Dyson Airwrap Styler Complete - Reviews

Happy Customer !! 19-11-2018

Fantastisch apparaat !!

De Dyson Airwrap Complete is t beste apparaat dat ik ooit heb aangeschaft.
Al m’n andere apparaten zoals föhn, krultang, en styletang zijn overbodig geworden.

De Dyson Airwrap is zeer makkelijk in gebruik en geschikt voor alle haartypes. Het bespaart je veel tijd en t resultaat is vele malen beter dan alle andere apparaten die ik gebruikt heb. Je haar is heel snel droog en gestyled op welke manier je ook kiest. Je haar (en handen) kunnen niet meer verbranden zoals bij een reguliere krultang. De Airwrap geeft zelfs glans aan je haar!

Zoals je van Dyson kan verwachten is het design van de Airwrap prachtig en zit t ook nog in een super chique verpakking.
Kortom; ik denk dat iedere vrouw heel blij zal worden van de Dyson Airwrap.
Ik heb geen enkel minpunt kunnen vinden aan de Dyson Airwrap Het is misschien een pittige aanschaf maar hij is t meer dan waard!!

Pluspunten

• 1 apparaat voor alles
  • Doet wat t belooft
  • Makkelijk in gebruik
  • Fantastisch resultaat

Minpunten

• Heb geen minpunten kunnen ontdekken

suus 18-11-2018

Ga sparen, deze fohn MOET je hebben!

Deze fohn is echt de Ferrari onder de fohns!!
Door de luchtstroom wordt je haar als het ware om het opzetstuk heen gezogen, even afkoelen en binnen 10 seconden heb je een fantastische krul. ik doe 20 minuten over mn hele haar, maar dat is dik en hangt bijna in mn taille.
Zelfs met lang dik haar blijven de krullen goed zitten en is mn haar met het fohn opzetstuk en de platte borstel binnen 10 minuten glad en glanzend (zonder serum etc)

Ja Hij is belachelijk duur, maar er zit ook een hele techniek achter. zo verbrand je haar niet door een sensor die meet of je haar al droog is en de temperatuur aanpast. normale fohns/krultangen blijven ronde de 200graden. deze koelt mee af waardoor je har zichtbaar mooier wordt en blijft.
ik gebruik m nu 3 weken en wil echt niet meer zonder. lekekr compact voor op vakantie ook omdat ie in losse onderdelen in je koffer past.
Ik heb al mn fohns, krulborstelfohns, krultangen en flat irons weggegeven.
Komt ook nog eens in een mooie doos
ga minder vaak uit eten, sla een keer de schoonheidsspecialist over en ga sparen. hij is t echt waard! :)

Pluspunten

• Goed voor de haarkwaliteit
  • losse opzetstukken voor verschillend soort haar
  • ook gewoon als fohn te gebruiken
  • weinig extra verzorging nodig

Minpunten

• de krulborstels moeten steeds gewisseld worden

Daisy 15-11-2018

Zeer vernieuwend!

Wat een geweldige nieuwe ervaring met haarstyling is dit voor me geweest!
Na jarenlang alle nieuwe producten zoals stylingproducten maar ook tools te hebben gekocht, is dit apparaat echt een vernieuwing.

Ik heb veel haar wat neigt naar de structuur van krullend haar, maar waar geen enkele krul in te vinden is. Wel is er wat slag in mij haar. Helaas valt die slag niet zoals ik het graag zou willen (ene kant naar buiten, andere kant naar binnen). Ook is mijn haar snel droog en dof in de punten.
Er zit niks anders op dan ‘tools’ te gebruiken en glansspray……..
Hier heb ik een heel assortiment van in huis. Van föhns naar stijltangen en een föhnborstel.

Bij het gebruik van de Dyson airwrap viel het me al gelijk op dat de stylingtijd enorm korter is. Zodra je wat handigheid hebt, is het een makkelijk te gebruiken apparaat.
Ik heb alle verschillende coupes kunnen creëren dankzij alle opzetstukken.
Het verbaasde me ook enorm dat er met weinig hitte, zoals met bijvoorbeeld een stijltang, zo’n mooie en strakke krul kan worden gemaakt. Daarnaast is het haar glanzender na het gebruik van dit apparaat en heb ik geen glansspray nodig na de styling.

Ik ga geen andere stylingtool meer gebruiken! Het is voor mij de uitvinding van het jaar!

Pluspunten

• Milder voor het haar
  • Korte stylingstijd
  • Goede kwaliteit prouduct

Rafiki 06-11-2018

Snel en eenvoudig met topresultaat

Na vele föhns en stylingapparaten te hebben aangeschaft, nu eindelijk de oplossing gevonden in de nieuwe Dyson Airwrap.
Ik ben niet iemand die tijd en zin heeft om uren bezig te zijn met mn haar, maar wil mn lange golvende haar wel verzorgd hebben.
Met de Airwrap snel het gewenste resultaat, zonder mn haar te beschadigen.
Het haar eerst handdoekdroog föhnen en dan of simpel glad maken met de platte borstel of krullen maken met de ronde borstel.
Maar....met de geweldige bijgeleverde links en rechtsom draaiende opzetstukken (in twee verschillende diktes) kun je echter prachtige krullen realiseren. Let hierbij wel op. De ‘natheid’ van het haar speelt een belangrijke rol. Hier heeft Dyson echt de perfecte tool ontwikkeld waar ik super blij van word en mn haar ook.
Het werkt simpel. Je neemt een handdoekdroge lok en deze word als vanzelf om de tool heen geblazen. Thats it! Even fixeren en klaar.
De tools ‘klikken’ gemakkelijk in en uit de ‘body’.
Ik moest even wennen aan de totale lengte, maar na wat oefening lukt het prima om de gemakkelijk bedienbare knopjes te bedienen, dus ook tijdens gebruik.
Het is een uitgave, maar als je haar je lief is en je kunt t je veroorloven, zou ik voor de meest complete versie gaan. Niet alleen voor de uitstraling, maar ook in gebruik en belangrijker nog resultaat.

Pluspunten

• Diversiteit van tools
  • Gebruikers gemak
  • Uitstraling van de airwrap