BaByliss C1600E - Expert review

Type/soort
haarstyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss C1600E op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 26-04-2019

BaByliss C1600E: Innovatieve en zeer prijzige manier van krullen

Ik twijfel of ik de BaByliss C1600E Curl Secret Optimum aan kan raden of niet. Naar mijn mening wordt het krullen van dik haar met dit apparaat een behoorlijk tijdrovende klus. De autocurler is geschikt voor slechts kleine plukjes tegelijk, anders loopt hij vast. Ook moet ik persoonlijk het apparaat langer dan normaal dichtgeknepen houden, omdat ik er anders slechts een lichte golf onderin mijn haar aan over houdt. Ik geef 'm verder wel het voordeel van de twijfel, omdat ik weet dat ik over het algemeen moeilijk te krullen haar heb. Ook word ik wel enthousiast van het innovatieve systeem. Toch wil ik erbij vermelden dat je zeker goedkoper uit kunt zijn en voor mijn haar mooiere krullen kunt maken met andere modellen. Je moet je dus van te voren goed afvragen, waarom je dit product zou willen en welke haar je van nature hebt.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Lcd-scherm
  • Mooien stevig gebouwde curler