BaByliss Curl Secret Optimum - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Curl Secret Optimum op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sam 26-11-2019

Mooie krullen

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Optimum

Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met deze krultang. Ik was een beetje bang dat mijn haren vast zou komen te zitten, maar gelukkig krijg je meteen een piepje te horen als dit gebeurd.
De krultang maakt prachtige krullen die een aantal dagen blijft zitten. Het wordt snel warm en je hebt verschillende standen. Enige minpuntjes wat er aan is...Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik per ongeluk op het knopje druk bij het vasthouden dat de stand veranderd.
En ik moet telkens best kleine plukjes pakken om het te krullen waardoor je er uiteindelijk best lang mee bezig bent.Maar verder, een super fijne krultang!

Pluspunten

• Mooie krullen
  • Blijft aantal dagen zitten
  • Snel warm

Minpunten

• Knopjes verkeerde plek
  • Kleine plukjes

EsmeeK 25-11-2019

Goede krultang

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Optimum

Ik ben erg te spreken over deze BaByliss C1600E krultang. Hij heeft verschillende standen en je kunt zelf precies aangeven hoe lang je krul in de tang moet blijven zitten èn op welke temperatuur dit moet zijn. Daarnaast heeft hij ook drie verschillende standaard instellingen, voor een grove krul, middelmatige krul of een strakke krul. Dit vind ik persoonlijk wel erg handig, dan hoef je niet te veel zelf er over na te denken ;). De krultang zelf wordt heel snel heet, je kunt dus snel beginnen met het krullen van je haren. Een nadeel van deze tang vind ik wel dat hij maar kleine plukken aan kan. Wanneer je een iets te grote pluk laat ‘opzuigen’ springt de tang in de error omdat hij dat niet aan kan. Het is dus wel goed om daar rekening mee te houden. Een gevolg van de kleinere plukken is dan ook dat je wat langer bezig bent om je haren te krullen, maar dat neem ik voor lief! Het scheelt voor mij namelijk heel wat lamme armen omdat ik niet met twee handen bezig hoef te zijn. Een pluk hoef ik namelijk niet vast te houden omdat dit geweldige ding hem zelf opzuigt en vasthoudt!

Pluspunten

• Innovatief
  • Krult goed
  • LCD scherm
  • Wordt goed heet

Minpunten

• Kan alleen dunne plukken krullen

Nikki 20-02-2019

Curl secret

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Optimum

Het is een fijne lichtgewicht automatische krultang.
Ik kon de warmte, soort krul en de draairichting helemaal zelf instellen.
Apparaat is makkelijk en duidelijk in het gebruik.
Krul blijft lang zitten, pak niet een te dikke pluk haar er tussen om te krullen anders pakt de krul niet. Verder was ik blij met het resultaat en het gemak waar mee het ging...geen mogelijk verbrandde vingers met het om de krultang draaien. Het gaat snel en makkelijk!!!

Marlies 03-02-2019

Babyliss krultang

Geschreven voor: BaByliss Curl Secret Optimum

Mooie krultang! Als je eenmaal weet hoe je hem moet houden, is de krultang erg handig in gebruik. Je kan er verschillende haarstylen mee creëren door de verschillende temperaturen en draai mogelijkheden! je haar blijft lang goed in de krul en zakt niet snel uit. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Verschillende temperaturen
  • Makkelijk te gebruiken
  • Haar blijft lang mooi in de krul

Minpunten

• Het is even puzzelen hoe je de tang moet houden