Remington REM-CI95

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington REM-CI95 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Tionne v H 29-07-2016

Remington Pearl Curler

Geschreven voor: Remington REM-CI95

Je gemakkelijk en snel prachtige grote of juist kleine krullen in een handomdraai! Deze krultang werkt gewoon simpel en fijn. Er zit ook een speciale handschoen bijgeleverd waardoor je je vingers niet verbrand! :) Meer dan tevreden over dit product.

Melanyvdzweep 24-07-2016

Remington krultang CI95

Geschreven voor: Remington REM-CI95

Mijn eerste indruk van de Remington krultang was dat hij een fleurige en stijlvolle uitstraling heeft. Vervolgens bij het openen van de doos kom ik ook nog eens een handig opbergmapje en handschoen tegen. Het handige aan de handschoen is dat hij je hand beschermd tegen de hitte van de krultang ( zeer belangrijk voor mensen zoals ik die niet kunnen omgaan met de zeer hoge hitte van een krultang )
Nu kon het krullen beginnen! Allereerst heb ik product in mijn haar gedaan om het te beschermen tegen de hitte. Vervolgens heb ik mijn haar in 3 lage verdeeld en ben ik begonnen met het krullen van de onderste laag. Dit ging redelijk snel en de krul bleef er goed inzitten. Na ongeveer 20 minuten was ik klaar met het krullen van mijn haar, haarlakje eroverheen en uitschudden maar.
Mn conclusie is dat ik zeer tevreden ben over deze krultang. Mijn ervaring met andere krultangen waren namelijk niet zo geweldig als met deze!

Iris 17-07-2016

Prima krultang voor mooie krullen

Geschreven voor: Remington REM-CI95

Prima krultang voor supermooie krullen. Handig is de temperatuurkeuze en duidelijke aanduiding van de temperatuur op de krultang. Door je haar op verschillende manieren in te draaien kun je verschillende krullen creëren. Ik ben heel tevreden over dit produkt en kan het dan ook van harte aanbevelen. Het snoer had iets langer gemogen omdat dat iets meer bewegingsvrijheid zou geven.

Martina Nemeth 14-07-2016

Fijn product

Geschreven voor: Remington REM-CI95

Het is de enige krultang waarmee ik goede krullen kan zetten. Binnen kwart uurtje ben ik klaar en ze blijven 3 dagen zitten. Het apparaat is super snel warm dus ik kan het snel gebruiken.

Krullebol 13-07-2016

Absolutely fabulous

Geschreven voor: Remington REM-CI95

Ik heb onzettend veel plezier van de krultang. Het beste voor korter haar en de krul blijft lang zitten!

Siem 13-07-2016

Makkelijk en snel te gebruiken voor mooie krullen

Geschreven voor: Remington REM-CI95

Ik heb aardig veel en dik haar. Maar de pearlwand maakt alsnog mooie krullen ( kleine plukken pakken en wat langer omhouden).

Ces 13-07-2016

C-195 in 1 woord geweldig

De c-195 is super in gebruik, mooie en lang blijvend zittende krullen
Eenvoudig in gebruik en snel goede prijs kwaliteit
En zowel voor de huis tuin en keuken gebruiker als professional prima

Fulya 13-07-2016

Super goed!

Geschreven voor: Remington REM-CI95

Ik heb meerdere producten van remington en nog steeds super tevreden. De Pearl Wand CI95 is super handig vooral als je snel ergens heen moet en je haar droog en netjes moet krijgen. Ook is het goed op te bergen.

margriet 12-07-2016

perfecte krultang

Geschreven voor: Remington REM-CI95

Sinds ik de krultang heb, gebruik ik hem een paar keer per week. Ik kon nooit overweg met andere krultangen/stijlborstels of wat ook om krullen in mijn haar te krijgen,maar hiermee is het zo klaar en precies zoals ik wil. Hij is snel warm, maakt mooie krullen en is handig in gebruik. Het blijft ook in elk geval een dag zitten...Een echte aanrader.

Onlineshopster 30-01-2016
Geschreven voor: Remington REM-CI95

In het begin is het wel even wennen om krullen te maken met deze krultang, maar eenmaal onder de knie heb je in een korte tijd een grote bos mooie krullen. Deze krultang is snel warm en bereikt een goede temperatuur waardoor je snel krullen kunt maken. Bijgeleverd handschoentje is nodig om je handen niet te verbranden (krultang wordt heel warm). Ik ben er erg blij mee!

