BaByliss AS551E - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

claudia 20-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Stevige krulborstel makkelijk hanteerbaar

Ik heb deze nu ongeveer een jaar en ben erg tevreden. In het verleden had ik de duurdere versie 2763EI met meerdere hulpstukken die ik niet gebruikte. Deze ging steeds stuk binnen een jaar, maar de service van babyliss is prima, je kan hem ruilen. Om die reden ben ik over gestapt op dit model krulborstel en deze is steviger. De krulborstel zet je er op en dan vergrendel je hem met een schuifje. De andere was een kliksysteem en steeds braken de tandjes af.

Pluspunten:
+2 opzetborstels,
+ nooit je haren in de klit, draait naar links en rechts
+3 warmte standen
+ goede service van babyliss

Minpunten:
- in de koude stand roteert de borstel niet automatisch
-Je kan je haar alleen in model fohnen met dit model en niet droog blazen zonder opzetborstel

Romeedingber 06-02-2017 Product paar weken in bezit

Een musthave voor je haarverzorging

Een echte musthave voor je haarverzorging. Deze heteluchtborstel geeft je haar volume en laat je haar stralen. Het enige minpuntje is dat de knopjes voor de draairichting extreem gevoelig zijn. Ik heb al een paar keer perongeluk op het knopje gedrukt waardoor mijn haar in de knoop raakte met de borstel. Dit is makkelijk los te halen en je krijgt er geen klitten van in je haar. Het is even wennen in het gebruik van het product maar went al vrij snel. De meeste heteluchtborstel voelen ook zwaar in de hand en aangezien je boven je schouders werkt, kan dat nogal zwaar worden. Bij deze borstel is dat niet zo. Hij voelt super licht in de hand en werkt daardoor ook makkelijk.

Pluspunten

• Verschillende draairichtingen
  • Licht in de hand
  • Geeft mooi volume en glans

Minpunten

• draairichting knopjes zijn gevoelig

mmrabet 29-12-2016 Product paar maanden in bezit

Accu gaat lang mee. Zorgt voor mooie krullen

Ik vind het product zeer fijn om te gebruiken. Accu gaat lang mee en krijg er mooie krullen van. Ook de prijs was goed.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

roos 31-10-2016 Product paar weken in bezit

Babylis AS551E

Ik vind het een heel prettig product in gebruik. De prijs vind ik ook heel redelijk.
Je kan je haar heel mooi zacht fohnen zonder pluis. Daarnaast kan je ook een hele mooie slag/krul in je haar maken. Fijn ook dat er twee maten borstel bijzitten. Fijn!

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Fijn zacht haar als resultaat
  • Ook te gebruiken bij nat haar

Minpunten

• iets te grote borstel