BaByliss AS551E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss AS551E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Petri 18-07-2017

Handvat heeft juiste maat.

Geschreven voor: BaByliss AS551E

De föhnborstel heeft een handvat wat niet te zwaar en groot is. Dit vergemakkelijkt het drogen van het haar en geeft geen kramp in de hand. De grote borstel en blaaskracht van de föhn maakt dat lang haar veel sneller droog en met meer volume gestyled wordt.

Rozemarijn 16-07-2017

Perfect voor fijn haar

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Dit is al mijn tweede borstel van dit model. Ik heb fijn haar dat maar moeilijk volume krijgt. Deze borstel helpt mijn haar snel en eenvoudig in model te krijgen. Aanbevolen dus voor iedereen die fijn haar heeft. Het duurt overigens wel even voor je haar droog is, dus ik fohn altijd even voor met een gewone fohn.
Enige nadeel is dat na een tijdje de borstelharen wat uit elkaar gaan staan. Het zou fijn zijn als je bij Babyliss nieuwe losse borstels kon kopen. Is ook nog duurzamer, want nu moet je een heel nieuw apparaat aanschaffen.

Pluspunten

• ideaal voor fijn haar
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• borstelharen slijten en zijn niet apart te koop

Ellen 16-07-2017

Zeer makkelijk in gebruik. Deze IS het.

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Gebruik hem nu een half jaar en ontzettend blij mee, zeer makkelijk in gebruik. Haar droogt snel, goed in model te brengen en glanst meer. Zou het iedereen aanraden. Verschillende modellen gebruikt, maar deze IS het.

Pluspunten

• Zeer makkelijk in gebruik
  • Mijn haar droogt snel
  • Haar glanst meer
  • Goed en snel in model

Minpunten

• GEEN

Marianne 14-07-2017

Glannd haar

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik vind het een super föhn, maar mijn haar pluist normaal erg snel,maar als ik deze föhn hebt gebruik is het heel glanzend. Het enige klein minpuntje is, dat het iets langer duurt voordat je haar droog is.

Pluspunten

• Mooi glanzend haar

Minpunten

• Iets langere tijd voordat haar droig is

Tineke Peters Luke 06-07-2017

Mijn BaByliss AS551E , ben ik heel erg blij ,dit is mijn 2e

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Met mijn BaByliss ben ik echt heel blij , dit is inderdaad mijn 2e de 1e is gewoon
3,5 a 4 meegegaan dus dat is niet vreemd
De draaibewegingen schelen zoveel bescherming voor mijn pols gewrichten.
Daar moet iedereen blij van worden !
Echt iedereen zou zijn gewone fohn moeten omruilen voor BaByliss AS551E super! Beide dochters hebben hem ook!
In een woord geweldig

Ursula 02-07-2017

handig in gebruik

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik gebruik de BaByliss dagelijks, mijn haar is in "no time" gestyled, het zit meteen goed, en het glanst ook meer.

Pluspunten

• handig en snel in gebruik
  • haar gaat glanzen

Minpunten

• borstelhaartjes zouden iet steviger mogen zijn

Z.T. 02-07-2017

Goed voor kort/medium lang haar

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik heb de babyliss AS551E nu al een aantal maanden in gebruik gehad. In het begin draaid de borstelkop vrij stroef, omdat de haartjes vrij stug zijn nog. Dit is bij vrijwel alle borstels zo die je koopt, dus hier moet je overheen oefenen.
Ik heb zelf lang haar, daarbij merk ik dat dit voor mij minder goed de haartjes mooi glanzed en in stijl te brengen is.
Echter heb ik van mijn collega de ipro AS550E geprobeerd en die is wel echt een stuk beter voor iemand met lang haar!
Daarnaast is het jammer dat je de fohn niet kan gebruiken om droog te blazen. Er zijn van babyliss wel borstelfohnen waar je de borstel af kan halen en die bovenstuk als fohn diend om droog te blazen.

Tot slot wil ik er wel bij zeggen dat het een goed borstel is voor mensen met kort/half lang haar. Maar als ik mocht ruilen dan zou ik de mijne ruilen volr de ipro.

Pluspunten

• Snel in styl
  • Goed voor kort/medium lang haar
  • 2 draairichtinge

Minpunten

• Niet geschikt voor lang haar
  • Niet te gebruike om haren te drogen zonder borstel

Betul 30-06-2017

Heel te vreden

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik ben heel te vreden over het borstel ik krijg een hele mooie slag in mijn haar.
Ik gebruik ook babyliss styltan ben echt te vreden over het merk

Ans 29-06-2017

Super borstel

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik heb deze borstel gekocht omdat ik, door medische oorzaak, mijn armen niet lang omhoog kan houden. Ik wil natuurlijk wel mooi geföhnt haar dat glanzend is. Met BaByLiss föhnborstel lukt het mij snel en eenvoudig om volume te brengen in mijn haar met een mooi glanzend effect. Geen gehannes meer met föhn en borstel. Gewoon alles in 1 perfect werkend product!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • glanzend haar

Miriam Meester 29-06-2017

Veel klitten in mijn haar

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Mijn haar is tamelijk lang, te lang misschien voor deze manier van stylen: door het draaien komen er klitten in mijn haar. Het is erg lastig de vastgedraaide fohn weer los te krijgen. Zelfs wanneer ik mijn haar in hele kleine plukjes verdeel, krijg ik die klitten. Het gaat dan wel iets beter, maar ik ben er dan erg lang mee bezig. Ik heb hem nu al ruim een half jaar, maar ik gebruik hem zelf nauwelijks. Om bij mijn dochter haar haar te doen, gaat beter. Al met al ben ik matig tevreden. Ik beveel hem niet aan voor mensen met lang haar.

