Rowenta Express Style Warmeluchtborstel CF635L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Express Style Warmeluchtborstel CF635L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

IamQuicy 01-04-2023

Veelzijdige en complete fohnborstel

Voor mij is het van belang dat ik de fohn veilig kan gebruiken dus ben ik erg blij met de Keratin & Glow-coating. Het resultaat voldoet aan mijn verwachtingen. Reuze handig zijn de verschillende opzetstukken die je handig kan opbergen in de etui. Maar hoe leuk is het om verschillende kapsels te kunnen creëren met dezelfde föhn. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• diverse opzetstukken
  • compleet apparaat

Amy 24-03-2023

Fijne fohnborstel

Een fijne fohn met verschillende opzetstukken.
De opzetstukken zijn soms wat lastig te wisselen. Maar zodra ze erop zitten kun je verschillende haarstijlen maken. Zowel gewoon drogen, stijlen als krullen maken. Oftewel een goede borstel met vele mogelijkheden

Pluspunten

• Alles in 1
  • Snel droog en gestyled haar

Minpunten

• Opzetstukken niet altijd makkelijk te wisselen

a*************@h********** 17-03-2023

Prijs technisch een aantrekkelijke fohnborstel

Ik heb de föhnborstel een aantal weken geleden gekocht en moet eerlijk zeggen dat ik het prijs kwaliteit gekeken een fijne fohnborstel vind. Ik heb er meerdere gehad en dit is niet mijn favoriet. Ik heb lang krullend haar en vind het erg fijn als ik mijn haar snel kan drogen en gelijk ook kan stijlen. De platte borstel waarmee je je haar droogt is erg prettig want je droogt je haar er erg snel mee en kamt ook erg fijn. Nadeel is alleen wel dat mijn haar dan behoorlijk statisch is en dat belooft deze borstel juist niet te doen. Het stijlingsproces gaat daarna dus ook niet soepel. Voordeel is wel als je je haar wel goed gefohnd hebt dat je de dagen erna de ronde fohnborstel wel goed kunt gebruiken om je haar weer snel in model kan brengen en een mooie krul kan inzetten. Wat ik ook erg mooi vond was de stijlvolle meegeleverde zwarte stoffen tas waar je alle opzetstukken mooi bij elkaar kan houden en eventueel makkelijk mee kan nemen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • borstels liggen prettig in de hand
  • platte borstel makkelijk haar droog fohnen
  • Mooi meegeleverde tas

Minpunten

• Haar erg statisch
  • Moeilijk om een krul er in te krijgen
  • opzetstukken worden erg heet

JJ 14-03-2023

Fijne fohn maar voelt snel zwaar aan

Fijne föhn maar voelt snel zwaar aan. 5 opzetstukken
Waarvan de borstel heel fijn is. Die grote rode borstel gaat helaas vast zitten in mijn haar.

Pluspunten

• Veel opzetstukken

Minpunten

• Voelt snel zwaar aan

An 12-03-2023

Kritisch positief

Dit product mogen testen vanuit Insiders. Kritisch positief aan de test begonnen. Met beginnend grijs slag/krullend en snel pluizend haar ben je dat al snel.
De opzetstukken waren in het begin een uitdaging om goed te bevestigen, eenmaal erop ging de rest ook vanzelf. De föhnborstel is qua gewicht goed, voor kleinere handen ligt deze minder goed in de hand. Erg prettig is dat het snoer meedraait. Met drie standen, een koud en twee warm kun je bijna alle kanten op.

Van de vijf opzetstukken is de platte borstel favoriet. Al kammend je haar drogen en snel klaar. Gebruik je geen verzorgingsmiddelen, dan blaast je haar toch aardig pluizend en statisch op. De kleine en grote borstel vond ik beduidend minder. Met lang pluizend haar lukt het drogen op zich wel, maar een mooi Krul maken resulteerde vaker in het vastdraaien van mijn haar in de borstel.
Het opzetstuk waarbij je de tanden kunt indraaien is perfect om je haar af te stylen met een mooie slag of zelfs mooie krullen en het uiteinde wordt niet warm.
Tot slot is er nog een kleine föhnmondstuk, deze is goed te gebruiken om je haar snel te drogen zonder dat je wilt modelleren.

Deze föhnborstel kun je absoluut niet vergelijken met een krulborstel. Hij blaast veel harder en ik zou niet adviseren om de föhnborstel met drooghaar te gebruiken.
De föhnborstel maakt redelijk wat geluid en de mondstukken zijn erg warm als je ze gelijk wilt verwijderen.

Wat ik erg prettig vind is dat er een mooi stoffen bewaartas bij zit, daardoor altijd alles bij elkaar.

Pluspunten

• Föhn en krulborstel in één
  • Meedraaiend snoer
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Opzetstukken worden erg warm

Alma 11-03-2023

Handig apparaat

Het is een prima heteluchtborstel waarmee je met de vele verschillende opzetstukken iedere keer een andere look kan creëeren. Je haar is minder statisch en glanst beter. Ik had wel graag een duidelijker uitleg erbij gehad over welke opzetstukken je waarvoor kan gebruiken. Ook vind ik de draaiknop voor de verschillende standen niet handig werken.

Pluspunten

• Veel opzetstukken voor verschillende looks
  • Licht qua gewicht

Minpunten

• Draaiknop voor standen
  • Uitleg verschillende opzetstukken mag duidelijker