BaByliss AS520E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss AS520E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

karolien 17-12-2018

Zeer praktisch! Brushen ging nog nooit zo snel!

Geschreven voor: BaByliss AS520E

Ik testte het product van BaByliss en zelf mijn moeder vond het geweldig en wou meteen ook eentje aanschaffen! De borstel is zeer handig voor een mooi gebrushed resultaat. Handigst voor kort tot halflang haar. Het is makkelijk in gebruik en vervangt de standaard haarborstel en haardroger waar je met beide handen in de weer bent.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • makkelijk mee te nemen
  • snel en mooi resultaat

Poppyhabib 10-12-2018

Roterende fohnborstel werkt tijdbesparend

Geschreven voor: BaByliss AS520E

De roterende fohnbrostel is super handig in gebruik. Het kost me 15 minuten om mijn haar in model te brengen en in 5 minuten heb ik een touch gedaan. De temperatuur is voor mij perfect. Ik heb klein krullend haar en door de borstel kan ik stijl haar of grotere krullen mee creeeren. Dit is zeker handig voor als je weinig tijd hebt. En tot slot creeer ik veel meer volume

Pluspunten

• Het werkt snel
  • Het werkt bij krullend haar
  • Het maakt bijna geen geluid
  • Kans op verbranding aan haar en vingers is er niet
  • Meer volume

Krista 08-12-2018

Had ik deze fohnborstel maar eerder besteld

Geschreven voor: BaByliss AS520E

Deze prachtige föhn doet ook nog eens precies wat van hem gevraagd wordt!
Met de goede uitleg in de gebruiksaanwijzing had ik het snel onder de knie, super fijn dat er zoveel juiste opzetstukken bij zit.
De roterende opzetstuk mijn favoriet maakt mijn haar steil, glanzend en met volume!

Pluspunten

• Weegt niet zwaar
  • Opzetstukken gemakkelijk te verwisselen
  • Zit ook een cool functie op

Senem 07-12-2018

Geweldig! Favoriete föhnborstel

Geschreven voor: BaByliss AS520E

De creatieve roterende föhnborstel heeft is voor mij de ideale oplossing om mijn enorm dikke haar te temmen. De stille motor is heel erg fijn! De föhnborstel heeft verschillende opzetstukken. Dit zorgt ervoor dat ik mijn haar minder snel beschadig en bied een goed alternatief voor de stijltang. De BaByliss AS520E: top product!

Pluspunten

• Sille werking
  • Bescherming haar
  • Werkt ook bij dik haar

Minpunten

• Minder handig voor de vakantie (ivm opzetstukken)

Amanda 29-10-2018
  • Product gekregen

Wat een volume!

Geschreven voor: BaByliss AS520E

Ik raad deze föhnborstel zeker aan! In één handomdraai de perfecte dagelijkse coupe. Je haar draait gemakkelijk om de borstel heen en de borstel creëert heel snel de volume die ik wil met een klein beetje slag. De coolshot functie is heel fijn en zorgt er o.a. voor dat je haar niet gaat pluizen en meer gaat glanzen. De borstel heeft verschillende opzetstukken dus voor ieder haartype geschikt!

Pluspunten

• Volume
  • Haar pluist niet of nauwelijks
  • Haar droogt snel
  • Verschillende opzetstukken