Philips Double Contour HP6370

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 112 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Double Contour HP6370 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Jol 09-07-2016

Weggegooid geld

Zowel mijn dochter als ik hebben dit scheerapp gekocht ivm onze naderende vakantie en het scheert redelijk maar beiden app zijn al kapot (naar paar wkn gebruik). Wat ons ook op viel is dat je dit app iedere dag moet opladen. Ik ga nu mijn app terugsturen naar BCC en hopelijk mag ik een ander uitzoeken voordat ik op vakantie ga!

grietje1981 22-05-2016

Eerste paar keer goed, daarna slecht

Ik heb deze ladyshave gekocht aangezien ik voorheen ook een philips ladyshave had waar ik heel lang mee heb gedaan en die prima bleef scheren (dwz: 1 keer over je been heen en de meeste haartjes zijn wel weg, een paar stukjes opnieuw doen) Helaas is de kwaliteit tegenwoordig enorm achteruit gegaan. De eerste twee of drie keer deed deze het nog prima, daarna meteen enorm slecht alsof de mesjes al bot waren. Na 7 of 8 keer over mijn benen heen zit bijna al het haar er nog! Ik gebruik nu tijdelijk het oude driekoppige scheerapparaat van mijn man, die doet het veel beter. Helaas dus weer opnieuw op zoek.

kickbokschick 25-03-2016

ben erg tevreden

nu dit scheerapparaattje een werk in gebruik.
ik wilde een ladyshave die het scheren met scheermes verving maar ook snel en pijnloos was.
ik scheer alleen me benen met de ladyshave,onder armen en schaamstreek wel met scheermes.
ik heb hem alleen nog maar droog gebruikt,maar ben zeer tevreden over zn scheerresultaat.
Ja je moet miss 2x over dezelfde plek heen om het haartje echt weg te krijgen.maar dat neemt niet weg dat hij me benen daarna wel echt glad scheert
ik ben erg blij met deze ladyshave !

ladyshaver 25-07-2015

Super ladyshave! Geen irritatie meer bij oksels en bikinilijn scheert super glad bij benen! Kan iedereen aanraden!

Puk123 23-05-2015

Scheert droog prima , scheerresultaat nat is iets minder vind ik.
Verder ziet hij er mooi afgewerkt en degelijk uit.

claudius1996 22-05-2015

Ik heb hem wel pas 1 keer gebruikt maar was verrast over het gladde scheerresultaat en het gemak hoe hij in de hand ligt.

gladbeen 17-05-2015

fijn het gebruik met en zonder water. Ook de bikinischeerkop is een extra toevoeging en prettig in gebruik. Ligt prettig in de hand.

Helenier 15-05-2015

Goed product voor een schappelijke prijs.Het is fijn dat er een lampje bij zit.
Vanwege de variabele voltage is de shaver ideaal voor op vakantie. Hij is zowel nat als droog te gebruiken. Het gebruiksgemak wordt verder verhoogd omdat er een flexibele kop op zit.

Sylvia1293 13-05-2015

Gebruiksvriendelijk en nu nog fijner met verlichting erbij. Zo wordt het scheergedeelte verlicht.
Kortom een aanrader.

anoniem02 12-05-2015

gebruiksvriendelijk en gemakkelijk in gebruik. Voldoet dus aan de verwachting.
Verder geen bijzonderheden te melden

Mireiile 10-05-2015

Fantastisch apparaat. Het gebruiksgemak is groot de gladheid van de huis opzienbarend. Geen irritatie van de huid.

Hilda Kerkhof 09-05-2015

De ladyshave laadt zich makkelijk handteren en het resultaat is naar tevredenheid. En Philips staat borg voor goede apparaten

Larissa27 09-05-2015

Ik scheer me al jaren met een mesje omdat dat een beter scheerresultaat gaf dan de toenmalige apparaten. Nu toch maar weer eens een ladyshave aangeschaft, en ik moet zeggen: ik vind het een fijn apparaat. Heel makkelijk in gebruik, prima resultaat en voorzien van een uiterst slim lampje voor beter zicht tijdens het scheren. Een aanrader.

Ellen3710 09-05-2015

Het apparaat ligt prettig in de hand.
Het scheert heel zacht.
De verschillende opzetstukken hebben echt meerwaarde.
Ik vind het lichtje een goede aanvulling, dan zie je waar je scheert en daardoor neem je alle haren mee.
Een prima, handzaam apparaat waar ik weer jaren mee vooruit kan.

lady2222 07-05-2015

Tevreden met HP6370/00. Glad scheerresultaat, niet pijnlijk.
Degelijkheid nog onduidelijk, omdat ik niet kan inschatten hoelang dit apparaat meegaat.

Korinthe 07-05-2015

Product komt overeen met beschrijving en werking. Prima aankoop. Ben er tevreden mee en gebruik doet geen pijn. Na scheren voelt de huid soepel aan.

manuelapiet 07-05-2015

Ik heb de ladyshave pas een dag dus net opgeladen een de oksels gedaan. Werk perfect. <heb al eerder zo 20 jaar geleden een Ladyshave gehad deze is heel lang mee gegaan.

dolfijn78 07-05-2015

super ladyshave echt een aanrader en ideaal onder de douche.
en opladen met een snoertje geeft hij pas aan als hij leeg is

Mrtj89 06-05-2015

Zacht voor je huid en een glad resultaat. Het etuitje dat erbij zit ziet er anders uit (minder degelijk) dan op veel websites afgebeeld. Het lampje is echt een meerwaarde.

loesje 1946 05-05-2015

Goede resultaten en makkelijk in het gebruik vanwege de oplaadbare accu , de beweegbare kop zorgt ervoor dat er geen plekje wordt gemist, de degelijkheid kan ik nog niet beoordelen vanwege het aantal in mijn bezit zijnde dagen.

MirjamVDL 04-05-2015

Makkelijk in de omgang en prettig omdat ik een gevoelige huid heb. jammer dat het "luxe" tasje zo'n tegenvaller was (gewoon een wit zakje). gelukkig heb ik nog wel een ander tasje om hem in te doen.

onwenselijk 04-05-2015

Eerste indruk is meer dan goed. Na een paar weken gebruik is het pas mogelijk om het gebruiksgemak en degelijkheid optimaal te beoordelen. In ieder geval vind ik het apparaat op dit moment geweldig goed.

afslagmolen 04-05-2015

heb dezelfde nieuw gekocht toen oude het begaf; makkelijk in gebruik, kan niks mis gaan. licht en handzaam apparaat!

Sanzie29 03-05-2015

Scheert prettig en voelt niet vervelend aan. Er zijn voldoende mogelijkheden zoals dat de scheerkop zich meevormt aan je benen. De gouden scheerbladen zijn prettig en mijn huid voelt niet geirriteerd aan na het scheren.

algarv 01-05-2015

zware haargroei is geen bezwaar en handig en prettig in gebruik. lange oplaadtijd en geen klaarindicatie is vervelend.