BaByliss 2715 E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss 2715 E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

angela20 20-10-2009
Geschreven voor: BaByliss 2715 E

Een maand geleden dit apparaat voor mijn dochter gekocht.
Ze wilde hem dit weekend voor de tweede keer gebruiken, maar dat ging helaas niet door!
Er kwam rook uit en het apparaat begon te stinken.
Weg apparaat dus!

Suki27 28-11-2007
Geschreven voor: BaByliss 2715 E

Ik heb deze hairstyler vandaag gekocht en ik ga het morgen terugbrengen. De hairstyler gaat niet sopel door mijn haar heen en daardoor breekt het mijn haar. Bovendien vindt ik dat de punten niet glad blijven, omdat ze niet door het middenstukje heen gaan.

MdV23 17-08-2007
Geschreven voor: BaByliss 2715 E

Vandaag gehaald, morgen terug. Voor een kort koppie vind ik hem niet geschikt. Kan moeilijk een slag in het haar ermee krijgen en ben toch behoorlijk handig met mijn haren te stylen. Switchen van de lauwe stand naar koud is lastig. De hete stand zit er namelijk tussen en je blijft daar dan vaak op hangen of je doet hem met schakelen per ongeluk steeds uit als je van koud naar lauw gaat. De hete stand is echt heel erg warm, lijkt mij erg slecht voor mijn haar. Morgen maar de Carmen DC 660 halen. Het oude model (is nu stuk) beviel nl erg goed.

Tanja T 26-07-2007
Geschreven voor: BaByliss 2715 E

Yes!! Het kan echt, een echt kapperskoppie, en helemaal zelf gedaan. Supersnel en supersimpel.Alleen wel even denken aan de koude lucht na de warme.
Voordeel is dat je het meteen kan gebruiken, bv. even tussendoor. Je hoeft niet eerst tien minuten te wachten tot ie warm is.

rahimi 19-05-2007
Geschreven voor: BaByliss 2715 E

wat een super apparaat: enkele dagen heb ik hem nu. wij gebruiken hem met ze drieën. belangrikj dat je de handleiding goed leest.
Krijg je makkelijk je haar goed in model mee en je haar wordt super zacht en glanzend.

manon00 08-05-2007
Geschreven voor: BaByliss 2715 E

gister gekocht, vanmorgen gebruikt. Wat een top apparaat! Ik heb heel erg pluizig haar, maar geen krullen. Ik heb half lang haar en binnen 5 minuten was mijn haar glad. Lees wel goed de gebruiksaanwijzing want er zitten behoorlijk wat standen op voor verschillende haar typen.