt weg te krijgen.maar dat neemt niet weg dat hij me benen daarna wel echt glad scheert
ik ben erg blij met deze ladyshave !

ladyshaver 25-07-2015 Product maand in bezit

Super ladyshave! Geen irritatie meer bij oksels en bikinilijn scheert super glad bij benen! Kan iedereen aanraden!

vermotec 15-07-2015 Product jaar of meer in bezit

1,5
in het begin scheer die goed maar nu doet dit toestel niks meer .
Heb een omruiling gedaan en toch is dit toestel niet wat ik ervan verwachte .Het scheer het haar niet van mijn benen ,ik raad dit toestel aan niemand aan .

Puk123 23-05-2015 Product paar weken in bezit

Scheert droog prima , scheerresultaat nat is iets minder vind ik.
Verder ziet hij er mooi afgewerkt en degelijk uit.

claudius1996 22-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem wel pas 1 keer gebruikt maar was verrast over het gladde scheerresultaat en het gemak hoe hij in de hand ligt.

gladbeen 17-05-2015 Product paar weken in bezit

fijn het gebruik met en zonder water. Ook de bikinischeerkop is een extra toevoeging en prettig in gebruik. Ligt prettig in de hand.

Helenier 15-05-2015 Product paar dagen in bezit

Goed product voor een schappelijke prijs.Het is fijn dat er een lampje bij zit.
Vanwege de variabele voltage is de shaver ideaal voor op vakantie. Hij is zowel nat als droog te gebruiken. Het gebruiksgemak wordt verder verhoogd omdat er een flexibele kop op zit.

Sylvia1293 13-05-2015 Product maand in bezit

Gebruiksvriendelijk en nu nog fijner met verlichting erbij. Zo wordt het scheergedeelte verlicht.
Kortom een aanrader.

anoniem02 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk en gemakkelijk in gebruik. Voldoet dus aan de verwachting.
Verder geen bijzonderheden te melden

Mireiile 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat. Het gebruiksgemak is groot de gladheid van de huis opzienbarend. Geen irritatie van de huid.

Hilda Kerkhof 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

De ladyshave laadt zich makkelijk handteren en het resultaat is naar tevredenheid. En Philips staat borg voor goede apparaten

Larissa27 09-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik scheer me al jaren met een mesje omdat dat een beter scheerresultaat gaf dan de toenmalige apparaten. Nu toch maar weer eens een ladyshave aangeschaft, en ik moet zeggen: ik vind het een fijn apparaat. Heel makkelijk in gebruik, prima resultaat en voorzien van een uiterst slim lampje voor beter zicht tijdens het scheren. Een aanrader.

Ellen3710 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat ligt prettig in de hand.
Het scheert heel zacht.
De verschillende opzetstukken hebben echt meerwaarde.
Ik vind het lichtje een goede aanvulling, dan zie je waar je scheert en daardoor neem je alle haren mee.
Een prima, handzaam apparaat waar ik weer jaren mee vooruit kan.

lady2222 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Tevreden met HP6370/00. Glad scheerresultaat, niet pijnlijk.
Degelijkheid nog onduidelijk, omdat ik niet kan inschatten hoelang dit apparaat meegaat.

Korinthe 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Product komt overeen met beschrijving en werking. Prima aankoop. Ben er tevreden mee en gebruik doet geen pijn. Na scheren voelt de huid soepel aan.

manuelapiet 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de ladyshave pas een dag dus net opgeladen een de oksels gedaan. Werk perfect. <heb al eerder zo 20 jaar geleden een Ladyshave gehad deze is heel lang mee gegaan.

dolfijn78 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

super ladyshave echt een aanrader en ideaal onder de douche.
en opladen met een snoertje geeft hij pas aan als hij leeg is

Mrtj89 06-05-2015 Product paar dagen in bezit

Zacht voor je huid en een glad resultaat. Het etuitje dat erbij zit ziet er anders uit (minder degelijk) dan op veel websites afgebeeld. Het lampje is echt een meerwaarde.