Pluspunten

• Haar gaat glanzen
  • Styling tot in de haarpunten

Minpunten

• Veel klitten
  • Lang bezig

Liesbeth 28-06-2017

Goede föhn, met goed resultaat

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Had voor deze föhn ook al een Babyliss, alleen met meerdere hulpstukken. Merkte dat ik alleen de draaiende borstel gebruikte. Deze heeft 2 draaiende borstels. Een voor korter haar en de andere voor langer haar. Gebruik beide, want heb haar in lagen dus verschillende lengtes. Mooi resultaat, mijn springerig haar krijgt mooie glans en het blijft goed in model.

Pluspunten

• goede warmte
  • goede hulpstukken

Minpunten

• geen

Anniek 26-06-2017

Babyliss fohnborstel

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik heb deze föhn nu een half jaar in bezit. Hij bevalt ontzettend goed.
Hij geeft je haar veel meer volume en je krijgt er een mooie slag van in je haar.
super fijne borstel. Ik ben er blij mee en raad het iedereen aan!!!

Pluspunten

• Niet te heet
  • Mooie slag in je haar.
  • De borstel blijft goed vastzitten.

Jessica 26-06-2017

Zeer handig in gebruik en mooi resultaat

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ondanks dat de krulfohn niet heel compact is, is hij wel heel handig in gebruik! Het snoer draait mee en de roterende borstelkop zorgt snel voor volume in je haar. Na 2 keer gebruiken weet je al hoe je de föhn voor jouw kapsel het makkelijkste kan gebruiken. Een borstelkop voor kort en lang haar is bijgesloten. In een paar minuten is mijn halflange haar helemaal in model.

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Haar blijft lang in model
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed prijs kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Maakt even veel geluid als een fohn
  • Niet erg compact

claudia 20-06-2017

Stevige krulborstel makkelijk hanteerbaar

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik heb deze nu ongeveer een jaar en ben erg tevreden. In het verleden had ik de duurdere versie 2763EI met meerdere hulpstukken die ik niet gebruikte. Deze ging steeds stuk binnen een jaar, maar de service van babyliss is prima, je kan hem ruilen. Om die reden ben ik over gestapt op dit model krulborstel en deze is steviger. De krulborstel zet je er op en dan vergrendel je hem met een schuifje. De andere was een kliksysteem en steeds braken de tandjes af.

Pluspunten:
+2 opzetborstels,
+ nooit je haren in de klit, draait naar links en rechts
+3 warmte standen
+ goede service van babyliss

Minpunten:
- in de koude stand roteert de borstel niet automatisch
-Je kan je haar alleen in model fohnen met dit model en niet droog blazen zonder opzetborstel

Romeedingber 06-02-2017

Een musthave voor je haarverzorging

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Een echte musthave voor je haarverzorging. Deze heteluchtborstel geeft je haar volume en laat je haar stralen. Het enige minpuntje is dat de knopjes voor de draairichting extreem gevoelig zijn. Ik heb al een paar keer perongeluk op het knopje gedrukt waardoor mijn haar in de knoop raakte met de borstel. Dit is makkelijk los te halen en je krijgt er geen klitten van in je haar. Het is even wennen in het gebruik van het product maar went al vrij snel. De meeste heteluchtborstel voelen ook zwaar in de hand en aangezien je boven je schouders werkt, kan dat nogal zwaar worden. Bij deze borstel is dat niet zo. Hij voelt super licht in de hand en werkt daardoor ook makkelijk.

Pluspunten

• Verschillende draairichtingen
  • Licht in de hand
  • Geeft mooi volume en glans

Minpunten

• draairichting knopjes zijn gevoelig

mmrabet 29-12-2016

Accu gaat lang mee. Zorgt voor mooie krullen

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik vind het product zeer fijn om te gebruiken. Accu gaat lang mee en krijg er mooie krullen van. Ook de prijs was goed.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

roos 31-10-2016

Babylis AS551E

Geschreven voor: BaByliss AS551E

Ik vind het een heel prettig product in gebruik. De prijs vind ik ook heel redelijk.
Je kan je haar heel mooi zacht fohnen zonder pluis. Daarnaast kan je ook een hele mooie slag/krul in je haar maken. Fijn ook dat er twee maten borstel bijzitten. Fijn!

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Fijn zacht haar als resultaat
  • Ook te gebruiken bij nat haar

Minpunten

• iets te grote borstel