De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington S6077 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

MichelleW 04-12-2023

Aanrader voor mensen met dik en veel haar

Geschreven voor: Remington S6077

Afgelopen weken heb ik de Remington On Straight & Curl styler stijltang en krultang in 1 – S6077 mogen testen. Bij het openen van de doos was ik gelijk enthousiast over de grootte van de warmteplaten. Dit is erg handig met mijn vele en dikke haar. Ik kan grote plukken in een keer stijlen. Het haar blijft ook goed binnen de keramische platen tijdens het stijlen van het haar. Het apparaat warmt snel op en is erg gemakkelijk in gebruik. Ook de warmte is gemakkelijk in te stellen. Het resultaat is pluisvrij en blijft gedurende dag goed in model. Ik kan deze stijltang aanraden voor mensen met veel en dik haar.

Pluspunten

• Grote warmteplaten
  • Warmt snel op
  • Pluisvrij resultaat

CorinaS 01-12-2023

Werkt niet goed.

Geschreven voor: Remington S6077

De eerste indruk van dit apparaat is erg goed. Het ziet er mooi uit en mijn verwachting was dan ook erg hoog. Je krijgt een mooie fluwelen beschermhoes bijgeleverd en een stevige handschoen die aan beide handen te dragen is. Toen ik het apparaat probeerde merkte ik dat ik best veel kracht moest zetten en dit was even vol te houden, maar na een tijdje niet meer. Het haar werd wel stijl maar het vergde heel veel inspanning. Na een tijdje werd de stijltang van de buitenkant zo heet, dat ik dacht dat ik iets fout had gedaan. Maar ik heb precies volgens de instructie gehandeld. Omdat de tang zo heet was, was het niet te doen om na het stijlen krullen te maken. Namelijk het stuk wat zo warm was geworden, moest je nu vasthouden om krullen te maken. Dat ging dus niet. Ik heb op een ander moment geprobeerd krullen te maken en hiervoor verschillende technieken geprobeerd, maar ze werden niet mooi. Helaas ben ik dus niet tevreden, naar mijn idee werkt het totaal niet.

• Luxe uitstraling

Minpunten

• Slecht resultaat
  • Wordt heel heet

Jor1nde 01-12-2023

Handige 2 in 1 krul en stijltang.

Geschreven voor: Remington S6077

Mooie stijl en kleurencombinatie. Super handig dat het een 2 in 1 apparaat is. De opzetstukken zijn gemakkelijk te verwisselen. Handig ook dat de temperatuur digitaal wordt weer gegeven. Het stijlgedeelte glijdt makkelijk door mijn haar. Het krulgedeelte is wel redelijk dik dus geschikt voor losse krullen. Handig dat er een koel uiteinde aan zit zodat je 2 handen kunt gebruiken tijdens het krullen. Her handvat houd makkelijk vast.

Pluspunten

• Glijdt soepel
  • Koel uiteinde

Minpunten

• Krultang is relatief dik

d*************@g******** 30-11-2023

leuk concept.
Ik heb de styler mogen testen.
Ik ben erg tevreden over de stijltang: deze warmt snel op , is in meerder warmte standen te schakelen en heeft mooie lange platen, waardoor je erg snel en netjes je haar kunt stijlen.
Al na 1 pass is je haar pluisvrij en mooi steil.
Om van de stijltang een krultang te maken zet je de tang vast en druk je de kappen naar beneden.
Het krullen gaat lastig omdat de styler erg zwaar is.
Bij de styler wordt een handschoen geleverd en een opbergtasje.

Marie-Claire 30-11-2023

Fijne stijltang, krultang wat minder.

Geschreven voor: Remington S6077

Ik heb deze stijltang/ krultang nu enkele weken in huis om te testen.
Ik moest eerst even uitvogelen hoe hij precies werkte, filmpjes online zijn daarbij erg behulpzaam.
Stijlen gaat super fijn!! De stijltang is snel opgewarmd en ligt lekker in de hand.
De krullen vind ik lastig te zetten, ik krijg er steeds een soort van knik in bovenaan. Verder wel mooie krullen. En ze blijven bij mij ook wel goed zitten. Een product gebruiken die dit nog versterkt is wel een fijne toevoeging.
Als stijltang vind ik hem top, maar voor krullen zou ik eerder een andere gebruiken.

