BaByliss AS545E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss AS545E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Mirjana 10-12-2018

BaByliss Fohn borstel - geen kapper meer nodig!

Geschreven voor: BaByliss AS545E

Ik heb flink krullend haar. Het mooiste resultaat kreeg ik bij de kapper als ik het liet fohnen. Vrij prijzig en tijdrovend. Inmiddels is dit niet meer nodig, want het lukt mij om dit nu zelf te doen met de fohnborstel. Ik was blij verrast door dit apparaat. Het was even handig worden, maar het apparaat is heel gemakkelijk te gebruiken en oefening baart kunst. Inmiddels kan ik niet meer zonder en krijg ik ook veel complimenten wanneer ik het apparaat heb gebruikt. De haren van de borstel zijn zacht en mijn haren blijven niet vastzitten. Het apparaat draait fijn mee met mijn eigen haar.

Pluspunten

• Mooi gepolijst effect alsof ik van de kapper kom
  • Niet te heet voor mijn haar
  • Zachte haren van de borstel
  • Gemakkelijk te gebruiken en licht
  • Al mijn nodige haartools bij elkaar

Daphne 09-12-2018

Pluisvrij haar!

Geschreven voor: BaByliss AS545E

Wat een mooi, multifunctioneel product! De platte borstel vervangt mijn straightener, mijn haar wordt er mooi stijl en glanzend van en is veel minder schadelijk voor mijn haar dan mijn straightener.
De opzet fohn is niet zo sterk als een "echte" fohn maar ideaal om je haren handdoek droog mee te maken, op vakantie hoef ik nu maar 1 stylingsproduct mee te nemen:)
De warme luchtborstel is erg krachtig en licht erg lekker in de hand. Door de ionische werking wordt mijn haar er mega glanzend van ! Ik ben fan.

Pluspunten

• Mulitfunctioneel
  • Ligt lekker in de hand
  • Erg krachtig

Tilly 31-10-2018

Nooit meer naar de kapper :)

Geschreven voor: BaByliss AS545E

Echt een superfijne föhnborstel. Hij ligt fijn in de hand en is niet heel zwaar.
Met mijn vorige borstel ging mijn haar pluizen, maar het opzetstuk met everzwijnhaar zorgt ervoor dat mijn haar glanst en niet pluist.
Ik heb nog niet alle mogelijkheden qua opzetstukken geprobeerd, maar ben met dit opzetstuk echt superblij!

Pluspunten

• Ligt makkelijk in de hand
  • Haar pluist niet meer
  • Ziet er mooi uit

Floor 19-10-2018
  • Product gekregen

Fijne föhnborstel die zacht is voor je haar

Geschreven voor: BaByliss AS545E

Ik vind dit een hele fijne föhnborstel. Waar andere roterende fohnborstels weleens hard aan je haar kan trekken is deze huis zacht voor je haar. Doordat de föhnborstel roteert wordt je haar heel mooi gepolijst en pluisvrij. Zo kun je elke dag de deur uitgaan alsof je net van de kapper komt!
Ook niet onbelangrijk; de borstel ligt goed in je hand en is niet zwaar.
Ik heb de verschillende opzetstukken nog niet gebruikt, dus daar kan ik nog weinig over zeggen.

Pluspunten

• Glanzend en pluisvrij haar
  • Professioneel resultaat
  • Zacht voor je haar
  • Echt everzwijn haar