Philips Double Contour HP6370

Bekijk alle Ladyshaves

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 112 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Double Contour HP6370 op Kieskeurig.nl.

grietje1981 22-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Eerste paar keer goed, daarna slecht

3,5
Ik heb deze ladyshave gekocht aangezien ik voorheen ook een philips ladyshave had waar ik heel lang mee heb gedaan en die prima bleef scheren (dwz: 1 keer over je been heen en de meeste haartjes zijn wel weg, een paar stukjes opnieuw doen) Helaas is de kwaliteit tegenwoordig enorm achteruit gegaan. De eerste twee of drie keer deed deze het nog prima, daarna meteen enorm slecht alsof de mesjes al bot waren. Na 7 of 8 keer over mijn benen heen zit bijna al het haar er nog! Ik gebruik nu tijdelijk het oude driekoppige scheerapparaat van mijn man, die doet het veel beter. Helaas dus weer opnieuw op zoek.

Jol 09-07-2016

Weggegooid geld

5,8
Zowel mijn dochter als ik hebben dit scheerapp gekocht ivm onze naderende vakantie en het scheert redelijk maar beiden app zijn al kapot (naar paar wkn gebruik). Wat ons ook op viel is dat je dit app iedere dag moet opladen. Ik ga nu mijn app terugsturen naar BCC en hopelijk mag ik een ander uitzoeken voordat ik op vakantie ga!

Puk123 23-05-2015

Scheert droog prima , scheerresultaat nat is iets minder vind ik.
Verder ziet hij er mooi afgewerkt en degelijk uit.

Cien 28-07-2012
  • Product maand in bezit

5,8
Valt me erg tegen. Scheren duurt nu erg lang, omdat hij niet zo goed scheert. Ik had voor een Philips gekozen, omdat ik vroeger heel erg lang heb gedaan met mijn philishave, die het maar bleef doen jaren en jarenlang. Ben bang dat ik deze snel ga vervangen en dan toch maar iets anders kiezen dan Philips.

Vertaler 07-09-2013

. . . en ook jij bedankt Cien!!

Miep67 15-01-2018

Nauwelijks gebruikt, niet aan te bevelen...

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Het apparaat scheert slecht; accu is snel leeg en je kunt het niet gebruiken ook al is het apparaat op netspanning aangesloten.
Grootste miskoop ooit, werd mij wel aanbevolen in de elektronica zaak. Grote ergernis... Eerst tien uur opladen en dan constateren dat hij het niet doet.
Nooit meer een Philips ladyshave...

Pia1 28-11-2017

Mooi maar onbruikbaar

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Scheert slecht, gebruik hem zelden. Geeft altijd huidirritatie. Heb al eens gratis nieuwe mesjes gekregen, maar dat hielp niet. Ik moet hem altijd eerst opladen. Je kunt niet zien of hij geladen is, dat is dus ook onhandig en niet eco.

Olijf 20-05-2017

Dit apparaat doet niet waar het voor gemaakt is

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Het apparaat scheert niet tot nauwelijks. De accu is snel leeg en je kunt niet met het snoer in het stopcontact scheren.
Lang geleden had ik eens een Philips, het was de beste ladyshave die ik ooit gehad heb. Helaas is die niet meer te koop.
Ik vind het onbegrijpelijk dat zo'n apparaat op de markt wordt gebracht door een bedrijf met zo'n goede naam.
Het is weggegooid geld, ik moet nu een ander gaan kopen. Dat wordt zeker geen Philips.

Lizz 26-01-2017

Waardeloos.

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Heb dit apparaal paar jaar geleden gekocht. Ligt in een lade en gebruik het niet meer. Zonde van het geld. Het was ter vervanging van mijn oude Philips ladyshave. Daar was ik super tevreden over.
Maar deze ladyshave scheert heel slecht. Echt waardeloos. Pijnlijk, irritatie en scheert slecht. Ook de accu is heel erg slecht. Moet constant aan de oplader. Ik heb het opgegeven.
Schoonmaken, 2x nieuw scheerblad gekocht en op de juiste manier gebruiken en onderhouden..... maar niets helpt.

Jesssica 18-11-2016

pijnlijk

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

In het begin was ik tevreden, maar na een jaar is de accu altijd leeg. Zodra hij uit de oplader komt, knippert het lampje. In het scheerblad zat al snel een scheurtje waarmee ik mezelf open haalde (nu een stukje tape op geplakt). Hij maakt de huid wel glad, maar er blijft ook regelmatig een haartje in hangen wat heel erg pijnlijk is. Mijn dochter scheert inmiddels ook en ik ben voor haar op zoek naar een ander model, want ook bij haar blijven er wel eens haartjes hangen en dat is heel pijnlijk. De verlichting is super, daardoor kun je heel goed zien wat je aan het doen bent!

