BaByliss ST387E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss ST387E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Esra 30-12-2016

Fijne stijltang

Geschreven voor: BaByliss ST387E

Ik had eerder een andere stijltang van babyliss. Alleen ben ik er helaas op gaan staan per ongeluk en is die stuk gegaan. Had hem al jaren en is er niks mee gebeurd en had jammer genoeg geen garantie meer. Daarna heb ik deze stijltang gekocht van babyliss. Ben er erg mee tevreden. De platen zijn erg fijn en breken je haren niet af! En je voelt je haar erg zacht aan.

Pluspunten

• Fijne platen breken je haren niet af
  • Goed instelbare temperatuur
  • Je haar wordt na het stijlen lekker zacht

NB 29-12-2016

De stijltang doet wat het moet doen

Geschreven voor: BaByliss ST387E

De stijltang doet wat het moet doen. Je hebt de mogelijkheid om de temperatuur zelf te bepalen naar gelang je haartype.
Werkt perfect en ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Keuze welke warmte je wilt

Minpunten

• heb ik niet

Gaby 22-11-2016

Super fijne stijltang!!!

Geschreven voor: BaByliss ST387E

Hij stijlt niet alleen droog maar ook nat. Zelfs mijn dikke haar is in 1 keer glad. Krullen maken lukt ook erg goed. Ik heb het idee dat mijn haar niet kapot gaat maar wel heerlijk zacht wordt.

Pluspunten

• Snel warm
  • Nat en droog
  • Super glad resultaat