Pluspunten

• Fijne stijltang
  • Fijn lange bladen

Minpunten

• Krullen zijn lastig te zetten
  • Ik krijg een knik bovenaan

m***************@h********** 29-11-2023

Handige Stijltang

Geschreven voor: Remington S6077

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Als stijltang gaf hij perfect resultaat, maar als krultang vond ik het erg tegenvallen. Hij geeft vrij grove krullen die bij mij snel uitzakten. Wel is het haar mooi pluisvrij en draait de stijltang gemakkelijk mee in de hand door het draaibare snoer. Er zit een handige opbergetui bij en een handschoen zodat je je vingers niet brand. De temperatuur is gemakkelijk in te stellen en handig te wisselen van stijl naar krultang.

Pluspunten

• pluisvrij
  • draaibaar snoer

Minpunten

• zwaar in je hand
  • niet geschikt voor fijn dun haar

s*******@y******** 29-11-2023

Voor mooi stijl of gekruld pluisvrij haar

Geschreven voor: Remington S6077

Ik heb deze stijl/krultang een aantal weken mogen testen en was blij verrast. De tang wordt geleverd met een mooie opbergetui die aan de binnenkant hitte bestendig is en met een hittebestendige handschoen die aan beide handen gebruikt kan worden. De tang warmt zeer snel op, ca. 20 seconden. Je kunt voor het stijlen kiezen uit 5 hittestanden en voor het krullen uit 4. Door de grote platen kun je grotere plukken haar stijlen. Zelfs als je het haar één keer door de tang haalt is het al stijl en tot mijn verbazing ook mooi pluisvrij. Het krullen gaat mij iets moeilijker af omdat de tang dan wel wat zwaar is maar hij maakt wel hele mooie krullen, een ook pluisvrij. De tang is gemakkelijk om de wisselen van stijlen naar krullen doormiddel van de beschermkappen om de tang, al worden deze wel wat warm als je eerst stijlt maar met de handschoen is dat goed te doen. Echt een aanrader voor een mooi kapsel tijdens de feestdagen

Pluspunten

• Zeer snel warm (20 sec.)
  • Krullen en stijlen
  • Grote platen
  • Hittebestendige handschoen bijgeleverd

Minpunten

• Iets zwaar bij krullen

m************@g******** 29-11-2023
Geschreven voor: Remington S6077

Wanneer mijn haren net gewassen zijn, pluist dit nogal. Met de stijltang die degelijk in de hand ligt, krijg ik perfecte pluisvrije lokken.
De temperatuur is gemakkelijk in te stellen en het apparaat is snel opgewarmd. Het is prettig dat de platen lang zijn, waardoor je grotere lokken kunt stijlen.
Het apparaat herkent zelf of de covers omhoog staan en de platen ontgrendeld zijn voor het stijlen van het haar, of wanneer de covers omlaag staan en de platen vergrendeld zijn voor het krullen van het haar.
Ik ben zelf niet zo goed in het krullen maar het helpt wel een handje dat je het koele uiteinde van de krultang kunt vastpakken voor meer grip.

Youssra 28-11-2023

Meer een stijltang dan een combitang

Geschreven voor: Remington S6077

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Het is me een beetje tegengevallen. Dit product vind ik meer een stijltang dan een combi tang.

Als ik mijn haar doe dan stijl ik het vaak eerst en dan wil ik een paar gedeeltes krullen. Op het moment dat je eerst gaat stijlen en daarna krullen is het handvat nog warm. Als je krullen maakt dan zijn het te grove krullen die snel uitzakken, het lijkt niet krachtig genoeg om te krullen.

Voor het stijlen doet het wel goed zijn werk, alleen is er wel een beetje ruimte tussen de platen. Ik heb zelf niet heel dik haar. Dus ik stoorde me aan deze ruimte. Kijkend naar de prijs kwaliteit ga ik liever voor 2 losse tangen die goed zijn in hun werk. Ik heb al ervaring met de stijltangen van Remington en ik vind dat deze wel heel goed zijn.

d*************@g******** 27-11-2023

Leuk concept

leuk concept.
Ik heb de styler mogen testen.
Al na 1 pass is je haar pluisvrij en mooi steil.
Het krullen gaat lastig omdat de styler erg zwaar is.
Bij de styler wordt een handschoen geleverd en een opbergtasje.

Pluspunten

• Lange stijlplaten
  • Warmt snel op
  • Meerdere standen

Minpunten

• Zwaar