Lydi50 08-11-2016

dit product is niet wat ik van Philips verwacht had

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Scheerd niet alle haartjes ik moet er te lang mee aan de weer, daarom raakt mijn huid behoorlijk geïrriteerd .
Verder de batterij is te snel leeg

Amliw 12-10-2016

Slecht product.

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Ik heb de ladyshave een jaartje. In het begin was ik enigzins tevreden. Nu werkt de oplader nauwelijks, na elke scheerbeurt knippert het lampje en hoor je dat hij moeite heeft tempo te houden. Er blijven haartjes hangen (heel pijnlijk dus) en hij pakt de haartjes niet goed, waardoor je lang bezig bent een glad resultaat te krijgen. Het goedkoopste scheerapparaat van philips heb ik ook en werkt stukken beter!!

alablanca 04-07-2016

Waardeloos

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Wat een waardeloos product. Ik heb dat ding nu zo'n jaar. Gebruik alleen de trimmer ervan. Het apparaat ligt 24/7 aan de oplader en net als je um eraf haalt en wilt gaan gebruiken, geeft ie al aan dat de batterij bijna leeg is. Vervolgens blijft de knop rustig een tijdje hangen en mag je blij zijn als ie het nog/weer doet. Zonde van het geld.

Sein 17-04-2016

Philips is mijn merk ..... maar dit product ?????

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Menig apparatuur kun je bij ons in huis vinden van Philips en zijn wij uitermate tevreden hiermee. Helaas is dit product niet hetgeen welke de naam Philips mag dragen. Ik heb deze nu ongeveer twee maanden geleden tijdens een weekend weg gekocht van tevoren reviews gelezen prima .. dacht ik. Het scheer resultaat laat echt te wensen over het pakt de haartjes niet goed en op bepaalde plaatsen haalt het mijn huid open tot bloeden toe en huid helemaal geirriteerd. Heb het op verschillende momenten van de maand geprobeerd zodat ik kon nagaan of het wellicht met de maandelijkse cyclus te maken zou hebben waardoor je wat gevoeliger kan zijn. Maar nee ..... tevens is de accu extreem snel leeg en is het jammer dat je het apparaat niet kunt gebruiken terwijl het aan de lader zit. Indien ik hem bij ons in de buurt had gekocht was ik er toch nog mee terug gegaan alleen hebben we hem niet in de buurt gekocht en heb geen bon meer kunnen vinden (contant betaald) eerdere ladyshave van Philips echt fantastisch deed wat het moest doen, jaren plezier van gehad maar op een gegeven moment aan vervanging toe. Wellicht heb ik een maandagmorgen product gehad !

kickbokschick 25-03-2016

ben erg tevreden

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

nu dit scheerapparaattje een werk in gebruik.
ik wilde een ladyshave die het scheren met scheermes verving maar ook snel en pijnloos was.
ik scheer alleen me benen met de ladyshave,onder armen en schaamstreek wel met scheermes.
ik heb hem alleen nog maar droog gebruikt,maar ben zeer tevreden over zn scheerresultaat.
Ja je moet miss 2x over dezelfde plek heen om het haartje echt weg te krijgen.maar dat neemt niet weg dat hij me benen daarna wel echt glad scheert
ik ben erg blij met deze ladyshave !

10eke 24-03-2016

doet wat ik er van verwacht

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

een apparaat, die ik na het lezen van reviews online heb aangeschaft en doet wat ik er van verwacht.

Anoniem 16-01-2016

Enorm slecht apparaat

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Mijn moeder en ik hebben beide een verschrikkelijke ervaring met dit apparaat. Op zowel droge als natte huid scheert dit apparaat zeer slecht, daarnaast lijkt het apparaat je huid kapot te maken. Het scheren is pijnlijk en bijna gelijk bloedde ik al. Ook het aan-/uitknopje reageert vertraagd. Kortom ontzettend zonde van je geld. Beiden 1 keer gebruikt, maar gaat meteen de prullenbak in.

Sylvia1960 08-12-2015

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6370

Apparaat scheert zeer slecht, is mij erg tegengevallen !
Zowel nat als droog slechte resultaten, ik ben zeer lang bezig om de benen te scheren. Vele malen over zelfde stuk been en dan nog blijven er veel haartjes zitten.
Zonde van mijn geld !

ladyshaver 25-07-2015
  • Product maand in bezit

Super ladyshave! Geen irritatie meer bij oksels en bikinilijn scheert super glad bij benen! Kan iedereen aanraden!

vermotec 15-07-2015
  • Product jaar of meer in bezit

1,5
in het begin scheer die goed maar nu doet dit toestel niks meer .
Heb een omruiling gedaan en toch is dit toestel niet wat ik ervan verwachte .Het scheer het haar niet van mijn benen ,ik raad dit toestel aan niemand aan .

claudius1996 22-05-2015

Ik heb hem wel pas 1 keer gebruikt maar was verrast over het gladde scheerresultaat en het gemak hoe hij in de hand ligt.