R. Kolleman 30-12-2015
Geschreven voor: Remington REM-CI95

Wij hebben de Remington CI95 bij Scheer en Foppen besteld en deze was de volgende dag zoals beloofd al in huis. Dit was nog net op tijd om als cadeautje aan mijn vriendin te geven voor de feestdagen. Ook de prijs was goed, we zijn eerst nog naar de winkel geweest om te kijken of we hem daar gelijk mee konden nemen, maar nadat wij hier geweest waren en het product in de winkel niet op voorraad was hebben hem online besteld. De krultang ziet er netjes uit en is ontzettend snel warm(30sec), ook zit er een hoesje en handschoen bij die je aan kunt doen om je handen tegen de hitte te beschermen. Dit is wel aan te raden aangezien de krultang erg heet kan worden. Het is aan te raden bij dunner/fijner haar de krultang minder heet te zetten dan bij dik/vol haar, dit staat ook in de handleiding maar is niet onbelangrijk. Wij hebben naar verschillende modellen gekeken, maar na overleg met onze kapper deze aangeschaft. Mijn vriendin heeft hem nu al verschillende keren gebruikt en wat werkt dit apparaat makkelijk en maak je er mooie krullen mee. Ze is er erg blij mee en voor deze prijs hoef je het zeker niet te laten.

marlieskolen 22-07-2014
Geschreven voor: Remington REM-CI95

Wat een topper deze krultang. Ik heb lang hoor tot een stuk boven mijn kont. Tot nu toe heb ik vaak krultangen gebruikt van vriendinnen, maar die bleven altijd maar een kwartiertje zitten. Toen hoorde ik van deze krultang, en dat de krullen zo lang zouden blijven zitten. Destijds betaalde ik 35 euro voor deze krultang, en ik heb er nooit spijt van gehad. Krullen blijven met een klein beetje haarlak de hele dag zitten, en meestal de dag er na nog heel mooie slag. Ik raad aan het handschoentje niet te verliezen, dit heeft er bij mij voor gezorgd dat ik me vaak heb verbrand. Niet twijfelen, het is een top ding.

Bw01 23-08-2013
Geschreven voor: Remington REM-CI95

Wat een geweldige krultang!
Ik heb inmiddels al zo'n 3 krultangen gehad en bij allen zijn mijn gemaakte krullen binnen 10 tot 30 minuten volledig verdwenen. Nadat ik deze krultang had gebruikt bleven ze niet alleen die dag zitten, zelfs na het slapen had ik er de volgende dag ook nog plezier van. Uiteraard waren de krullen op de 2e dag minder heftig dan op de eerste dag, maar ik vond dit zelf alleen maar mooier.
Ik heb zelf dun, licht en lang haar. Maar ik heb zelfs bij een vriendin met dik, zwaar en ook lang haar krullen gezet, en ze bleven ook bij haar goed zitten!
Geen producten bij gebruikt, alleen een heatprotector vanwege de warmte. Eventueel daarna nog lichtjes een haarlak.

Het apparaat is in gebruik prima, het is wel even wennen als je niet eerder zo'n apparaat hebt gebruikt aangezien je de plukken dus vast moet houden.
Er zat bij mij ook gelukkig een handschoentje bij, anders had ik mijzelf al wel een keertje verbrand. Als deze niet mee wordt geleverd raad ik aan om die los erbij te kopen. (Bv. bij de apotheek.)

Jenniferkarina 18-06-2013
Geschreven voor: Remington REM-CI95

Wat een topding is dit! En voor dat geld! Zondagavond krullen gezet en ik ben al 2 dgn opgestaan zonder ook maar 1 seconde aan mn haar te hoeven besteden. De krullen zitten er nog net zo mooi in als toen ik ze zette..dat had ik niet verwacht moet ik zeggen!

Qua krullen inzetten is het ook supermakkelijk. De tang is snel en goed heet en het indraaien is simpel. Na een aantal seconden ontstaat er een mooie krul die dagenlang houdt.

De tang had van mij een 10 gehad, ware het niet dat je, ondanks het bijgeleverde handschoentje alsnog je vingers brandt af en toe. Andere, hittebestendige stof zou beter zijn.

Ondanks dat ene minpuntje zou ik m iedereen met wat langer haar aanraden!!

zoeeee95 09-06-2013
Geschreven voor: Remington REM-CI95

Ik ben erg blij met dit product. Hij is echt super snel opgewarmd en en je krullen zitten er ook heel snel in. Je krijgt bij de tang een handschoentje die je hand beschermt tegen de warmte. Dit handschoentje is echt heel handig want je kan dan met je hand het haar heel dicht om de krultang draaien.
Je kan ook zelf instellen hoe warm je de tang wilt.
Ik vind het een hele fijne tang, want hij werkt heel snel en is fijn in gebruik.

Jasty 06-01-2011
Geschreven voor: Remington REM-CI95

Ik ben erg blij met dit apparaatje! Hij doet er iets langer dan 30 seconde over om warm te worden al moet hij dat volgens de omschrijving kunnen...
De aanknop moet je even ingedrukt houden en als je dan jou hittestand hebt gekozen en even langer de minknop indrukt gaat hij op slot op die stand en kan je dus niet zelf tijdens het krullen je stand veranderen!

Je kan grotere en kleinere slag ermee maken omdat hij een dikker en dunner deel heeft. Ik heb me alleen al gebrand omdat de cool top heel klein is. Bij jezelf zit je ook achter je hoofd en als je dan je haar erom draaid met je andere hand zit je zo tegen het hete deel aan.

Echter op advies van een vriendin heb ik remington gemailed en zij reageerde gelijk en sturen me vandaag nog een hittebestendige handschoen!!! Dat zal het proces van krullen echt versnellen heel fijn!!!!
en geen brandwondjes meer, ideaal

AANRADER